دوربین های امنیتی Wi-Fi چگونه امن هستند؟

همه داستان های ترسناک دیده است. کسی دوربین متصل به اینترنت را در خانه خود قرار داده و باز به حمله، امکان غریبه به استراق سمع در خصوصی ترین لحظه های خود را در سمت چپ آن. اینجا این است که چگونه به انتخاب یک دوربین است که حریم خصوصی شما را تضمین می کند.

سازمان دیده بان رتبهٔ برای دوربین های آی پی

وجود دارد دو نوع اصلی دوربین های امنیتی Wi-Fi فعال: سنتی IP (و یا شبکه ای) دوربین های دیجیتال و دوربین های مدرن “هوشمند” الفبای لانه بادامک و آمازون ابر طب مکمل و جایگزین.

بسیاری از داستان های ترسناک درباره دوربین های ناامن بینید، در مورد دوربین های آی پی است. در تئوری، هیچ مشکلی با دوربین های آی پی وجود دارد. اینها به سادگی دوربین های امنیتی که اتصال به شبکه یا بیش از Wi-Fi و یا اتصال اترنت سیمی. آنها رابط وب شما می توانید از مشاهده پیشنهادات خود را ارائه. این دوربین نیز به سیستم ضبط شبکه و یا کامپیوتر شما امکان مشاهده و ضبط تمام کسانی که منابع خبری دوربین در یک مکان متصل می. دوربین ممکن است برخی از ذخیره سازی ساخته شده است، اما اگر شما مراقبت به انجام آن کار خود را به ضبط ویدئویی خود نوعی، خوردها به طور کلی است.

در عمل بسیاری از مردم این دوربین امن راه اندازی نمی. آنها از آنها پیکربندی پیش فرض نام کاربری و رمز عبور را ترک می کنیم و سپس آنها را به اینترنت متصل می کنیم. این به این معنی هر کسی می تواند خوراک فقط با مراجعه به این دوربین آی پی آدرس سازمان دیده بان. حتی هست موتور های جستجو مانند SHODAN “طراحی شده برای کمک به مردم پیدا کردن این فیدها دوربین و سایر دستگاه های اینترنت در معرض” vulnerable.txt “از همه چیز.

اگر شما فقط یک انسان معمولی به دنبال دوربین های امنیتی ساده برخی از دوربین های آی پی کشتی. اگر شما hobbyist با روح انجام آن را خودتان ممکن است بخواهید به دوربین های آی پی را برو. فقط مطمئن شوید که شما می دانید آنچه شما انجام می دهند و بنابراین مردم روی شما بدنبال متخلفین قانون گشتن نمی تواند آنها را درست تنظیم شود.

چقدر “هوشمند” دوربین های مختلف

دوربین های امنیتی مدرن مانند حروف الفبا لانه طب مکمل و جایگزین (الفبای شرکت مادر است که دارای گوگل است)، آمازون ابر بادامک و Netgear را Arlo به عنوان مثال، متفاوت هستند از دوربین های آی پی. این است که به عنوان smarthome آسان به استفاده از دستگاه های طراحی شده اند.

ارائه رابط گنگ وب از قبل پيکربندی شده با پیش فرض نام کاربری و رمز عبور، جای دوربین هایی از این شما یک حساب آنلاین سیستم داشته باشید. خوردها زندگی می کنند ویدئویی و کلیپ های ویدئویی ضبط شده از طریق این حساب آنلاین در دسترس هستند. که حساب می تواند گاهی اوقات با دو فاکتور تایید برای ایمنی بیشتر یعنی حتی مهاجم است که می داند رمز عبور حساب خود را پیکربندی برای دیدن دوربین شما قادر نخواهد بود.

این به طور خودکار با آخرین نرم افزار خیلی به روز شده. لازم نیست دستی آنها را برای رفع مشکلات امنیتی بروز رسانی.

به عبارت دیگر هیچ پیکربندی واقعی پیچیده وجود دارد. شما فقط دوربین وصل کرده، ایجاد یک حساب آنلاین و سپس اتصال دوربین به حساب. تا زمانی که شما انتخاب کنید یک رمز عبور قوی و ایده آل، راه اندازی دو فاکتور تایید، هیچ راهی وجود دارد برای حمله به دست آوردن دسترسی آسان.

دوربین های ارزان

البته مراقب باشید، هر دوربین هوشمند شما انتخاب می کنید آن خود خوراک آپلود ویدیو می خواهد شد — یا حداقل کلیپ — به برخی از سرور جایی. مهم است که شما اعتماد شرکت های درگیر است.

به عنوان مثال، دوم الفبای که همچنین گوگل متعلق است. با دوم, شما در واقع اعتماد به گوگل. دیگر شرکت های بزرگ مانند آمازون Netgear و Honeywell نیز بسیار قابل اعتماد به نظر می رسد. این شرکت های بزرگ باید جدی در مورد امنیت و انجام یک کار خوب در تامین خدمات خود را. شهرت به حمایت دارند.

مرتبط با: دستگاه Smarthome من امن است?

برخی از دوربین های فقط کمتر قابل اعتماد به نظر می رسد. به عنوان مثال، Wyze کم 26 دلار هزینه، که در آن تولید کنندگان دیگر به طور کلی دوربین های خود را برای 100 دلار دو 200 دلار فروش. ما در واقع فکر کم Wyze خیلی خوب کار می کرد و آن را قطعا ارزش های شگفت انگیز است. با این حال، Wyze می تواند هر دو فاکتور تایید پشتیبانی ارائه نمی دهد. و هر زمان که شروع جلسه جریان زنده فید ویدیویی که توسط یک شرکت چینی به نام ThroughTek ارائه شده است.

آیا شما اعتماد شرکت مانند Wyze تا به شما است. به عنوان مثال، Wyze ممکن است خوب برای نگه داشتن چشم در خارج از خانه خود را، اما آن را در اتاق نشیمن قرار خواهید ممکن است. ارزش چیزی است که شما حتی می توانید استفاده از دوربین Wyze بدون این اتصال به Wi-Fi و رکورد تنها به یک کارت حافظه microSD است.

مرتبط با: Wyze بررسی دوربین: ارزان ترین سیستم امنیت خانه شما تا کنون پیدا کنید

دوربین های دیگر حتی کمتر قابل اعتماد هستند. در 2017، دوربین های بسیاری توسط تولید کننده چینی vulnerable.txt Foscam یافت دو حمله شد. به عنوان مثال، برخی از این دوربین hardcoded رمزهای عبور تروجان است که حمله به مشاهده خوردها زندگی می کنند از دوربین شما اجازه می دهد وجود دارد. ارزش صرف کمی بیشتر برای دوربین امن تر است.

همانطور که ما در حال حاضر تأیید اعتبار مذکور چندین بار، دو عامل است دوربین که پشتیبانی از دو فاکتور تایید

ویژگی کلید امنیتی را با حساب دوربین امنیتی هوشمند شده است را انتخاب کنید. شما می توانید تنظیم دو فاکتور تایید حساب دوم و حساب های آمازون.

متاسفانه، بادامک Wyze می تواند این ویژگی ارائه نمی دهد. حتی دوربین های Arlo Netgear دو فاکتور تأیید هویت ارائه نمی دهد, پس در هر دوربین از یک شرکت قابل اعتماد از جمله این نوع از امنیت نميشوند.

برای حداکثر امنیت و حفظ حریم خصوصی، حتما یک دوربین است که پشتیبانی از دو فاکتور تایید را انتخاب کنید و حتما آن را راه اندازی! انجام تحقیقات خود را قبل از خرید یک دوربین.

مرتبط با: دو فاکتور تایید چیست و چرا من باید این?

چگونه به نگه داشتن شما امنیتی دوربین های امن

هسته مشاوره در اینجا بسیار ساده است. نحوه انتخاب یک دوربین امنیتی امن و فید های ویدئویی خود را خصوصی نگه دارید اینجا است:

  1. فروش دوربین های امنیتی “هوشمند” نه آی پی دوربین امنیتی است که نیاز به تنظیمات بیشتر.
  2. دریافت دوربین از برند قابل اعتماد شما می شناسید مثل دوم و یا آمازون.
  3. هنگام ایجاد حساب برای دوربین استفاده از یک رمز عبور قوی.
  4. دو فاکتور تایید را قادر می سازد. (مطمئن برای خرید دوربین با این ویژگی برای حداکثر امنیت شود.)

اگر تمام این کارها را انجام می دهید، شما باید کاملا ایمن است. بدترین سناریو مورد نقض گسترده سرویس دهنده دوم یا آمازون خواهد اما که داستان تکان دهنده بزرگ می شود و بلافاصله ثابت خواهد بود.