Q7 ال جی مدل یک اندیشه می تواند منحصرا به T-Mobile

 اندیشه یک نشان

اندیشه یک خانواده آینده علاوه بر این دیگر با تشکر از همکاری شایعه بین موبایلها و ال جی

با توجه به کد منبع هسته شدن ممکن است کشف توسط کاربر XDA توسعه دهندگان ، ال جی با حامل ایالات متحده کار بر روی آزاد نوع منحصر به فرد Q7 ال جی است که قابل اجرا بر روی نرم افزار آندروید اصلاح نشده است. دستگاه mooted ال جی را اولین آندروید همیشه یک تلفن خواهد بود.

کد در سوال واقع در منبع kernal برای 4 Stylo ال جی که انتظار می رود برای راه اندازی در ایالات متحده بر روی T-Mobile MVNO MetroPCS در روزهای آینده ظهور کرد. ارجاع به “cv5a” و “جوانه” نشان می دهد که ما مدل Q7 ال جی و نرم افزار آندروید یک ترتیب نگاه می کنید.

XDA توسعه دهندگان رفت مرحله علاوه بر این، با این حال و عوارض، لیستی از مشخصات احتمالی مبتنی بر کد منبع. براساس حدس و گمان، Q7 ال جی یک اندیشه می تواند به مجهز Qualcomm گل میمون 450 SoC، آمده با 3 GB رم و ورزش Full HD + 5.5 اینچی صفحه نمایش (1.080 x 2.160).

یک 3، باتری 000mAh اندیشه 8.1 Oreo هستند نیز شایع و اما تا زمانی که ما به شنیدن کلمه ای رسمی آن را ارزش مصرف این مشخصات را با کمی نمک بزرگ است.

Q7 ال جی در حال حاضر بسیاری از اشتباهات سلف خود را می نویسد — Q6 — در کاغذ و اندیشه یک نسخهٔ قطعا طرفداران سر سخت اندیشه در بودجه خود جلب می کرد. ما افکار خود را بر روی گوشی ال جی Q7 اندیشه یک ممکن است در نظرات اطلاع دهید.

تا بعدی: گوشی جدید سامسونگ TENAA تعداد بازدید ها: کهکشان S9 به علاوه کوچک با توجه به بالا دوربین های دیجیتال?