امیدوار کننده است، اما گوگل می تواند (و)

انجام بهتر بررسی گیک گوگل در حال برنامه ریزی در نهایت تمام خدمات خود را به موسیقی را تحت پرچم موسیقی YouTube را به. شروع مناسبی در حال حاضر است، اما بسیاری از بهبود استفاده از آن می تواند.

ایده استفاده از YouTube به عنوان یک سرویس موسیقی باعث می شود نوع حس بر روی کاغذ. ما همه موسیقی فیلم در یوتیوب را تماشا کرده ام. بین رکورد برچسب Vevo سرمایه گذاری مشترک و کاربران آپلود موسیقی خود را، تقریبا در هر آهنگ که می خواهید فهرست دو موجود است. با این حال، که که یوتیوب به عنوان یک رقیب به چیزی مانند Spotify یا موسیقی اپل باعث احساس چیست؟

خوب. مرتب کردن بر اساس از.

پس از آن شروع به باران در منطقه من YouTube به خود شخصی موزیک ویدئو پخش است درخشان

عطف پیشنهادات “حالات روز بارانی” در مدت کوتاهی ظاهر شد.

شروع میکنم با چیزهایی است که کار: موسیقی فیلم. یوتیوب که این در حال حاضر این شگفت انگیز است، اما همواره یک کمی بی دست و پا برای استفاده از YouTube منظم بازی موسیقی. شما می توانید قابلیت خودکار که می خواهد به فیلم بعدی، اما درباره آن را فعال کنید. این حداقل خوب است پرتاب تا الگوریتم YouTube شما را به مقاله ویدیو یا مخلوط پسر ساکس حماسه 10 ساعت ارسال می کند، کاملا خاموش خاموشی خود را (که هنوز هم گاهی اوقات اتفاق می افتد با موسیقی YouTube، اما بسیار کمتر).

موسیقی یوتیوب YouTube کمی بیشتر مانند یک سرویس موسیقی واقعی رفتار می کند. وقتی که شما اول باز کردن نرم افزار (که رم آرکا منجر به نظر می رسد در سراسر مطابق نسخه دسکتاپ و موبایل) شما پیشنهادات خود را برای ایستگاه های رادیویی خودکار که شما می توانید از دو لیست را دریافت کنید. برخی از این پیشنهادات درخشان عبارتند از هدف قرار دادند. به عنوان مثال، در تصویر بالا من پیشنهادات برای موسیقی به گوش دادن به حق روز بارانی حوالی آن شروع به بارش در منطقه من. YouTube همچنین نشان می دهد بر اساس لیست پخش در روز هفته و یا چیزهایی که شما را به گوش کرده اید قبل از. شما می توانید انتظار برای دریافت پیشنهادات مختلف در صبح روز دوشنبه از شب شنبه.

بنابراین اگر می آیید که خدمات آن آشنا احساس ممکن است این ویژگی در حالی که در موسیقی بازی گوگل وجود داشته است. از آنجا که برخی از این لیست پخش “از موسیقی فیلم تشکیل شده می تواند. آن را درخشد همه روشن تر در YouTube موسیقی، هر چند، شما می توانید ویدیو های K-Pop را جستجو و در نهایت سی بیشتر در حال مشاهده. که شما باید به دلیل آنها بزرگ . اگر می خواهید تغییر فقط گوش دادن به آهنگ شما می توانید تلنگر ضامن در برنامه تلفن همراه یا فروپاشی صفحه ویدئو بر روی دسکتاپ و موسیقی بدون وقفه را بازی خواهد کرد.

عجیب، با این حال، موسیقی YouTube لیست های پخش ویدئو موجود است که که تنها موسیقی، نشان می دهد می توانند (و معمولا کند). وقتی برای یک آهنگ خاص جستجو می کنید، نتایج جستجو به “آهنگ” و “فیلم” تقسیم می، و، دکمه، نسخه فقط موسیقی معمولا تحت “نتیجه بالا” در بالای. این باعث می شود حس بسیار کمی با توجه به که موسیقی فیلم مشخصه اصلی موسیقی YouTube و Google شما حفاری آن را ساخت. آن چه می کند نه احساس برنامه تلفن همراه با توجه به راه حل کامل است: سوئیچ اصلی در بالای برنامه همیشه سوئیچ بین موسیقی و ویدیو. امیدوارم گوگل این در نسخه آینده آهن می اما در حال حاضر، YouTube موسیقی ویژگی بهترین در گوگل بیشتر از راه پنهان نیست.

یوتیوب موسیقی هنوز است برخي از YouTube Roughest لبه

برای یک سرویس است که دارای تخصص در موسیقی، آن مطمئن حفاری برای فیلم را به شما.

هنگام راه اندازی سرویس جدید، شما انتظار می رود که شما قادر خواهید بود به آن را امتحان کنید مانند آن است که با نام تجاری جدید است. متاسفانه، تعویض دو YouTube موسیقی بیشتر شبیه گرفتن ماشین استفاده می شود زمانی که شما می دانید شما می باید برای رفع مشکلات مختلف قبل از آن جالب است رانندگی احساس. چون آن معلوم شما را شده با استفاده از YouTube موسیقی برای مدت طولانی بدون تحقق آن.

اگر شما همیشه می توانید لیست پخش در YouTube ایجاد کرده اید، شما متوجه است بزرگترین مشکل حق کردن خفاش: کتابخانه را پر از آشغال است. سعی کردم به اعتبار آن گوگل به اطمینان حاصل شود که آن فقط لیست پخش از یوتیوب است که در واقع حاوی موسیقی وارد می کند اما هنوز مشکوک که آیا واقع که در کتابخانه موسیقی خود را می باشد. در حالی که من از تیم قلعه 2 معرفی فیلم پخش آورده نمی بیش از, پخش چند بیشتر لینک های مرده به فیلم ها محیط بازی در حال حاضر بخشی از کتابخانه من بودند. من تا به حال به صرف چند دقیقه پاک کردن تمام داده های قدیمی این کتابخانه من مفید است.

من می تواند موضوع یک ساعت از تمیز کردن کتابخانه من تجارت اما سرخوردگی پایان وجود ندارد. چند بار در حالی که بازی پخش موزیک ویدئو متوجه شده که برخی از فیلم ها که دوره wildly مختلف سطح از دیگران بودند. این نامطلوب در حالی که در کار بود. من هم می خواهم دوره بنابراین کم هستند که برخی از آهنگ ها اساسا سکوت یا آن به نوبه خود شنیدن آن فیلم آرام تنها به گرفتن لعنتی وقتی ویدیو بعدی و بلندتر شروع به نواختن. این احتمال است نشانه ای از استفاده از بسیاری، بسیاری از موسیقی فیلم آپلود شده در یوتیوب برای پر کردن لیست پخش، به ویژه هنگامی که شرکت به طور سنتی هر نوع دوره عادی مورد نیاز است. من می توانید حدس بزنید به همین دلیل آن اتفاق می افتد، اما آن آن کمتر مزاحم نیست.

همه چیز که شما تماشا هم در سابقه YouTube طبیعی پایان. این نباید تعجب از حتی اگر شما وارد حساب YouTube جاسازی شده و ویدئو در صفحه اخبار در سابقه به پایان خواهد رسید در حال مشاهده است. با این حال، YouTube موسیقی کاملا torpedoes این تابع به (مانند من) در صورت استفاده از سابقه خود را برای پیدا کردن که کلیپ خنده دار شما قبلا دیدم که شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن با یک دوست. شما چون شما موسیقی در پس زمینه برای چند ساعت قرار داده پیمایش از طریق ده ها تن از فیلم در نهایت کنید. خوشبختانه شما هنوز هم می توانید جستجو از طریق سابقه یوتیوب (در برخی از سیستم عامل)، اما این خوب خواهد بود اگر گوگل می تواند تاریخ موسیقی YouTube از نمایه YouTube منظم جدا.

ما می دانید گوگل بهتر می توانید انجام دهید، زیرا بازی موسیقی گوگل بهتر

شما حتی نمی باید به مرحله خارج از اکوسیستم خود گوگل برای پیدا کردن یک سرویس موسیقی بهتر.

غریزه به YouTube موسیقی دو رقیب خدمات مانند Spotify یا موسیقی اپل است، اما صادقانه بگویم که پیش از موعد احساس. گوگل روشن که آن را به ویژگی های از پخش موسیقی و نهایت آن رتبهٔ دو تمرکز بر روی موسیقی YouTube منحصرا روزی فاز برنامه ساخته شده است. که به ما در برزخ عجیب هر چند، ترک که در آن موسیقی بازی هنوز به لحاظ فنی بهتر است.

برای شروع اگر شما موسیقی های بازی اصلاً استفاده کرده اید، دقیقا هیچ یک از آن لیست پخش شده اند وارد موسیقی YouTube دو. بدیهی است که باید این اتفاق می افتد در برخی از نقطه، اگر گوگل قصد دارد با پخش موسیقی کاملا اما برای انجام دور در حال حاضر شرکت شما با انتقال اصلا کارساز نیستند. شما یک دسته از لیست پخش شما احتمالا دان ‘ t خواهید از یوتیوب، و هیچ یک از لیست پخش شما می خواهم از سرویس موسیقی گوگل سرانجام به شما مرخصی رفتن.

شما نیز هر یک از موسیقی خود را ارسال نشده است نمی باشد. گوگل این ویژگی بعد آمدن، اما نه اینجا، هم گفته است. شما همچنین می توانید موسیقی را در مجموعه خود را نگه دارید حتی اگر شما توقف پرداخت برای اشتراک که گوگل همچنین می گوید در حال آمدن است خرید نمی باشد. آه، همچنین پخش موسیقی بخش پادکست. گوگل نمی شود تایید کرد که این بیش از YouTube موسیقی مهاجرت به خواهد شد. که می خواهد چیزی را از فرد مناسب اما آن جایی که دیگر گوگل پادکست ها قرار داده است و شرکت آنها را کاملا از بین ببرند بعید به نظر می رسد مشخص نیست.


در حال حاضر، موسیقی YouTube احساس بیشتر شبیه به اثبات مفهوم از موسیقی مناسب جریان پلت فرم. آنچه در آن است خوب است. آن را بسیار خوب. تماشای هوشمند پخش ویدیو های از موسیقی و تعویض دو موسیقی تنها زمانی که شما فقط می خواهید به لیست دقیقا شما می خواهم از سرویس موسیقی مجهز به یوتیوب است. وعده اینجا اگر شما دنبال آن وجود دارد.

با این حال، نه تنها رقیب موسیقی خدمات بیشتر از یوتیوب، خود حتی گوگل سرویس موسیقی در حال حاضر بهتر است. مگر اینکه شما واقعا به موسیقی فیلم، آن ممکن است ارزش نگه داشتن در حرکت را برای یک سال یا دو در حالی که اتوی گوگل کردن همه ممکن است. فقط امیدوارم که این شرکت به اختراع یک سرویس جدید موسیقی آن زمان تصمیم گیری نیست.