ارزان ترین گوشی های هوشمند که نمی خورد بررسی گیک

وجود دارد هیچ کمبود گوشی های هوشمند مقرون به صرفه در بازار — اما پیدا کردن مقرون به صرفه تلفن که خورد می تواند چالش نیست. پس ما از طریق گزینه های تابیده و یافت بهترین گوشی شما می توانید خرید که بانک شکستن نیست.

خرید تلفن مقرون به صرفه نیست مانند خرید مدل گل سرسبد بالا پایان چون کشت از انتخاب در بازار بودجه وجود دارد–و بسیاری از آنها بسیار خوب هستند. که در آن چالش واقعی می آید این است که: پیدا کردن تلفن است که متناسب با نیازهای شما مطابق با بودجه شما و نمی خواهد در نهایت باعث اضطراب و نا امیدی در زندگی شما. در بازار تلفن بودجه آن كار متعادل است.

گفت: زن و شوهر از چیزهایی که شما باید به خارج از دروازه قبول وجود دارد: بودجه های سازش را بیش از همتایان شاخص آن است چگونه تولید کنندگان نگه داشتن هزینه های — معمولا دوربین.

دوم، شما رفتن به شانس خیلی بهتر نگاه کردن به اندیشه، چرا که واقعا مقرون به صرفه آی فون به سادگی وجود ندارد. گزینه ای در اینجا وجود دارد، اما این بهترین انتخاب است. اما ما بیشتر در مورد آن پایین زیر صحبت کنید.

بهترین گزینه به طور کلی: موتورولا Moto G6 (235 دلار)

وقتی که می آید آن یک نام تجاری است شده کاملا خرد بازار تلفن بودجه سال: موتورولا. گوشی های سری G این شرکت همواره ارائه شده زوج عالی بنگ برای جفتک انداختن با عملکرد عالی و امکانات با بهتر از متوسط پشتیبانی و به روز رسانی است.

این تغییر با G6، جدید ترین مطلب به خانواده گرم نمی کند. این گوشی 5.7 اینچی همراه با نه تنها صفحه نمایش قابل ملاحظه (و خوب به دنبال) اما 3 گیگابایت RAM، 32 GB ذخیره سازی, شکاف کارت SD و با روح Qualcomm گل میمون پردازنده 450. این کشتی با 8.0 اندیشه, پس از آن نیز جدیدترین نسخه آندروید حق خارج از جعبه در حال اجرا است.

برای افزودن به ارزش G6 قفل گوشی کار می کند در عمده حامل است — فقط سیم کارت خود را در موسیقی پاپ و شما زیادی برای رفتن.

بهترین راه حل برای دوربین: افتخار 7 x (200 دلار)

دوربین است به طور کلی اولین چیزی که به یک ضربه در هر تلفن بودجه چون سنسور دوربین خوب گران — چرا بورس بهترین را در گران ترین گوشی پیدا می کنید. این بدان معنی نیست شما باید دوربین زباله یا حل و فصل.

یک دوربین خوب برای شما مهم است، بنابراین اگر 7 افتخار در نظر x. در حالی که آن هنوز کاملا به خوبی به عنوان گل سرسبد تلفن (که هزینه چهار برابر مقدار، در ذهن شما) نمی خواهد، آن است که احتمالا بهترین است که شما را در بازار بودجه پیدا کنید است.

7 افتخار x ویژگی های دوربین های دوگانه عقب — 16MP دوربین 2MP اصلی و ثانویه لنز برای گرفتن عمق — با پشتیبانی از حالت عمودی. 8مگاپیکسل دوربین جلو با استفاده از نرم افزار برای تولید یک اثر مشابه پرتره، بنابراین شما می توانید ضبط چهره خود را با آن عمق میدان همه به دنبال آن است.

در غیر این صورت، 7 x اینچ 5.93 ارائه 18:9 صفحه نمایش حسگر اثر انگشت عقب سوار 3 گیگابایت حافظه و 2.36 گیگاهرتز پردازنده octa هسته ای برای عملکرد با روح.

تنها چیزی که برای حفظ در ذهن با افتخار 7 x است که آن است فقط GSM تلفن را کلیک کنید, پس در ایالات متحده آن تنها با حامل کار می کند دوست AT&T و T-موبایل.

بهترین ها را برای کاربران iOS: آیفون نگاه (200-350 دلار)

اگر شما به دنبال آی فون ارزان سازمان دیده بان است شرط خود را بهترین (و تنها). این گوشی 4 اینچ کوچک رجعت به اصلی آی فون اندازه و فرم عامل، اما تمام داخلی مدرن و با روح نگه می دارد.

شما نمی خواهد گرفتن آی فون 8 / X عملکرد از این مطلب اپل بودجه اما تلفن خوب برای همه چیز آن را ارائه می دهد, که شامل 12MP دوربین عقب و اپل 64 بیتی پردازنده های A9 هست. همچنین با انواع گزینه های ذخیره سازی در دسترس از 16 GB به 128 GB می آید.

بزرگترین مانع برای خرید آیفون سازگاری حامل یخ را مشاهده کنید. بسته به نوع که شما حامل است، تلفن ممکن است خیلی بیشتر مقرون به صرفه–به عنوان مثال، شما می توانید آن را از موبایل ساده برای دریافت پایین به عنوان $140. از سوی دیگر مدل گوشی را تنظیم می کند شما 350 دلار بازگشت. که قیمت شما پرداخت برای خرید به طور مستقیم از اپل، بدون در نظر گرفتن مدل حامل که شما هم.

با توجه به آن ما رفتن به منبع برای یک معامله بزرگ در آی فون به دیدن. یا شما آن را از طریق یک حامل به قیمت یارانه یا شما هزینه های چشمگیر است که آن را قابل توجهی گران تر از تراکم بودجه دیگر اینجا خوردن ندارد.