در دهه ی هفتاد مرد شکایت پپسی برای شکست خود را به او که از زیر به عنوان یک جایزه مسابقه?

پاسخ: تازی مخصوص شکار خرگوش جنگنده جت

در اواسط 1990s، پپسی مبارزات انتخاباتی آگهی موفق “پپسی چیزهای” اطراف زد. پپسی مسائل برنامه وفاداری مشتری بسیار شبیه به نقاط مارلبورو، جایی که مشتریان پپسی “امتیاز” برای محصولات مارک تی شرت،،پولیور, کت چرم, عینک آفتابی, و بیشتر از گرو در اوردن می تواند بود.

محبوب ترین آگهی در مبارزات انتخاباتی آگهی های تلویزیونی نقطه که پسر نوجوان آماده برای مدرسه در حالی که قرار دادن بر روی دنده بود او از طریق کاتالوگ پپسی مسائل فوق تی شرت، کت، عینک آفتابی از جمله و… به دست آورد تنها دو انفجار خاموش به مدرسه در بود دوم از 8 تازی مخصوص شکار خرگوش پرش جت. او زمین در مدرسه و اعلام کرد, “مطمئن به بیت bus.” و خروجی جت, متن روی صفحه نشان می دهد که شما 7 میلیون امتیاز برای جت گرو در اوردن می تواند.

این امر می تواند عمل به جمع آوری 7 میلیون امتیاز پپسی راه قدیمی از مد افتاده (توسط شما می دانید میلیون ها نفر از پپسی نوشیدن)، اما برخی از چاپ خوب در ترویج. اگر آنها تمایل، مردم می تواند نقاط پپسی برای 0.10 $ در نقطه خرید. این معنی که اگر به هر دلیلی نمی خواهید به نوشیدن مقدار زیادی پپسی اما سپس شما می توانید خرید امتیاز (صرف 145 $ به صورت نقدی به جای جمع آوری امتیاز 1.450 با نوشیدن پپسی, بعد به نقاط 1.200 و 120 دلار تغییر واقعا، واقعا ژاکت چرمی پپسی می خواستم ). بسیار بلند پروازانه کسی جان لئونارد، او می خواهم پول نقد در در قربانی خود را از جت جنگنده با خرید امتیاز پپسی 6,999,985 (هزینه $700,008.50, که همچنین شامل حمل و نقل و دست زدن به هزینه) تصمیم به اضافه کردن به 15 واقعی او بود. در حالی که به ظاهر مجنون آن واقعا به کاملا مقرون به صرفه از دوم تازی مخصوص شکار خرگوش واقعی از 8 پرش جت در 33.8 میلیون دلار ارزش بود در زمان کار می کنند.

پپسی او جت تازی مخصوص شکار خرگوش اشاره بود که فقط تبلیغ نمی دهد و در واقع وجود ندارد که راه آنها بودند رفتن به گرفتن دست خود را در هواپیما نظامی نسل کنونی را به کسی که در یک مسابقه، لئونارد آنها به دادگاه گرفت. مورد اعدام در پپسی در نقض قرارداد با لئونارد اما همانطور که شما می توانید تصور کنید، نفع پپسی در زمینه رد شد که 1)
تبلیغات شامل جت بود ارائه تحت Restatement را تشکیل می (دوم) قراردادها ، 2) هیچ شخص مناسب اعتقاد دارند که پپسی را قربانی می جوان که حدود 98 درصد کردن هزینه واقعی و 3) کنار قرار دادن دو امتیاز، ارزش قرارداد ادعایی لازم آن برای قرار دادن به نوشتن (که وجود دارد هیچ ذخیره نوشته شده است ement لئونارد و پپسی)، به این معنی بود که شمر برای آن استدلال می کنند حتی قرارداد در وهله اول است.

نه تنها لئونارد جت خود را دریافت نکرده اما پپسی همچنان به تبلیغ را اجرا کنید و به سادگی تا قیمت از 7 میلیون شکوه، پپسی امتیاز به امتیاز پپسی 700 میلیون خرید قرار دادن در حدود دو برابر ارزش واقعی جهان jet قیمت که که ساعت.

تصویر نیت پپسی.