DLive راه اندازی نرم افزار آندروید برای blockchain پشتیبانی زنده جریان

DLive

  • DLive اندیشه نرم افزار for بستر جریان زنده خود را راه اندازی کرده است.
  • App اجازه می دهد تا کاربران پخش محتوا و سازندگان با cryptocurrency بر Steem blockchain جایزه.
  • DLive در حال حاضر بیش از 500.000 کاربران فعال ماهانه است.

شرکت به DLive امیدوار است تا ترکیب دو گرایش های عمده اینترنت: جریان و cryptocurrency زندگی می کنند. امروز، DLive آن نرم افزار آندروید است که صدها میلیون نفر از صاحبان اندیشه نه تنها سازمان دیده بان زنده پخش محتوای ویدیویی، اما همچنین به شما اجازه می دهد تا آنها را به پاداش سازندگان مورد علاقه خود را با cryptocurrency بر Steem blockchain راه اندازی شد. مقاله مرتبط

DLive شش ماه پیش راه اندازی و در حال حاضر بیش از 500.000 کاربران فعال ماهانه است. اعضای آن نیز مقدار ترکیب 2.6 میلیون دلار در cryptocurrency دو DLive جریان سازندگان پرداخته اند. وقتی که بینندگان آنها هدیه یا upvote مطالب خود را ارسال Steem cryptocurrency سازندگان دو داده می شود. بر خلاف رقیب زنده خدمات جریان مثل جمع شدن، DLive شارژ هیچ هزینه، و نه هر گونه کاهش درصد سازندگان دو اواخر cryptocurrency را. بینندگان نیز نشانه توسط upvoting فیلم ساختن نظرات و ارجاع دوستان به اتمام DLive می توانید درآمد.

نرم افزار جدید آندروید هنوز در مرحله بتا خود است و تنها به عنوان یک فایل APK در وب سایت DLive در دسترس است. امیدوارم نرم افزار در گوگل بزرگ بازی در آینده منتشر خواهد شد.