Huawei P20 نرم افزار بروز رسانی به ارمغان می آورد کهکشان S9 مانند ماه slo خودکار ویدئو

 P20 Huawei نرم افزار دوربین جزئیات 3

  • Huawei P20 طرفدار در آخرین به روز رسانی به ارمغان می آورد پیشرفت به دوربین از جمله حالت است که به طور خودکار حرکت آهسته فیلم.
  • بروز رسانی به ارمغان می آورد نیز برخی از بهینه سازی دستگاه و آخرین پچ های امنیتی آندروید.
  • گزارش بروز رسانی از کاربران که دستگاه خود را به روز دستی شده اند تا کنون.

Huawei در آخرین بروز رسانی Huawei P20 طرفدار این گزارش به ارمغان می آورد پیشرفت های به دوربین وصله امنیتی جمهوری و بهینه سازی های دیگر. با توجه به کاربران XDA توسعه دهندگان (از طریق اندیشه روح ), بروز رسانی نرم افزار شماره ساخت B131.

شاید هیجان انگیز ترین گزارش حالت است که به طور خودکار شروع به ضبط 32 x فیلم حرکت آهسته است. همانطور که دیده میشود در این فیلم نمایش مشخصات عمومی هنگام استفاده از این حالت دوربین جعبه مورد نظر در صفحه نمایش ظاهر می شود. نرم افزار P20 سپس شروع به صورت خودکار ضبط ویدئو هنگامی که آن را تشخیص حرکت داخل جعبه. این است که شبیه به یک ویژگی در سامسونگ کهکشان S9 دیده می شود و آن بسیار آسان تر برای کاربران نرم افزار P20 به درستی زمان ضبط حرکت آهسته فیلم باید آن را. مقاله مرتبط

همچنین تغییرات UI دوربین Huawei جای دکمه زوم پائین صفحه نمایش را دیده است که وجود داشته است.

در نهایت، پیشنهاد که حالت عمودی selfie بهبود یافته شده است وجود دارد. که تغییر مشاهده شد، اگر چه، شاید بهتر به بیش از حد هیجان زده در مورد آن را تا زمانی که شما آن را برای خودتان آزمایش است.

با آن ترتیب سه لنز عقب, که شامل سنسور 40MP اصلی نرم افزار P20 در حال حاضر دوربین قابل توجه می بالد. اما خوب ببینم که Huawei به ایجاد تنظیمات برای بهبود تجربه عکاسی برای کاربران حرفه ای P20 ادامه است.

و همچنین این تغییرات و ژوئن امنیت پچ بروز رسانی همچنین شامل بهینه سازی مصرف انرژی صفحه نمایش تصویر زمینه و پیشرفت های کلی به سیستم عملکرد و ثبات.

در حال حاضر، تنها راه test کردن بروز رسانی با دستی آن را بر روی دستگاه شما فلش است. اگر شما می خواهید برای انجام کارهای راه آسان و انتظار, مهم نیست با این حال، Huawei احتمال بروز رسانی بیش از حد هوا خیلی زود آزاد.

تا بعد: P20 Huawei نرم افزار فایل را نقد کنید: قاتل S9 کهکشان