هنگامی که شما در تماس با 911 IOS 12 خواهد شد به اشتراک گذاری دقیق محل داده برای 911 تماس

آی فون خود را به زودی داده های موقعیت مکانی دقیق به اشتراک گذاری، تقويم بدانید دقیقا همان جایی که شما از حتی اگر شما خواستار اجازه می دهد آنها را می توانم بگویم. این ویژگی های جدید در iOS 12، که بعد از این پاییز در حال آمدن است.

911 اپراتورها در حال حاضر دسترسی به داده های موقعیت مکانی مشترک توسط شرکت های تلفن همراه است، اما این امر منجر به بسیار دقیق است. ویژگی های جدید iOS خواهد شد خیلی بیشتر دقیق با توجه به اپل بالقوه نجات جان. اپل مشخص شده این در آزادی مطبوعات امروز:

اپل امروز اعلام خواهد شد نیز استفاده از آن تکنولوژی اورژانس شرکت RapidSOS را مبتنی بر اینترنت پروتکل داده ها به سرعت خط لوله و ایمن داده های موقعیت مکانی HELO (Hybridized محل اورژانس) با سهم مراکز 911، بهبود زمان پاسخ هنگامی که جان و مال در معرض خطر هستند. RapidSOS در سیستم داده های موقعیت مکانی اضطراری از کاربران iOS با یکپارچه سازی با 911 مراکز بسیاری از نرم افزار موجود، که تکیه بر پروتکل های استاندارد صنعت ارائه کرده است.

گوگل است کار بر روی سیستم های مشابه برای گوشی های آندروید به گفته پلیس اندیشه به 911 تماس از تلفن همراه در چند سال آینده بسیار موثر باشد باید. که بدون چیز خوبی است.

گلدان جاستین است سردبیر اخبار برای چگونه به گیک. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.