دریافت Chromebox اسوس 2 که آمازون برای تنها $197

  • آمازون در حال حاضر Asus Chromebox 2 کامپیوتر برای $197.24, و یا بیش از $21 خاموش معمولی قیمت آن فروش است.
  • ChromeOS اساس مینی دسکتاپ کامپیوتر شامل اینتل سلرون پردازنده, 4 GB RAM و حافظه 16 GB از ذخیره سازی پردازنده.
  • آن هنوز هم یکی از چند دستگاه ChromeOS به عنوان دسکتاپ کامپیوتر طراحی شده است.

هستند بسیاری از محصولات است که اجرا ChromeOS گوگل Chromebooks اما چند که به نگاه و کار مثل کامپیوتر رومیزی ساخته شده است وجود دارد. این هفته آمازون تخفیف در یکی از این محصولات اسوس Chromebox 2. در حال حاضر فروش فقط $197.24, و یا بیش از $21 کردن قیمت های پایه خود از 219 $است.

مدل Asus Chromebox 2 G096U است که در فروش شامل یک پردازنده اینتل سلرون 3215U با سرعت ساعت 1.7 گیگاهرتز همراه با 4 GB RAM و حافظه 16 GB از ذخیره سازی پردازنده با حافظه 4 در 1 کارت برای اضافه کردن ذخیره سازی بیشتری. 1.32 پوند مینی کامپیوتر طراحی کوچک و نور کافی است که حتی می تواند آن پشت مانیتور کامپیوتر با آن کوه VESA شامل اتصال.

همچنین چهار پورت USB 3.0 دو در جلو و دو در پشت یک پورت نمایش و پورت HDMI است که به معنی شما می توانید اتصال دو Chromebox دو مانیتور کامپیوتر در یک بار. همچنین دارای ac 802.11 سخت افزار Wi-Fi و پرت اسوس در 100 GB از فضای درایو گوگل رایگان برای 2 سال. Chromebox 2 استفاده می کند بسیار کمتر از استاندارد ویندوز کامپیوتر قدرت و نیز بسیار آرام است. در حالی که شما 2 Chromebox اسوس برای بالا پایان بازی با استفاده از نیست، اگر شما فقط می خواهید کامپیوتر رومیزی کوچک به گشت و گذار در وب و تماشای فیلم های YouTube یا نوشتن ایمیل آن کامل است. متاسفانه، آن را در حال حاضر ذکر شده است به عنوان یک دستگاه ChromeOS که قادر به اجرای برنامه های آندروید.

شما این مدل Asus Chromebox 2 که این برداشت شود خواهد شد قیمت پایین?