به همین دلیل است که اندیشه طولانی تر بدون نیاز کاربران قدرت پارتیشن کش

Long-time آندروید خواهد بیش از حد آشنا با “پاک کردن کش” گزینه در بازیابی، اما به لطف برخی از تغییرات به نحوه اندیشه، پارتیشن کش چیزی از گذشته است. در اینجا به همین دلیل است.

به طور سنتی، اندیشه را دانلود به روز رسانی، آن را بر روی پارتیشن کش ذخیره و سپس آن را به پارتیشن سیستم اعمال هنگامی که دستگاه راه اندازی شد. این فرایند زمان کمی طول می کشد و سپس سیستم عامل “پس از راه اندازی مجدد به منظور تمیز کردن نصب کامل برای بهینه سازی” است. این سیستم بد نفسه است — نه فقط به عنوان موثر به عنوان آن می تواند است.

شروع با نان بادامی Android گوگل اجرا سیستم به روز رسانی جدید است که به تقلید آنچه شرکت در سیستم عامل Chrome برای سال استفاده شده است. این سیستم بدون درز به روز رسانی جدید دلیل کل پارتیشن کش دیگر مورد نیاز است.

در حالی که در حال حاضر توضیح زیادی دیگر در سیستم به روز رسانی جدید چیست و چگونه کار می کند، در اینجا لاغر است. سیستم جدید هنوز هم با استفاده از دو پارتیشن، اما آنها هر دو پارتیشن سیستم. به جای دانلود به روز رسانی در پارتیشن کش و سپس استفاده از آن پارتیشن سیستم فعلی سیستم دو پارتیشن سیستم یکسان است. در حالی که پارتیشن سیستم موجود مانند طبیعی استفاده کنید به فایل بروز رسانی سپس پارتیشن خفته شود. سپس، هنگامی که شما راه اندازی مجدد تلفن برای تکمیل به روز رسانی، پارتیشن سیستم به سادگی جابجا شده — به روز شده پارتیشن پارتیشن اصلی سیستم جدید می شود، در حالی که دیگر تا خفته می شود دیگر به روز رسانی منتشر شد.

مرتبط با: نان بادامی اندیشه “بدون درز به روز رسانی”، Explained

به این ترتیب به جای تلفن نیاز به خارج شدن از کمیسیون در حالی که آن را به روز رسانی تمامی مراحل را در پس زمینه اتفاق می افتد. بروز رسانی را دریافت و اعمال در حالی که شما همچنان به استفاده از تلفن و راه اندازی مجدد ساده همه طول می کشد تا پارتیشن مبادله است. بهترین قسمت این است بنابراین شما در کسب و کار در عرض چند ثانیه که این راه اندازی مجدد بسیار طولانی تر از حالت عادی راه اندازی مجدد، نمیگیره.

در صورت استفاده از تلفن های جدیدتر است که از به روز رسانی بدون درز بهره است بنابراین سپس شما نمی بینم گزینه “پاک کردن کش” را در بهبود این سیستم جدید نیاز به پارتیشن کش در مجموع، حذف.

البته این امر فقط به به تلفن های جدید–مدل های قدیمی تر است که با یک پارتیشن کش حمل خواهد شد ادامه گفت پارتیشن و مدل سنتی به روز رسانی بدون در نظر گرفتن چه نسخه اندروید با استفاده از آنها استفاده کنید.