امنیت سایبری تبدیل به متخصص با آموزش این بسته نرم افزاری

 امنیت سایبری

که AAPicks ما به طور بالقوه تغییر زندگی معاملات به دنبال عشق. امروز انتخاب امنیت سایبری گواهینامه بسته نرم افزاری مگا-به عنوان مثال بزرگ است.

امنیت سایبری است ارزش دیگران بزرگ این روزها تا کارشناسان سخاوتمندانه پرداخت می شود . اگر شما می خواهید برای دریافت در این عمل شما در حال رفتن به دو گواهی دریافت . این بسته نرم افزاری مگا حاوی تمام مواد شما نیاز به تصویب 3 امتحانات گواهینامه -CISA CISM و CISSP.

شما قادر خواهید بود برای ایجاد و حفظ محیط های امن کسب و کار.

با بیش از 85 ساعت از محتوا، پوشش دوره های موجود در بسته نرم افزاری امنیت سایبری همه چیز. این شامل درک ممیزی تضمین راهنمای استانداردها و بهترین شیوه. شما تمام مهارت های لازم برای ساخت و حفظ محیط های کسب و کار امن را یاد بگیرند. به طور خلاصه شما عالی دانش از فرآیندهای امنیتی سیستم اطلاعات داشته باشد.

آن همه در حال حاضر کمی jargony میشد. کمی از وزوز دارای اطناب. اما نگران نباشید. پایان دوره شما می شود عنوان برای امتحانات گواهینامه brimming با اعتماد به نفس.

امنیت سایبری بسته نرم افزاری در یک نگاه

  • بررسي CISA CISM و CISSP امتحانات گواهینامه.
  • اطلاعات ممیزی امنیت تضمین دستورالعمل استاندارد & بهترین شیوه را درک کنید.
  • افزایش درک خود را از فرایند ممیزی است.
  • توسعه تخصص به مدیریت طراحی نظارت و ارزیابی امنیت اطلاعات سازمانی.
  • تعریف معماری، ساخت و حفظ یک محیط امن کسب و کار جهانی مورد تایید استاندارد امنیت اطلاعات با استفاده از.

هزینه 12 ماه دسترسی به این مواد برای چند روز آینده ماموت وجود دارد که 93 ٪ خاموش . در حال حاضر شما می توانید ثبت نام برای فقط $69 . فکر کنم از آن به عنوان کوچک پرداخت در آینده بزرگ .

آیا تاخیر و از دست; صدها نفر در حال حاضر امضا شده است. آمار دکمه زیر برای پیدا کردن معامله و پیوستن به آنها را.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!