OnePlus 6 در مقابل HTC U12 پلاس: HTC می تواند توضیح دهد چرا U12 پلاس 270 $ هزینه بیشتر است؟

HTC به تازگی اعلام کرد آن U12 پلاس و آن را با تمام شیشه طراحی، پردازنده گل میمون 845, 6 GB RAM, با شارژ سریع بدون شارژ بی سیم و گزینه های سه رنگ می آید. صدای آشنا؟

تا آنجا که HTC بخواهد خود را به عنوان نام تجاری برتر با شاخص ارزش توجه به موقعیت OnePlus آن تندر دزدیده اید ممکن است. در حالی که معادل 6 OnePlus می رود برای $529 پایه مدل HTC U12 پلاس در ایالات متحده برای 799 $، خرده فروشی. است که تفاوت $270 ترسناک — نصف هزینه OnePlus.

خود ما Grush اندرو مطلوب مقایسه بین OnePlus 6 و آیفون اکس، حتی ساخته شده که خانه که 999 $. در حالی که که فقط یک نظر است، در حال حاضر، اپل ارزش غیر قابل انکار است. HTC در دست دیگر HTC یکی توضیح است آن را به ما چه شما پول اضافی برای همه که گرفتن نیست. بیایید ببینیم چگونه U12 HTC به همراه OnePlus با 6 مقایسه می کند.

چیزی به آن, اما به اندازه کافی وجود دارد?

من به اندازه کافی خوش شانس نشستن در رسانه briefings OnePlus 6 و HTC U12 به همراه بود. یکی از یادداشت های من در طول بحث های U12 به همراه ساخته شده است که به وضوح دستگاه HTC گوشی قابلیت غنی، با ایده های خوب بسته بندی است.

جدول تفاوت های کلیدی و مقایسه بین U12 پلاس و OnePlus 6 اینجا است:

U12 پلاس نیز واقعا نمیفهمد چرخش خودکار هوشمند. در نهایت، تلفن است که چرخش نمی زمانی که شما نمی خواهید آن به خود ما Joshua Vergara را نشان می دهد:

HTC U12 پلاس ارائه می دهد نزدیک به سهام تجربه آندروید با برخی از لمس خوبی اضافی. دو حلقه صدا، آرام در انتخاب تلنگر و ناوبری لبه حس 2 همه واقعا مفید هستند. همیشه صدای فرمان می تواند مفید باشد، بسته به آمار باتری شما را و گواهینامه IP برای صلح از ذهن نسبت به ادعای OnePlus “آب و هوا مقاوم.” بودن خیلی بهتر است

ما مقایسه مستقیم در بررسی ما از OnePlus 6 و HTC U12 به همراه ندارد و همانطور که ما منتظر ما شیرجه رفتن عمیق تر از خود test ما هنوز نمرات نهایی برای هر منطقه ندارد. خواندن بررسی هر دو ما می توانید شروع با معیار های معیار ما در مقایسه با 6 OnePlus با بالاترین تنظیمات 8 GB از RAM در مقابل U12 پلاس با 6 GB RAM, هر دو در حال اجرا 845 SoC گل میمون:

وجود ندارد بسیار بین این — اگر هر تفاوت دنیای واقعی قابل توجه کمی که آن را شگفت انگیز خواهد بود.

بنابراین آنچه درباره دنیای واقعی که ماده، مانند صفحه نمایش نرم افزار و دوربین U12 پلاس کند کار بهتر با یکی از بهترین دوربین های 2018 است، کلی آینده روشن به نظر می رسد به عنوان نزدیک که ممکن است به ضرب و شتم 2 پیکسل. OnePlus متوسط همواره اما OP6 در ارتفاع 5 عملیات بهبود.

HTC U12 به علاوه در نور کم اینجا است:

و 6 OnePlus در نور کم:

در مقابل نرم افزار تجربه OnePlus OxygenOS حس HTC که داره مانده و هنوز هم نیست حتی در trounces اندیشه Oreo 8.1.

در رابطه با نمایش این یکی روی حیله و تزویر است. OP6 AMOLED استفاده می کند اما در 1.080 نسبتا کم x وضوح 2.280 در دستگاه 6.28 اینچ. U12 پلاس با ال سی دی، در 6.0 اینچ صفحه نمایش ال سی دی سوپر 6 قطعنامه 2880 x 1440 چسبیده است — و شکاف در سمت به علاوه ندارد. ما هر دو در جزئیات بیشتر به زودی تست می باید اما نه نمایش ناامیدی است.

تا که در مجموع ميانگين است؟ بررسی های ما مبتنی بر کیفیت هر دستگاه از نظر بسته کامل، شامل قیمت، پس از آن سخت لاغر نسبت به 6 OnePlus در اینجا. ما بررسی OnePlus 6 می گوید: “اگر می خواهید تن بنگ برای جفتک انداختن، تجربه حق بیمه و را در چند ویژگی های اضافی از دست دادن مهم نیست این گوشی خرید.”

ما بررسی HTC U12 پلاس می گوید: “در هسته ی اصلی این جامد بالا پایان گوشی های هوشمند است. است سریع و قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ دوربین های چشمگیر و HTC در واقع تلاش برای نوآوری با لبه حس. اگر شما در مورد این نوع از چیزی مراقبت همچنین یکی از تنها بالا پایان تلفن های بدون بریدگی است. اگر شما از طرفداران HTC, شما U12 پلاس عشق.”

U12 به همراه بررسی جنبه های منفی نیز اشاره کرد: پوست اندیشه بدون زرق و برق زندگی باتری زیر متوسط و قیمت بالا.

به طور کلی، U12 پلاس قاطعانه در مقایسه بزرگ با چند توسعه مانند امتیاز آی پی و دوربین بهتر برنده نیست. اما عمر باتری به نظر می رسد بدتر و هر دو به طور کامل شیشه ای است. نه بد هستند گوشی نه کاملا شگفت انگیز است.

معضل HTC

موضوع برای HTC نیست کیفیت آن دستگاه، و واقعا تا کنون بوده است. این شرکت شدند flagships قوی برای سال ساخته شده است. تلفن فقط در مورد هر کسی که گل سرسبد گوشی استفاده شده است در گذشته — درصد عظیمی از کاربران آندروید در طول سال — آن را در جایگاه ویژه ای دارد. شده است ممکن است اخیر بیش U11 HTC HTC 10، HTC یک سری قدیمی تر و یا بسیاری از دستگاه های HTC قدیمی تر از روزهای اول اندیشه.

با وجود غربت، ارزش برند HTC را برده است. با توجه به عدم منسجم بازاریابی، مشتریان HTC واقعا حق بیمه تولید کننده مانند سامسونگ و اپل در نظر نمی. در حالی که داوران ما اغلب نشان می دهد که دستگاه های HTC هستند گزینه های جامد، تلفن های تقریبا همیشه بیش از حد گران است، و HTC نیست بالا از ذهن برای مصرف کنندگان.

این را در نظر بگیرید: اگر U12 پلاس به عنوان 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ مارک بود، آن فروش? احتمالا، فقط به خاطر قدرت سامسونگ با نام تجاری. HTC نمیرسد آگاه از این. اگر آگاه بود، آن نمی آزاد گل سرسبد گران قیمت است که می تواند ‘ تی انجام حفاری این شرکت نیاز به خارج شدن از سوراخ آن قرار دارد. موضوع قیمت گذاری یک مسئله جدی است. حتی اگر گوشی ارزش قیمت است، HTC موثر که به مخاطبان گسترده تر ارتباط برقرار کند.

HTC نمی تواند مدیریت برای پیدا کردن یک فن پایه: ارزش نه بزرگ بدون بزرگ منحصر به فرد فروش نقطه

HTC بود مشکل قیمت گذاری برای مدت طولانی و مقایسه بارز با OnePlus 6 کمک نمی کند. با نه تلفن از حمل در ایالات متحده در دسترس است که ما می دانیم که 90 درصد از بازار، هر دو علامت های تجاری باید درخواست تجدید نظر برای مشتریان ایالات متحده که از ناقل خریداری نیست. OnePlus دو تعامل اندیشه علاقه مندان موفق شده است. علاقه مندان را پیدا نبود جک هدفون و طراحی همه شیشه ای است که هنوز هم ندارد بی سیم شارژ مزاحم پس که است HTC با هدف قرار دادن?

این شرکت قادر به دریافت پشتیبانی از فهیم خریداران که درک ویژگی نقطه و حق بیمه قیمت اما این بازار کوچک ممکن است. HTC حمایت در مقیاس گسترده تر می کند. با وجود نام تجاری تدریجی قیمت را افزایش می دهد، 520 $ OnePlus 6 + قیمت است فوق العاده جذاب در مقایسه با HTC برچسب قیمت 799 $.

U12 علاوه به نظر می رسد خوب است، اما آن فقط نمی ویژگی standout قاتل است که باعث ایجاد هیجان و علاقه، و رسیدن به. این قیمت که می کنیم بازار ارزش ندارد. که برگ های آن به رقابت در برابر آی فون کهکشان S و توجه داشته باشید تلفن های و برندهای و اکوسیستم اطراف آن دستگاه.