Heimdal نرم افزار ضد تروجان ای باید است علاوه بر این به شما آنتی ویروس 89% خاموش

 Heimdal نرم افزار ضد تروجان

شما جدید می دانستید مخرب است به خصوص ایجاد دو بای پس سنتی آنتی ویروس?

ضربه با بدافزارها هرگز انتظار اما وقوع به طور فزاینده ای رایج است. اگر شما را تبدیل به یک قربانی و سپس عواقب می تواند ویرانگر باشد.

Ransomware احتمالا نمونه بدنام ترین است. هنگامی که شما دستگاه آلوده است، فایل های خود را توسط مهاجم رمز شده هستند. شما را دریافت پیام های تهدید دو مگر در مواردی که شما را به پرداخت untraceable bitcoin برای رمزگشایی کد حذف همه چیز . شما حتی نمی توانید اعتماد که ساخت اين پرداخت واقع مسائل خود را نجات دهد.

Heimdal نرم افزار اینگونه است به طور خاص ایجاد دو مبارزه با چنین تهدید . از آنجا که برای چند روز آینده شما اشتراک طول عمر برای هزینه سفر به فیلم می توانید ما آن امروز spotlighting هستیم. ما هنوز آن هنوز محاکمه اما داوران آن را دوست دارم.

 Heimdal نرم افزار ضد تروجان ای

چگونه نرم افزار Heimdal به نرم افزار ضد ویروس من متفاوت است؟

بسیاری از برنامه های ضد ویروس فعال هستند. اسکن آنها را برای دیدن اگر دستگاه شما آلوده است ولی در جدیدترین تروجان حملات مستقر شده توسط حمله به روز نگه نمی شوند. نسل دوم بدافزارها به طور خاص هدف شکاف در نرم افزار ضد ویروس.

Heimdal اینگونه نرم افزار متخصص در این نقاط ضعف تو رفتگی در دیوار و فعالانه چنین حملات روش های دیگر بیش از حد جلوگیری می کند. به عنوان مثال، اغلب نادیده گرفته آماری که نگه داشتن به روز نرم افزار 85% از حفره های امنیتی استفاده در حملات اینترنتی بسته است. Heimdal نرم افزار به طور خودکار به روز رسانی برنامه های خود را برای جلوگیری از این.

 نرم افزار Heimdal Heimdal نرم افزار ضد تروجان ای

در یک نگاه: حملات بلوک

  • است که آنتی ویروس جلوگیری می توانید.
  • اسکن و فیلتر تمام ترافیک اینترنت شما (HTTP، HTTPS، دی ان اس).
  • تهدید بلوک قبل از آنها نفوذ به سیستم شما.
  • Ransomware، ایمیل توزیع تروجان، مخرب تغییر مسیر، ديدن DNS، & بیشتر را متوقف می کند.
  • نرم افزار vulnerable.txt را بدون ایجاد وقفه در کار خود را به روز رسانی.
  • حمله مانع برداشت اطلاعات محرمانه شما, مانند کلمات عبور و اطلاعات کارت اعتباری.
  • جزئیات عملی در مورد وضعیت امنیت کامپیوتر شما را فراهم می کند.

قیمت نرم افزار Heimdal برای $44 در سال برای محافظت از یک کامپیوتر و یا 70 دلار برای محافظت از تا چهار عدد. برای چند روز آینده قیمت تبلیغاتی به این معنی که شما می توانید اشتراک های طول عمر به همان Heimdal تخصصی خدمات برای پرداخت یک . است هزینه فقط $29.99 یا $49.99 بسته به چند دستگاه شما می خواهید برای محافظت از. نه قیمت بزرگ بابت آرامش .

هیچ نقطه انتظار تا زمانی که شما تحت حمله به فکر این مسائل وجود دارد; نقطه که خیلی دیر است. در حال حاضر محافظت کنید با هدف قرار دادن دکمه زیر.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!