ما خواسته شما به ما گفت: هیچ کس واقعا می خواهد سیم اما بلوتوث فقط بزرگ

این هفته ما می خواست که در مورد تنظیمات خود را در جهان هدفون جک کمتر نیست. شما را با سیمی “حل” از طریق دانگل و خود پورت شارژ و یا ترجیح می دهید هدفون بلوتوث?

بیایید بحث جک هدفون کوتاه و شیرین باشید: بسیاری از ما ترجیح می دهند یک تلفن است که یکی. که با توجه به همه چیز در مورد آن و آن را خوب می دانیم. ما شما را خیلی دوست دارم جک هدفون.

اگر ما تلفن جک هدفون را نداشته باشند، در حال حاضر، حداقل دانگل شامل خواهیم (یادداشت دو گوشی). بلوتوث هدست آمده است به طور کلی بسیار آسان برای استفاده دراز مدت و در حال تنظیم. به همکاران ما که SoundGuys که خود را بهترین کار برای توضیح به شما که گوشی شما، با توجه به فریاد هفته در هفته، سیمی یا unwired.

مشکل با بلوتوث

تکیه تنها بر بلوتوث کنم؟ ما را تحسین خود را به شیوه زندگی خطرپذيری

اما پس اگر شما بسیار سخت کوش شما ممکن است دستگاه های بلوتوث به طور طبیعی متصل کردن، نیاز اگر گوشی خود را در اوایل در طول سفر طولانی پرواز یا ماشین کاهش لحظه کوتاه هرگز خوب. سپس مسئله تاخیر صوتی است که می تواند قتل اگر لازم باشد در کنفرانس تلفنی وجود دارد. و بلوتوث فرکانس که 2.44 گیگاهرتز در محیط های شلوغ اشتراک گذاری احتقان با سیگنال های Wi-Fi در شهر شلوغ می تواند بود.  اوه، و اگر تلفن خود را در جیب شما لغزش شما ممکن است برخی از کیفیت سیگنال هم بدن شما جذب سیگنال خوبی از دست. تکیه تنها بر بلوتوث فقط همیشه کار نمی کند.

بعدی بخوانید: چرا کار من هدفون صدا بد است؟

هر یک از این کوچک کمی حرکت نزولی به تنهایی، و برخی از راه حل وجود دارد. اما آنها آنها را اضافه کردن- و بنابراین شما می خواهید برای انجام تحقیقات خود را قبل از قطراتش را چه می توان صدها دلار پایین برای اوج کیفیت صحبت از اضافه قوطی بزرگ یا, ارزان نیست. (دفتر و سفرهای طولانی بسیار بهتر زمانی که شما در حال گوش هستند زیرا مورد علاقه های شما سر و صدا لغو، هستند.)

اما دانگل هیچ بهتر است؟

سیمی از طریق دانگل به سختی راه حل مناسب برای داشتن یا جک هدفون هیچ است. از دست دادن یا فراموش کردن دانگل هنگامی که شما به آن نیاز است نه تفریح زمان. گاهی اوقات شما مجبور به پرداخت فقط به یکی در وهله اول است اگر آن را در جعبه نیست و اگر که تمام است شما تلفن خود را در حالی که شما فهرست، شارژ ندارد مگر اینکه شما خرید یک دانگل/آداپتور/غیر ضروری thingmabob.

نتایج

پس چگونه شما می توانید در تمام این رای نداده است؟ به نتیجه! چیزی که بیشتر از 50.000 از شما که در وب سایت، در نظر سنجی ما در یوتیوب، در توییتر ، فیس بوک، و در نمایش مشخصات عمومی, می گویند رای داده است؟

پیروزی قاطع برای هدست بلوتوث در نظر سنجی است در هر پلت فرم فقط Instagrammers متفاوت با هر اختلاف معنی داری در حالی که Youtubers ترین مورد بلوتوث مصمم بودند.

بنابراین، چرا رای این راه رفته اید؟ بیایید نگاهی به نظرات و پیشنهادات خود را. (توجه داشته باشید، ما نیست هر کس گفت که نادیده گرفتن “اما من 3.5 میلی متر جک هدفون را انتخاب می کنم!” اما در مورد که نیست. نظرسنجی از جمله جک هدفون نیست هر داستان رو تعریف می-ما مانند جک هدفون بیش از حد، ما فقط می خواهم اطلاعات بیشتر!)

آنچه شما در پاسخ به این نظرسنجی گفته واقعا آموزنده و مفید بود، پس با تشکر برای افراد سهم خود را دوباره. چه شده است چندان روشن ‘ t است که مردم به شدت می خواهم راه حل سیمی همیشه، آن است که این بهترین حال حاضر است. کیفیت صدا، بدون نیاز به شارژ باتری و بدون تاخیر صوتی. بلوتوث برنده آشکار برای برخی، اما چون تنها راه حل متوسط به بی سیم آن هنوز برای دیگران نیست.

به نظر شما:

  • “هدفون بلوتوث : من فکر نمی کنم مردم نفرت از سیم آزاد بودن، آن است که نفرت مردم مشکل است که می آید همراه با آن (نیاز به شارژ هدفون، قربانی در کیفیت صدا، و غیره.).  اگر نصب مانند سونی Sennheiser Technica صوتی، و غیره می توانید هدفون بی سیم که صدا واقعا خوب و باتری که ماه گذشته به جای ساعت، بدون نیاز به آنها یک دست و پا هزینه بسیاری از مردم برای استفاده از بلوتوث به جای 3.5 میلیمتری خوشحال خواهد بود فکر می کنم.”
  • “بلوتوث برای همیشه لطفا برای. من حتی نمی دانم چگونه بسیاری از هدفون من سیم از پاره پاره. نیم ساعت اگر وصل به من می شود 6 ساعت از زمان بازی. من هرگز چرا می خواهید مردم به ماندن در گذشته درک کنید.”
  • “در گاهی گوش دادن به موسیقی در حالی که شارژ دستگاه من و من از آنها بدم میاید dongles. بدون هدفون جک مگر اینکه فقط که خوب است یا راه هر چند من احتمالا هرگز خرید تلفن کنید.”
  • هدفون سیمی با دانگل : چون هدفون بلوتوث به عنوان شده است.”
  • “فقط به پاسخ فوری و هیچ تاخیر صوتی زمانی که با استفاده از بلوتوث را می خواهم.”
  • تا زمانی که دانگل کیفیت DAC/آمپر بود داخل، من که را انتخاب کنید . بلوتوث به 24/48 محدود است و من به طور منظم به صدا گوش دهید تا 24/352.8 با MQA از من V30. ”

اگر چه ما آن مقام اندیشه لذت بردن از speakerbox خوب (و عشق زیر)، که ما به استادان وفاداری ركوع را فراموش نکنید: همکاران ما که SoundGuys! اتمام آنها، من قسم می خورم لیلی Katz ارائه می دهد تجربه ASMR خالص در یوتیوب بیش از حد.

هفته آینده شما!