را با استفاده از VPN برای دور زدن ثبت geoblocking به عنوان فعالیت های مشکوک به شرکت کارت اعتباری من?

اجازه بدهید این مقدمه با گفتن من می دانم این سوال گنگ است.

برخی از زمینه: من می خواهم برخی از ایکس باکس خرید بازی (دیجیتال بارگیری) در فروش E3 در حال انجام، اما من از یکی از آنها را خريد. من فرض کنید بنابراین من قصد استفاده از VPN به منظور تلاش برای گرفتن گذشته این دلیل geoblocking است. در زندگی در جنوب شرق آسیا, اما کارت اعتباری مرتبط با حساب من به مادر بزرگ من در کانادا و نتیجه ایکس باکس من است دو آدرس به it–من آدرس دریا مرتبط به حساب مایکروسافت و مادربزرگ من آدرس کانادا.

اگر با استفاده از VPN اجازه نداد که من برای geoblocked بازی های خرید, می مادربزرگ من ارائه دهنده کارت اعتباری (مستر کارت) خرید غیر معمول از مکان های مختلف شناسایی و صدور اخطار به مادر بزرگ من و یا چیزی (مانند اینجا برای دریافت کارت جدید توصیه می کنیم ، و یا اتهام پشت پرداخت که من ممنوع از ایکس باکس به دلیل قوانین گنگ خود را دریافت کنید)؟ او نداند بدیهی است که زیاد در مورد تکنولوژی بنابراین من در اینجا نمی خواهم به وحشت تفکر او هک شده است اما در عین حال تلاش برای توضیح آنچه VPN است و چرا من می خواهم به استفاده از آن به اینجا معنا نیست. در طرح در تعویض مکان من به جایی در کانادا به حداقل رساندن سوء ظن.

و نه، من نه گرفتن استفاده از مادربزرگم. در ارسال شده این تحقیق/ایکس باکس و آن رو گرفته شده برای نقض قوانین خود اما پیش از 3 نفر مختلف به من گفت چه الاغ من را برای تلاش به “سوء استفاده از کارت اعتباری من مادر بزرگ” بود. بنابراین او هنوز هم او خرید هدیه برای grandkids اینجا خارج از کشور و او را نگران می شود اگر من یک سال بدون خرید بازی رفتن احساس می تواند او خواسته من اطلاعات کارت داد. (این پست ممکن است را به من به نظر می رسد مانند معتاد بازی است که بازی به اندازه کافی دریافت نمی، اما من دانشجوی دانشگاه مشغول است که خرید ~ 3 بازی در سال همیشه در فروش کاهش تاثیر به کیف پول من مادر بزرگ. من واقعا می خواهم Deus سابق: انقلاب بشر پس از شنیدن نظرات درخشان درباره آن و دیدن چگونه ارزان است.)

خرید فیلترشکن