10 هدیه شما می تواند هنوز دریافت شما پدر برای روز پدر-بررسی گیک

پدر روز آینده است، اما نگران نباشید اگر آن ذهن خود را تضعیف کرده است. هنوز زمان برای پیدا کردن هدیه بزرگ با توصیه های دستی ما وجود دارد.

در حالی که شما برای مرور بررسی گیک در جستجوی های همه چیز از Spotify زبان دو حق بیمه قهوه در جستجوی هدیه ای مناسب برای پدر بازی های المپیک، ما گرد است تا برخی از پیشنهادات زیادی با درخواست های وسیع برای شما را به مطالعه کردن (و با فقط به اندازه کافی زمان برای نجات دو فشار در حمل و نقل رایگان نخست از آمازون، بیش از حد).

بلندگوی بلوتوث ناهموار

خوب بلندگوی بلوتوث به موسیقی خود را در هر نقطه را به شما اجازه دهید. ، به عنوان مثال، به مانند کباب کردن حیاط خلوت. ما برداشت کردن بهترین بلوتوث بلندگوهای که می تواند ایستادن به عناصر برای هر نقطه قیمت. اولویت شما بهترین کیفیت صدا داره یا فقط گوینده خود مطمئن شوید می توانید جست و خیز به زنده ماندن، شما یکی از بابا را در زندگی خود را در اینجا پیدا کنید.

کتاب خوان

حتی اگر پدر در زندگی شما قدیمی از مد افتاده، شما قادر به فروش او را در خواننده کتاب نامه های اداری ممکن است. که با روشن شدن از آمازون ثابت است، این دستگاه به راحتی به حال خواندن کتاب کاغذی است در حالی که هنوز هم ارزش یک کتابخانه کتاب در کیسه خود را بسته بندی. ما گرد تا بهترین خوانندگان کتاب برای هر بودجه.

خلاء

نیست خلاء مانند خلاء بزرگ درست است که شما هستید استفاده بیش از حد. این دستگاه فوق العاده سبک هستند و روزانه تمیز کردن کار بدون هیچ زحمتی کشیدن خلاء غول از گنجه را تجارت می باشند. فکر می کنم از Dustbuster بر روی استروئیدها. یا اگر شما دان ‘ t به خاطر راست گرد و غبار، پدر خود را برای آنها توضیح به شما پس از خرید او یکی از توصیه های ما برای وکیوم چوب بخواهید.

صفحه کلید مکانیکی

هیچ چیز ضربان که کاملا راحت و کلاک clichety رضایت بخش از صفحه کلید مکانیکی. اگر پدر شما صرف زمان زیادی را بر روی کامپیوتر، او این سبک را از صفحه کلید بیشتر دلتنگ chiclet مدرن سبک سبک است که به نظر می رسد اکثر لپ تاپ ها و حتی برخی از صفحه کلید رومیزی پیدا ممکن است. شما می توانید توصیه های ما را برای بهترین صفحه کلید مکانیکی در اینجا.

آون توستر

آون توستر آن فوق العاده راحت به طبخ وعده های غذایی کوچک، بدون هیچ زحمتی از آشپزخانه کامل نیاز می سازد. ما تا انواع کوره نان برشته کن, که آیا شما فقط چیزی خواهید ارزان و یا آون توستر پایان بالا با تمام زنگ ها و whistles، چیزی برای پدر داریم گرد است.

ماوس Trackball

گوی موش نمی شود ممکن است بسیار محبوب است، اما آنها واقعا خوب برای هر کسی که دوست دارد دقت و راحتی زمانی که آنها با استفاده از کامپیوتر. ممکن است بخواهید از آن پدر شما بپرسید که سبک او ترجیح میدهد قبل از خرید یک از ماوس ابزار بسیار شخصی است، اما ما انتخاب دستی او را انتخاب کنید می توانید از اینجا.

کباب لوازم جانبی و چمن بازی

ما فقط به جلو بروید و فرض کنیم که پدر خود را در حال حاضر یک کوره است و آماده است به استفاده از آن را تابستان امسال قصد داریم. با این حال، این بدان معنی است شما نمی توانید برخی از اسباب بازی grilling بیشتر برای او استفاده نیست. ما همه چیز از کباب به کیت کامل کوره Cuisinart از اینجا انتخاب کردم. اگر او در حال حاضر اسباب تشبيهي او می تواند نیاز خود را جلو پنجره، بنابراین تمام خانواده می توانید لذت ببرید در حالی که غذا پخت و پز اینکه، شما این اسباب بازی واقعی می تواند.

Multitool کامل

اگر شما می تواند ‘ تی حمل جعبه ابزار با شما، multitool چیز مفید را در جیب عقب خود را نگه دارید شما همیشه آماده هستیم. انتخاب کنید تا یکی از توصیه های ما و پدر خود را همیشه آماده برای هر کار است که نیاز به قیچی یک درب بازکن قوطی یا انبردست، خواهد. ما مدل keychain خلاصه بزرگ از ابعاد عالی multitools و برخی از دستی (و بیشتر بودجه دوستانه) مونتاژ شده بیش از حد.

کتری چدن کتری

A بازیگران آهن است آنجا سرگرمی آن را به عنوان ظروف پخت و پز است، اما بیشتر زمان و تلاش شما صرف چاشنی آن، آن را تمیز نگه داشتن و آن بهتر غذا طبخ شده با آن حفظ خواهد شد. شما می توانید از ما دور برای همه چیز از کتری ارزان، ورود آهن به فانتزی تمایز تقریبا حرفه ای و کلاس که هر آشپز حسود را بررسی.

مداد مکانیکی خوب

شما به صرف که پول زیادی در ظروف نوشتن اما پدر شما می داند که خوب است ارزش هزینه فکر نمی ممکن است. در شانس خاموش او حاضر نیست به مداد مکانیکی مورد علاقه شما لیست ما را از توصیه های اینجا چک کردن می تواند.