مقایسه دوربین Vivo Nex در مقابل گوگل پیکسل 2: نزدیک تر از شما ممکن است فکر می کنم دوربین های Vivo Nex در مقابل گوگل پیکسل 2

، که می آید به دوربین های گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 2 معیار عملی برای بسیاری از ما است. اینکه آیا آن است که هنوز بهترین گوشی دوربین نیست نقطه–به سادگی دوربین تلفن بسیاری از ما بیشتر با آن آشنا هستند. چرا در حالی که من در چین راه اندازی Vivo Nex جاری بود من یک دسته از مقايسه زمان عکس با 2 پیکسل. آنها رقبای مستقیم نیست، و نه آنها به همان اندازه قیمت و آنها را دور از همان مخاطبان است. با این وجود، دو تلفن برخی از نتایج بسیار قانع کننده نوشته شده.

برای حفظ سطح زمین بازی من جلو که دستگاه در زمان که عکس در عکس کشویی زیر برجسته نیست. من نگه تلفن همان در همان سمت هر مقایسه ی زیر، و نشان می دهد که که در پایان با کمی از افکار در نتایج بود. بیایید ببینید اگر شما حق برداشت.

اگر می خواهید به پیکسل peep عکس توجه به کامل، شما می توانید آنها را در اینجا با شتاب.

شش تن از یک نیم دوجین از دیگر…









چه این دسته اول تصاویر احتمال بر شما تحت تاثیر قرار دادن چقدر شبیه دوربین های در این دو گوشی است. برخی از تفاوت های جزئی در قرار گرفتن در معرض و اشباع وجود دارد، اما شما واقعا نیاز به زوم حق در شروع به چیدن آنها را از هم جدا. رنگهایی rem آرکا سرب مشابه در هر دو، متفاوت و عمدتا در تعادل رنگ سفید است.



پرتره حالت حالت عمودی تفاوت های بزرگ در قرار گرفتن در معرض اشباع و رنگ با تلفن در سمت چپ تصویر روشن تر با رنگ های poppier تولید را نشان می دهد. تلفن در سمت راست contrasty جزئیات بیشتری را در پشت بام ساختمان میشود اما مقدار زیادی از جزئیات زیر حفاظ و در تنه درخت به سمت راست از دست می دهد. هر دو عمل قطع جریان پیش زمینه و پس زمینه و تولید اثر bokeh است که دور از جعلی در هر دو به نظر می رسد. به یاد داشته باشید، 2 پیکسل تنها با استفاده از دوربین های تک به این نتیجه رسیدن Vivo Nex دوربین ثانویه دارد.

نتایج زوم





اولین عکس را نشان می دهد بسیار شبیه به دوباره با چند تفاوت قابل توجه است. تصویر سمت چپ ضربات کردن جزئیات، که در آن شما می توانید آسمان از طریق درخت را مشاهده کنید. تصویر در سمت راست سبز معرض روشن در محصول از پشت بام را تولید می کند. با صحنه دوم تصویر در سمت راست نشان می دهد که نویز و واقعا با لبه برج تلویزیون که در آن آن را با آسمان، به خصوص در اطراف بخش دور می زند. تصویر سمت چپ پاک کن کلی است اما رنگ به اشباع در سمت راست نیست.

محدوده دینامیکی









نتیجه در این دسته از تصاویر تنوع بیشتر بود. در تصویر اول دستگاه در سمت چپ را نشان می دهد کمتر جزئیات بر روی دیوار سفید در پشت، اما اگر شما زوم در شما می توانید به وضوح نشانه در سایه (که شما می تواند با تصویر در سمت راست) را بخوانید. تصویر دوم محدوده بزرگتر را در سمت راست تصویر که در آن راهرو با قسمت بیرونی روشن نشان می دهد. همچنین تولید جزئیات بیشتری در سایه داخل.

مجموعه سوم و چهارم تصاویر نتایج کمی تلنگر. رنگ عين در نشانه ها و درختان در چپ مجموعه سوم عکس بگذارید. قطاری از تصویر در سمت چپ اطلاعات بیشتری را در سایه زیر درختان و نوشتن بر روی علامت آبی بسیار خوانا است. جفت تصویر چهارم اقدام مشابه از آسمان را نشان می دهد اما تصویر در سمت راست رنگ عجیب و غریب متمایل به رنگ ارغوانی و تلاش می کند بیش از حد سخت به روشن کردن مناطق تیره تر تحت حفاظ ساختمان است. تصویر سمت چپ خیلی بیشتر دنبال طبیعی است.

جزئیات و شفاف کردن









در نگاه اول عکس بالا منظره بهتر در سمت چپ به نظر می رسد. اگر شما زوم حق در شما می توانید مقدار زیادی از oversharpening در اثر مراجعه کنید. در تصویر دوم دنیا از قبل می بینیم: قرار گرفتن در معرض سبکتر و جزئیات بیشتر در زیر سایه درخت در سمت چپ تصویر و قرار گرفتن در معرض تیره تر و کمتر رنگ های پر جنب و جوش در تصویر سمت راست. در سوم مقایسه وجود دارد بسیار کمی در آن است که نمی خواهد یک راه یا دیگری در ترجیح شخصی بر اساس. جفت نهایی دیگر مشابه است: عکس در سمت راست رنگ تیره تر با سر و صدا بیشتر در آب و کمی duller کلی است.

نور کم



مانند بزرگنمایی در شب ضربه بالا، این عکس از افق شانگهای بیشتر همان چیزی را نشان دهد. رنگ بیشتر در تصویر در سمت راست (مخالف چه اتفاقی می افتد در طول روز) اشباع اما هشیاری با توجه به گل آلود مات چراغ روشن (زوم در در آبی به چپ برج تلویزیون برای مثال ساختمان) از دست داده است. آسمان هم تیره تر در تصویر سمت راست است، اما آن نیز نشان می دهد خیلی بیشتر سر و صدا از تصویر پاک در سمت چپ.

جلوی دوربین



در سمت چپ این یکی تا آخر چون به احتمال زیاد برای هدیه دادن به هویت واقعی دو دستگاه به نظر می رسید. 2 پیکسل بسیار خوبی در نظر گرفته است جلوی دوربین, و دلیل خوب. براساس این تصویر به تنهایی این امر می تواند آسان برای شناسایی تصاویر راست در سراسر این مقایسه دوربین از 2 پیکسل آمد. مانند اصلی دوربین Vivo Nex دوباره overexposes. شما انتخاب کنید که آن را به درستی بود

افکار نهایی

بودم کاملا شگفت زده Vivo موفق به قرار دادن دوربین رقابتی در Nex (Nex تولید تصاویر دست چپ در طول). محرومیت جلوی دوربین — متاسفانه یکی از بزرگ توجه grabbers برای گوشی های جدید Vivo را با تشکر از مکانیزم آن بالا بردن — دوربین های Nex به انجام خوبی است. دوربین های Vivo Nex آشکار پیکسل 2 ضرب و شتم نیست ممکن است، اما می آید نزدیک آزار در مناسبت های مختلف. این حقیقت به تنهایی حدود خوب تبلیغات به عنوان تلفن هوشمند بخواهيد برای حال حاضر است.

Vivo موفق به قرار دادن یک دوربین بسیار رقابتی در Nex.

در سرقت test کمی کور میان دو تیم اندیشه مقام و بسیاری واقع تصاویر از Nex ترجیح داده است. آنها را به درستی شناسایی شده حضور از oversharpening در Nex پردازش تصویر اما با این وجود رنگ های punchier و قرار گرفتن در معرض سبک تر ترجیح داده است. این است کمی مانند سامسونگ نمایش: همه ما می دانیم آنها اشباع تر از “عادی” اما ما نمی توانیم کمک کند اما آنها را دوست دارم به هر حال. گاهی OEM تداوم رنگ و قرار گرفتن در معرض بد نیست — قبل از ما آنها را به اشتراک آن واقع ما سفر به یک برنامه ویرایش می توانید ذخیره کنید. سپس دوباره، دیگران را جوش و قرار گرفتن در معرض Nex متنفر هستند.

همانطور که گفتم درباره Huawei P20 تخصصی, روش که شما ترجیح می دهند به احتمال زیاد خواهد آمد آیا شما قضاوت عکس گوشی های هوشمند به عنوان آن به نظر می رسد در گوشی های هوشمند خود و یا به نظر می رسد تا روی رایانه خود ببندید. پیکسل حفظ جزئیات هزینه سر و صدا اضافه شده فقط رنگ پاپ آن شب ساخت. Nex به overexpose با جوش بسیار قابل مشاهده اگر شما زوم سمت. ما آشکار “برنده” اعلام نشده اما Vivo Nex قطعا راه بسیار خوب دوربین گوشی های هوشمند در برابر آن تمام دیگران هستند در نظر گرفته قرار می دهد.

حالا شما به من بگویید: مجموعه عکس آیا ترجیح می دهید?