دستیار گوگل می تواند تماس های تلفنی را برای شما Someday

هفته گذشته گوگل demoed دوبلکس, هوش مصنوعی را به تماس های تلفنی طرف کاربران در نظر گرفته شده را. بسته به نوع که شما بخواهید، آن است یا ذهن دمیدن یا dystopic.

ارائه را اینجا است — صفحه اصلی نسخه ی نمایشی حدود 1:12 اگر می خواهید از آن کشتی مقدمه.

اولین چیزی که شما متوجه: این چیز خیلی خوبی است که تفکر را در پای خود. این ضبط نه مجازی زندگی می کنند، معنی شانس هستند این است بهترین سناریو مورد برای فن آوری است. اما سخت است تصور کنید چیزی شبیه به این حال مفید نیست به خصوص اگر شما از آنها بدم میاید تلفن کردن. دفعات بازدید: بیشتر در گوگل وبلاگ اگر شما علاقه مند مورد چگونه این همه کار می کند، وجود دارد یک زن و شوهر بیشتر وجود بیش از حد نمایشی.

بیش از چند نفر متوجه دوبلکس قرار دادن فیلر کلماتی مانند “UM”، که به وضوح به دستگاه بیشتر انسان به نظر می رسد در نظر گرفته شده است. است که یکی از ویژگی های مفید، تعامل بیشتر بدون درز ساخت یا بزرگ؟

گوگل کردن عبارت بعد گفت دوبلکس را شناسایی خود را به عنوان هوش مصنوعی که برخی از این شکایات را ارضا. اما چیز نگران کننده در مورد هوش مصنوعی تظاهر به انسان در موقعیت های اجتماعی مبهم وجود دارد و من فکر می کنم این نوع پوش بک تنها رفتن به صدای بلند فن آوری را بهبود می بخشد.