Leaker می گوید که سامسونگ دنده S4 بزرگتر نوع باتری طلا

  • A داشته نشت جدید نشان می دهد که آینده سامسونگ S4 دنده می توانست باتری بزرگتر از S3.
  • نشت دیگری نیز نشان می دهد که می تواند وجود داشته باشد یک نوع طلا دیده بان علاوه بر سنتی رنگ های سیاه و سفید و نقره ای.
  • همچنین ممکن است که S4 دنده دنده ممکن است که همه اگر سامسونگ انجام دور با نام تجاری است.

دنده سامسونگ S3 پخش جدیدترین در خط سامسونگ wearables-بررسی بزرگ در اینجا که قدرت اندیشه کردم. با این حال، بررسی در سال 2016، زمانی که سامسونگ پخش، بنابراین ما برای برخی از اقدام های جدید دنده آغاز شد.

امروز، از طریق leaker قابل اعتماد “یخ جهان”، بیت اول ما از اطلاعات مربوط به تکرار بعدی در خط دنده به S4 دنده سامسونگ به نام داریم (با این حال، شاید نه).

با توجه به نشت بعدی سامسونگ smartwatch باتری بسیار بزرگتر از S3 یک نزدیک به 24 درصد داشته باتری های بزرگتر. در حالی که قابلیت اتهام قدرت S4 خواهد شد 470mAh باتری S3 380mAh قدرت است.

اعطا شده، افزایش مانند که به باتری آخرين روز اضافی در طول استفاده منظم است، اما آن ممکن است شما را به چند ساعت اضافی به زمان فواصل کشش.

در دیگر اخبار S4 دنده از طریق SamMobile ، S4 دنده می تواند در تنوع رنگ سوم آمده: طلا. S3 در تنها دو نفر یک رنگ تیره خاکستری نام مرز و جلا کلاسیک نقره ای نام آمد. روشن است اگر S4 نیز در رنگ های مشابه به عنوان S3 آمده و نه معلوم چه نام نوع طلا نیست. اما گزینه های بیشتر همیشه خوب است!

شایعات بسیار است که سامسونگ ممکن است فرار از moniker دنده برای دستگاه های با علائم تجاری در زمینه برای wearables که کلمه دنده و امکان که واحد VR دنده بعدی ممکن است دنده نیز افت ویژگی نیست.

با توجه به آن، پوشیدنی بعد از سامسونگ S4 دنده پس از همه، اما چیزی کاملا متفاوت ممکن است. هنگامی که آن را راه اندازی کرد حالا که دستگاه باتری بزرگتر و حداقل یک رنگ امکان داشته باشد در هر صورت ما برای پیش می رود. برای به روز رسانی های بیشتر باشید.

بعدی: سامسونگ با نام تجاری دنده انجام دور است؟