چگونه به رفع پردازنده استفاده توسط “میزبان سیستم: سیستم محلی (شبکه Restricted)”

در برخی از عدد 10 ویندوز “میزبان سیستم: سیستم محلی (شبکه Restricted)” فرایند گروه در مدیر وظیفه می توانید مقدار زیادی از منابع پردازنده، دیسک و حافظه استفاده کنید. در اینجا این است که چگونه آن را برطرف.

SuperFetch برخی از اشکالات در 10 ویندوز

ما به تازگی متوجه این مشکل در یکی از ما عدد 10 ویندوز. اگر چه مدیر وظیفه ویندوز که اشاره نمی کند ما مصمم به خدمات Superfetch مشکل بود.

SuperFetch است فقط فعال در رایانه های شخصی با دیسک های سخت سنتی مکانیکی — درایوهای حالت جامد نیست. برای دیدن برنامه های شما بیشتر frequently ساعت و هنگامی که شما آنها را راه اندازی فایل های خود را به رم که سرعت را بارهای بالا. 10 ویندوز اشکال ممکن گاهی اوقات Superfetch مقدار مضحک از منابع سیستم استفاده می شود.

برای حل این مشکل، غیرفعال کردن سرویس Superfetch توصیه می شود. اگر شما در واقع با داشتن این مشکل، به عنوان آن می تواند سرعت راه اندازی نرم افزار اگر شما هارد مکانیکی شما تنها سرویس Superfetch غیر فعال کردن باید. اگر روند Superfetch خارج از کنترل و gobbling تا منابع خود را با این حال، آن را غیر فعال کردن کامپیوتر شما سرعت.

چگونه به غیر فعال کردن سرویس Superfetch

شما می توانید غیر فعال کردن این سرویس از پنجره خدمات. برای راه اندازی آن، شروع کلیک کنید “خدمات” را در کادر جستجو بنویسید و سپس میانبر “خدمات” را کلیک کنید. شما می توانید همچنین فشار دهید Windows + R، نوع “services.msc” را در کادر محاوره Run است که به نظر می رسد، و سپس Enter را فشار دهید.

پایین در لیست خدمات و سرویس “Superfetch” برای باز کردن پنجره خواص آن دوبار کلیک کنید.

برای جلوگیری از این سرویس از راه اندازی به طور خودکار زمانی که ویندوز شروع می شود، کشویی “نوع راه اندازی” را کلیک کنید و سپس گزینه “معلول” را انتخاب کنید.

“توقف” دکمه برای خاموش کردن این سرویس را کلیک کنید و سپس “تأیید” برای ذخیره تغییرات را کلیک کنید.

توصیه می شود راه اندازی مجدد کامپیوتر شما بعد از غیرفعال کردن این سرویس. در حالی که این سرویس را غیر فعال کردن استفاده از پردازنده کامپیوتر ما بلافاصله کاهش داد، ما متوجه استفاده از منابع بالا از “میزبان سیستم: سیستم محلی (شبکه Restricted)” که با راه اندازی مجدد سیستم کامل ثابت تنها بود.

غیرفعال کردن Superfetch نیست ایده آل, به عنوان این می تواند کمی افزایش عملکرد در شرایط ایده آل ارائه — اگر کار درست. امیدوارم، مایکروسافت این مشکل نیز حل خواهد شد.