مایکروسافت نمی خواهد کمک ویندوز 7 و 8 مایکروسافت کاربران در خود انجمن دیگر

انجام شده است پاسخ دادن به سوالات خود در مورد ویندوز 7 و 8 و 8.1–دست کم در آن انجمن پشتیبانی رسمی.

این شرکت اعلام کرد در پست کارمندان مایکروسافت پاسخ انجمن سوال در مورد سیستم عامل های قدیمی تر آمده ژوئیه سال 2018 نمی دهد. مایکروسافت ملزومات امنیتی اینترنت اکسپلورر 10 و آفیس 2010/2013 نیز دیگر رسمی انجمن پشتیبانی را ببینید.

روشن: کاربران هنوز هم می توانید ارسال سوالات و دیگر کاربران می توانید این سوالات را پاسخ دهد. تنها تغییر این است که هیچ کس به استخدام شده توسط مایکروسافت پشتیبانی ارائه خواهد شد.

چند انجمن به طور کامل قفل شده است: گروه مایکروسافت و بخش های پی سی. کاربران می تواند ‘ تی حتی سوال در امید گرفتن جواب از اعضا بپرسید.

پشتیبانی رسمی انجمن واقعا مفید است. خوب اگر شما گرفتن یک سوال پاسخ, مطمئن, اما یک ابزار مفید برای افرادی که به نظر می رسد جستجو برای کمک به پیدا کردن یک عبارت رسمی هم است. من چند بار من متوجه پاسخ به سوال ویندوز این راه را حساب می کند. بنابراین من مطمئن شوید که کاربران ویندوز 7 و 8/8.1 این ناامید. ویندوز 7 هنوز هم به روز رسانی امنیتی پس از گرفتن همه است.

با تشکر از مارک Wycislik ویلسون که اخبار بتا برای این داستان را به ایالات متحده اشاره.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.