چه storedownloadd و چرا آن در حال اجرا است در مک من است?

چیزی به نام storedownloadd است که تا مقدار زیادی از قدرت CPU که شما را در حالی که با استفاده از نظارت بر فعالیت متوجه مصرف. وحشت نکنید: این فقط مک فروشگاه App دانلود نرم افزار برای شما است.

این مقاله بخشی از سری مداوم ما توضیح پروسه های مختلف موجود در نظارت بر فعالیت مانند kernel_task ب mdsworker installd، WindowServer، blued شده launchd پشتیبان opendirectoryd و بسیاری دیگر است. نمی دانم چه این خدمات هستند? بهتر شروع به خواندن!

مرتبط با: این فرایند چیست و چرا از آن است در حال اجرا در سیستم من?

امروز در فرآیند storedownloadd، شبح است که به معنی آن اجرا می شود در پس زمینه در اطلاعیه است. این شبح خاص دسته بارگیری در فروشگاه App مک.

نام خود این امر واضح است اما چند قطعه بیشتر شواهد وجود دارد. هنگامی که شما چیزی, دانلود اول، استفاده از منابع تنها واقعا می شود آن را یک برنامه کاربردی که شما انتخاب نموده اید که در مغازه و یا به روز رسانی برای نرم افزار شما در حال حاضر به صورت اتفاق می افتد.

تذکر دیگر: زندگی روند خود را در /System/Library/PrivateFrameworks/CommerceKit.framework/Versions/A/Resources/، یک پوشه است که همچنین دارای فرایندهای مربوط به مک نرم افزار فروشگاه — فقط به عنوان installd و تجارت.

مگر اینکه آن فعالانه دانلود نرم افزار این فرایند قادر به استفاده از منابع سیستم نباید. شما می توانید بررسی فعلی با باز کردن مک نرم افزار فروشگاه، و سپس چک کردن بخش “به روز”.

ما در مورد چگونه به کنترل زمانی که macOS نسخه های به روز نصب شده, اگر می خواهید کنترل بیشتری روی وقتی storedownloadd اجرا می شود و طول می کشد تا منابع سیستم شما نوشته شده است. فقط نرم افزار خود را نگه دارید حتی با به روز رسانی خودکار خاموش بالا انجام تاریخ، به یاد داشته باشید.