رسمی نرم افزار Google پادکست هم اکنون در دسترس در بازی بزرگ

 گوگل پادکست پادکست soundguys برنامه داغ

در پاشنه نشت تصادفی رسمی نرم افزار Google پادکست ها راه خود را به گوگل بزرگ بازی ساخته شده است.

در نگاه اول برنامه شبیه دیگر برنامه پادکست–اگر می خواهید به گوش شما می توانید پادکست های جدید برای جستجو و پادکست ها شما را به حال مشترک شده را می توان در بالای صفحه نمایش. همچنین می توانید از قسمت دانلود. نرم افزار اجازه نمی دهد شما قسمت را به یک لیست پخش اضافه کنید، اما ما در حال فرض کنید این قابلیت را در بروز رسانی بعدی وارد خواهد شد.

 گوگل پادکست برنامه soundguys پادکست

 گوگل پادکست برنامه soundguys پادکست
 گوگل پادکست برنامه soundguys پادکست
 گوگل پادکست برنامه soundguys پادکست

چه مجموعه گوگل غیر از پادکست های دیگر پادکست برنامه? مثل تقریبا تمام گوگل محصولات دیگر است، پادکست خواهد شد شده توسط AI برخی از smarts. من می گویم خواهد بود چرا که گوگل می گوید آن را رول در کردن ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی در ماه آینده. این ویژگی های هوش مصنوعی عبارتند از: توانایی خواندن همراه با پادکست از طریق رونویسی خودکار و توانایی خواندن اگر به صرفه جویی در برخی از زمان دنبال چه در قسمت آینده بعدی است. شما نیز دریافت خواهید کرد پیشنهادات فعال برای مواد مربوط به قسمت داده شده اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد آن موضوع.

شاید جالبترین بخش برنامه پادکست های گوگل است این واقعیت است که آن را به طور کامل با دستیار گوگل یکپارچه است. شما می توانید شروع پخش پادکست بر روی تلفن خود و سپس بلند کردن راست که در آن شما در خانه گوگل خود را، و بالعکس گذاشته.

در حال حاضر بیش از 2 میلیون پادکست موجود در نرم افزار وجود دارد و بیشتر هر روز در دسترس خواهد بود.

آنچه از شما انتظار! نرم افزار پادکست های Google آن بازی بزرگ از لینک زیر دانلود کنید. اگر لینک هنوز زنده برای شما نیست، شما ممکن است مجبور — گاردین گزارش که آن در حدود 12 همکاران در دسترس خواهید بود.

دانلود پادکست گوگل

بعدی: اتمام پادکست SoundGuys جدید!