g: 5 هنگامی که گوشی های هوشمند خود به آن دریافت کنید?

 زمانی که می تواند ما انتظار داریم اولین گوشی های 5 g? سوال خوبی.

5 g چیزی بزرگ بعدی در ارتباطات تلفن همراه است. وعده های سریع تر سرعت و زمان تاخیر پایین تر و باز درب به مجموعه جدیدی از موارد استفاده برای گوشی های هوشمند و چاه فراتر از. با این حال، ما هنوز در مراحل اولیه آماده سازی شبکه برای نسل بعدی استاندارد. ما حتی تلفن های سازگار 5 گرم اول ما هنوز نداریم. پس زمانی که مصرف کنندگان واقع 5 g استفاده کنید? مقاله مرتبط

تولید کنندگان گوشی های هوشمند 2019 تاریخ اولین راه اندازی ممکن است برای تلفن های g 5 واقعی اول خود را هدف قرار دادن، اما کسانی که قطعا بپرسید که ردیف حق بیمه بازار. گوشی های اصلی یک سال یا دو پشت، حداقل خواهد بود. Huawei گفت: آن را هدف قرار دادن انتشار Q3 2019. ZTE با تاریخ 2019 اوایل گذراند، بلند پروازانه تر بودن است. انجمن موتور برای بازی Z3 می تواند پشتیبانی را هنوز هم زودتر. با این حال، دیگر تولید کنندگان از جمله رهبران صنعت اپل و سامسونگ, برنامه های خود کاری ادامه داده اند، با نگه داشتن. ما تصور می کنیم خواهیم دید که گوشی های سازگار با 5 گرم از اکثر تولید کنندگان که برخی در 2019 مبتنی بر مشارکت رسمی برای مودم Qualcomm X 50 نقطه.

بازه زمانی که توسط اریکسون تازه ترین تحرک گزارش که انتظار دارد اولین دستگاه 5 گرم آماده به نظر می رسد در اوایل 2019 حمایت است. با این حال، انتظار تصویر زیر این محصولات تنها پشتیبانی دو حزب غیر مستقل 5 g مشخصات NR، با زیر 6 گیگاهرتز ظاهر شدن اولین، دنبال گوشی های mmWave آماده در سال پشتیبانی. این احتمال را حتی بیشتر برای دستگاه های سازگار با سیستم های عادی به نظر می رسد اما این بدان معنی است که شبکه می تواند سرعت بخشیدن به استقرار.

 G اریکسون 5 دستگاه نقشه راه

با این حال، اولین بازار بسیار مهم است اگر شبکه های روشن نیست نیست. تنها بخش کوچکی از مصرف کنندگان را به خسته آینده که اثبات مراتب در پیشبرد. مصرف کنندگان نمی دید مزایای تا شبکه های 5 g واقع در که در برخی از کشورها رخ خواهد داد تغییر زودتر از دیگران.

اولین گوشی های 5 g در 2019 انتظار می رود.

نقشه راه 5 g ایالات متحده

حامل های ایالات متحده طرح راه اندازی جاه طلبانه ترین آنها به دنبال تفاوت های بزرگ بعدی برای گرفتن مشترکین جدید را هدف قرار. تمام حامل های بزرگ چهار طرح اعلام کرده اند و برخی حتی شتاب خود roadmaps (و ادعا) به جلو. خدمات بی سیم ثابت در 5 g برای راه اندازی در نیمه دوم سال 2018، در حالی که اولین تلفن همراه 5 g خدمات بر اساس استانداردهای 3GPP در اواخر سال 2018 انتظار می رود که انتظار می رود.

ورایزون وعده اول خود شبکه 5 g خواهد داشت آنلاین قبل از پایان سال 2018، هر چند شرکت استفاده در منزل اول با هدف قرار دادن است. ساکرامنتو به عنوان اولین بازار تجاری نام و بین سه و پنج دیگران نیز قبل از پایان سال زندگی می کنند انتظار می رود. با این حال، ورایزون تکیه بر “اختصاصی” نسخه 5 g که اول به سرعت rollout برروی آن قبل از اتخاذ استاندارد جهانی 5 گرم در سال به نظر می رسد. بیایید امیدواریم که چوب این شرکت به آن کلمه.

به زودی به ادغام شده با حداکثر سرعت دویدن و T-Mobile بسیار عقب ارائه استاندارد کامل پایان 2019 2018 اولیه نخواهد بود. شهر نیویورک، ققنوس، کانزاس سیتی، آتلانتا، شیکاگو, دالاس, هوستون, لس آنجلس و واشنگتن دی سی خواهد پورت اول از تماس برای با حداکثر سرعت دویدن. T-Mobile نیز قبلا افتخار 30 شهرستانها نسل بعدی آماده با پایان سال 2018 خواهد.

حامل های ایالات متحده پیش، برنامه ریزی رتبهٔ 5 گرم نورد در زمان برای گوشی های سازگار به وارد.

AT&T مشکوک بازاریابی، در حال حاضر راه اندازی شد 5 g تکامل”تکنولوژی خود را در مکان های بیش از 100 بازی است. این واقعا فقط سریعتر است LTE. برنامه g 5 واقعی AT&T را مکان های برنامه ریزی شده محدود به فقط دوازده پایان سال 2018 با بیش از 2019 آنلاین آینده می خواهد.

عمده ایالات متحده حامل همه به دنبال راه اندازی خود را نسل شبکه های پیش از هر گوشی های هوشمند است که در واقع می توانید استفاده از آن. بود بهتر دسته گوشی های 5 g آماده اعلام کرد در اوایل سال 2019 وجود داشته باشد و یا شبکه می رویم به در حالی که بیکار نشسته است.

 NTT Docomo کمک به هموار کردن راه برای 5 g در ژاپن است

بلند پروازانه آسیا

ژاپن و کره جنوبی آزمون زیرساخت های پیشرو در طول چرخه توسعه 5 گرم شده اند و هنگام استقرار آنها حق تا آنجا با ایالات متحده خواهد.

حامل های کره جنوبی برای ساخت واحد 5 g زیرساخت های شبکه برای نگه داشتن هزینه های و سرعت بخشیدن به استقرار آن حراج طیف برنامه ریزی برای ژوئن توافق کرده اند. تجاری استقرار دو مارس 2019 با rollout سراسر کشور کامل توسط 2022 تسریع شده است.

ژاپن NTT DoCoMo و سافت بانک سرمایه گذاران عمده در استاندارد شده اند تا کنون و در ادامه به انجام آزمایش های متعدد پیش از خود rollouts. بازی های المپیک 2020 هدف بعدی دادگاه موج میلیمتر 5 گرم در مناطق شهری متراکم هستند و توافق بین نوکیا و NTT DoCoMo دید تجاری خدمات بعد از آن سال شروع.

چین به سرعت تبدیل شدن به بازیکن بزرگ 5 g مخفیگاه آنان را به سرعت گذشته رقبای آسیایی خود و رقابت با ایالات متحده برای زمان استقرار است. کشور شرکت زیرساخت مخابرات به عمده مانند Huawei و ZTE که تجهیزات به حامل های سراسر جهان ارائه می کنند است. چین نیز به سرمایه گذاری $180 میلیارد دلار به سرزمین اصلی زیرساخت چهار برابر ژاپن سرمایه گذاری. چاینا موبایل trialing خدمات خود را در شهرهای بزرگ این سال است و طرح راه اندازی کامل تجاری در سال 2020.

 Qualcomm 5 g استاندارد جهانی

رهبران اروپا بوده بسیار کندتر از سایر نقاط جهان که با شروع اولين آزمايش آن به علت عدم تنظیم مقررات بینش و سرمایه گذاری کم. Huawei 5 g مخابراتى فقط دریافت گواهینامه در اروپا هموار راه را برای راه اندازی تجاری.

در پایان سال گذشته وزرای ارتباطات راه دور اروپا پرده برداری نقشه راه 5 g خود را برای بلوک. برنامه ریزی فاقد هر گونه جزئیات بزرگ و بسیاری از جزئیات تا کشورهای عضو و شرکت های محلی به اجرای اما حتی تیم تعاونی عناصر پشت مناطق دیگر است. فنی هماهنگ در سراسر طیف باند تا 2019، با فرکانس پایین اختصاص 700 مگاهرتز برای سال 2020 برنامه ریزی شده و avai شروع به برنامه ریزی شده نیستlability حتی در 2022 انتظار می رود.

انتظار می رود که اولین شهر 5 گرم در هر نقطه در اتحادیه اروپا با rollout گسترده تر برنامه ریزی شده را بین آن و 2025 آنلاین زمانی در سال 2020، بروید. در بلوک را با توجه به زیرساخت های مختلف و توانایی مالی، هدف گسترده ای انتظار می رود اما اروپا به وضوح حرکت بسیار کندتر از ایالات متحده و آسیا است.

انگلستان شروع به آن فرایند حراج طیف که دیدم نزدیک به 1.4 ميليارد پوند (~ 1.9 میلیارد دلار) پرداخت توسط Vodafone، O2، سه، و BT متعلق به خام — دوبار انتظار اولیه. حمل در کشور تا به انجام آزمایش های چند است اما طرح تجاری حامل نازک بر روی زمین هستند. EE اوت 2019 به عنوان تاریخ اولین راه اندازی ممکن است آن را برای استقرار لندن را ارزیابی می کند.

5 g خواهد بود سریعاً تا 2023 یا حامل

بعد ممکن است توان تعویض در شبکه های نسل بعدی خود را به زودی به عنوان امسال اما رفتن به قابل ملاحظه ای بیشتر طول بکشد قبل از می رسد تکنولوژی را از شهرهای بزرگ و جمعیت های دو در بزرگ. البته, کسانی که شروع به کار اولین مزایای دهه آینده را مشاهده کنید. در نتیجه, شمال امریکا انتظار می رود برای دیدن سریع ترین رشد در اشتراک 5 g توسط 2023 که اریکسون تقریبا نیمی از تمام مصرف کنندگان در منطقه برآورد خواهد شد گزینه برای برنامه حامل نسل پنجم.

 5 g اشتراک 2023

شمال شرقی آسیا به بعد مشترک بزرگترین پایه با انتظار می رود حدود 34 درصد از مشتریان در هیئت مدیره توسط 2023. این به دلیل رهبری تکنولوژیکی کره جنوبی و ژاپن و همچنین سرمایه گذاری بزرگ چین است. اروپا نشسته پشت که 21 درصد، با توجه به آماده سازی آهسته تر آن. هند–یکی از بزرگترین بازار موبایل — ویژه عقب مانده در این چارت تصویب با حداقل تعداد مشترکین 2023 آمده است. کشور به تصویب بعد از دیگران, با تجاری 5 g تا 2022 در اولین انتظار می رود که انتظار می رود. علاوه بر این, GSM/EDGE-تنها فناوری غالب در سراسر کشور گسترده تر باقی می ماند و تمرکز کنونی بر گسترش دسترس LTE است.

این longterm پیش بینی است و می تواند اعداد را تغییر دهید. با این حال، به عنوان یک یادآوری است که rollout برروی شبکه های سریع تر اتفاق می افتد به تدریج بیش از نیم دهه آینده و فراتر از آن عمل می کند. Don ‘ تی معتقدند مواد مخدره بازاریابی؛ فقط نمی خواهد مسئله flicking سوئیچ باشد. بسیاری از جهان تا بعدا در این فن آوری چرخه بهره مند نخواهد شد. تا حدی از این است که به سرمایه گذاری و دسترسی به رادیو های برش لبه تکنولوژی است، اما مسئله ارتقاء شبکه. شبکه های LTE فعلی ستون فقرات گذر است.

توسط 2023 در ایالات متحده، 50/50 شانس شما باید 5 g تلفن و اشتراک وجود دارد.

تلفن های نسل بعدی 5 g و اشتراک تنها در انتهای بازار برای چندی، حق بیمه بیش از حد موجود می شود. شبکه ها و گوشی های اوایل سال آینده می رسند ممکن است، اما آنها در حال رفتن به گران.

5 g نمی خواهد وارد بطور جدی تا فن آوری مقرون به صرفه تر برای گوشی های جریان اصلی و مصرف کنندگان به احتمال زیاد مورد نخواهد بود برای دیگری حداقل پنج سال می شود.