خالص بی طرفی پیوستن به نبرد برای اینترنت

اگر شما تا کنون دیده ام “بافری” پیام ظاهر می شود در حالی که جریان ویدئو و یا آهنگ، شما یک نگاه اجمالی به آینده بود. قوانین بی طرفی شبکه فعلی مربوطه را از ایجاد یک سیستم tiered تحویل مطالب جلوگیری می کند. این بدان معناست که وقتی که شما تماشای netflix بکشد, AT&T عمدا اتصال شما را به خزیدن در حالی که آیه زیر اجرا می شود در سرعت های بالا کند نمی تواند.

 Fast_pipe_slow_pipe

اولویت محتوای ضد رقابتی است و هزینه های شما محکم بیشتر

A سیستم اجازه isp ها اولویت بندی محتوا را از خدمات خود را بیش از رقبای خود و یا برای شرکت هایی که در پرداخت حق بیمه به اولویت. اولویت ترافیک ممکن است صدای بی ضرر است، اما آن زن و شوهر به دلایل پیچیده می شود:

  1. شرکت های کوچکتر، که می تواند ‘ تی به رقابت با بازیکنان تاسیس خود را در صنعت، زیرا آنها نمی توانیم سرعت بهتر می تواند از کسب و کار اجباری یا اتصالات پشته.

  2. شرکت های بزرگتر عمدا رقابت و نوآوری فقط با خرید توزیع انحصار از بزرگترین isp ها بکشند.

اگر قوانین بی طرفی شبکه حذف می شوند شما می تواند اینترنت که در آن برخی از رفتن به برنامه های خود را متوقف کردن کار را تجربه کنند. اگر سازندگان برنامه های مورد علاقه خود را با ISP ثبت معامله نیست، که می تواند معنی شما باید برای پیدا کردن راه های جدید به اشتراک گذاری و ارتباط با مردم شما را دوست دارم. اگر این اتفاق می افتد، از دست دادن همه اما مربوطه را به عنوان هزینه کسب و کار جدید، همراه با ترافیک، حق بیمه خواهد شد می گذشت به مصرف کننده.

برای

A آینده می تواند متوقف شود که در آن شرکت ها ی مربوطه دیکته کردن آنچه که شما تماشا و چگونه، باز اینترنت ارزش مبارزه است. میلیون ها نفر از شهروندان نگران علامت FCC نفع قوانین بی طرفی شبکه قوی وارد شده و مانند شرکت های متعدد، آمازون Etsy soundcloud زیر و Kickstarter سهم خود را برای کمک به انجام می دهند.

برای اطلاعات بیشتر، اینجا را یک فیلم کوتاه با دکتر تیم وو مرد که ابداع اصطلاح “بی طرفی شبکه”، توضیح مسائل در حالی که سوار غلتکی coaster. یک دسته از اطلاعات بزرگ نیز وجود دارد که www.battleforthenet.com و آیتالله سیستانی.

 تنظیم نور لمسی در عمل

ارسال پیامی روشن به FCC

با ارسال پیام به FCC حمایت از بی طرفی شبکه اینترنت را باز نگه دارید کمک و نمایشگاه. اگر ما بازگشت به “چهار چوب نور لمسی”، نشان می دهد رئیس Pai مانند کابل تلویزیون که در آن قیمت برقی و عمل پیراستن و منحصر به فرد برای اشتراک شما در حال حاضر پرداخت, معاملات, هنجار اینترنت به سرعت بیشتر نگاه کنید.

خالص بی طرفی چیزی است که ما همه باید از نفع است. بدون آن، تعدادی از شرکت هایی است که به شما کمک می کند ماندن در تماس با دوستان و خانواده، سرگرمی شما و حتی شما تدریس در مورد جهان، هنوز هم فقط یک رویا در گاراژ کسی خواهد بود.

با این حال، اینترنت و جهان، یک بار دیگر نیاز به کمک شما. شما هنوز هم می تواند به توقف FCC از رأی دادن علیه بی طرفی شبکه توسط تماس با کنگره و توضیح چگونه منصفانه و باز اینترنت کمک می کند هر کس. زمان هر چند در حال اجرا است، در حالی که شما هنوز هم می توانید تا لینک، ایمیل و تماس کنگره دنبال. هر صوتی می شمارد.

یادداشت سردبیر: این مقاله در تاریخ 11 ژوئیه 2017 نوشته شده بود و در تاریخ 12th دسامبر 2017 با توجه به آینده رای FCC و روز اقدام به روز شد.