Teramind یک رویکرد کاملا قابل تنظیم به کاربر نظارت بر رفتار و خودی تهدید پیشگیری

با کارمند داشتن دسترسی به اطلاعات حساس تر از همیشه، شرکت ها باید توانایی تشخیص و جلوگیری از تهدیدات از داخل، آنها باشد از طریق سهل انگاری یا قصد مخرب. با این حال، تفاوت بین صنایع و شرکت فرهنگ بیش از یک جانبه نگری، نیاز. Teramind رفتار کاملا قابل تنظیم کارمند نظارت بر راه حل به فعالیت های مشکوک شناسایی تهدیدات احتمالی نقطه اندازه گیری بهره وری و حصول اطمینان از انطباق صنعت را فراهم می کند.

لطفا به ما بگویید کمی درباره خود پس زمینه و موقعیت کنونی آن Teramind.

سابقه و هدف من است در مهندسی نرم افزار و مشاوره امنیت. من مدیر عامل شرکت Teramind، که در سال ۲۰۱۴ Teramind که ما توسعه برنامه های دولت از هنر برای تحلیل رفتار کاربر خودی تهدید پیشگیری و جلسه ضبط.

چند نمونه از تهدیدات خودی چیست؟

بررسی تهدیدات خودی از کارکنان از طریق فعالیت های مخرب یا سهل انگاری فقط آمده است. تهدید هر کاربر است که بد است و یا بد نیت است. برای مثال، سهوا ممکن است فرد با دسترسی مشروع پاسخ به ایمیل های فیشینگ و افشای اطلاعات کاربری خود را .

دیگر انواع تهدیدات خودی می آیند و از غفلت به عنوان مثال، سرپرستی است که باعث تغییرات در سیستم پایگاه داده با عوارض فاجعه به پایگاه داده.

کارکنان به دنبال شغل دیگری نیز تهدید خودی از آنها ممکن است این شرکت مالکیت معنوی و یا لیست مشتری به محل جدید خود اشتغال محسوب مي شود.

و سپس البته شما باید واقعا مخرب کاربران، از کارکنان است که سرقت اطلاعات یا باعث آسیب اعتباری به شرکت .  ما تا به حال یک مورد جالب با یک شرکت است که نگران رادیکالیزه کارکنان خود را. آنها می خواستند بدانند که آنها می تواند عمل بر اساس آن اطلاعات را که از کاربران خود محتوای radicalizing معرض بودند.

چگونه کند Teramind مانیتور و فعالیت کارمند دو است که تهدید تلقی واکنش نشان می دهند?

Teramind یکی از کامل ترین ابزار برای نظارت بر رفتار کارکنان در حس که آن همه چیز را نظارت است. سپس تا کاربر به تعیین چگونگی تفسیر آنچه قطاری Teramind است.  ما با ارائه چند صد قالب ها از رفتارهای به کمک به کاربران توسعه قوانین بیشتر مربوط به تهدید خودی خود نگرانی های خود . آنها می توانید برای شناسایی و گرفتن رفتار مشکوک مربوط به حفاظت از حریم خصوصی و امنیت و مشاغل و بهره وری.

بنابراین، به عنوان مثال، اگر آنها می خواهند برای نظارت هنگامی که کسی آماده است به ترک شرکت و دنبال فرصت های دیگر، آنها تنظیم قوانین خاص در داخل Teramind در نظر. کاربر صرف وقت بیشتر از معمول در LinkedIn یا جستجو مانند سایت های کار واقع یا لیست کریگ در نوع رفتار خواهند ضبط خواهد.

یک مثال دیگر می خواهد پرونده سلامت که امروز ارزش بیش از سوابق مالی. بنابراین، نوع رفتار شما ممکن است علاقه مند است که کارمند نمایش سوابق پزشکی بیمار و یا برای آن ماده، هر چیز مربوط به بهداشت و درمان بیمار خارج از برنامه های بهداشت و درمان مدیریت این شرکت.  اگر Teramind تشخیص نام بیمار و نوع مواد مخدر داخل یک پنجره جیمیل، که مشکل است که می خواهید مورد در هشدار داده است.

علاوه بر این، با یادگیری پایه کاربر یا گروه ما می تواند تشخیص ناهنجاری . اگر ما یاد بگیرند که یک کاربر یا گروه به طور معمول 30 روز ایمیل و یک روز به آنها ارسال ایمیل 300 می فرستد، به عنوان مثال، شما ممکن است هشدار داده خواهد شد. بنابراین، آن نه تنها شما را به رفتار است که شما را به عنوان مشکوک تعریف هشدار اما اگر کاربر تغيير رفتار آن نیز می تواند شما هشدار.

سازمان مجموعه قوانین در داخل Teramind به که به نظارت بر کارکنان

می تواند، اما که ممکن است overmining. در می یابیم که وقتی که شما کمی کلی،، تصویر، موسیقی با کیفیت بیشتر کنید و کمتر از افرادی که کاذب . اما اگر شما نیاز به حذف مدیر شبکه از یک قانون خاصی و یا تنها قانون اعمال بر کسی که مظنون است قطعا، آن که راه برای مطمئن می تواند استفاده شود.

Teramind می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت بر کارمندان و یا مترجمان آزاد که خارج از سایت کار می کنند?

بله. 20-30 درصد از نیروی کار امروز در ایالات متحده به کار از راه دور معمولا و این تعداد به رشد انتظار می رود. نیز, برون سپاری است تهدید بزرگ به عنوان شرکت های ارسال اطلاعات تمام وقت به هند و چین و فیلیپین . ما ساخته شده سیستم Teramind با آن در ذهن، نظارت و محدود کردن فعالیت توسط کسانی که دسترسی به سیستم خود را از راه دور اجازه می دهد.

چگونه هنگامی که نقض قانون اجرای آن را تشخیص Teramind پاسخ نمی?

آن است تا هر شرکت چگونه آنها را پیکربندی قوانین به بهترین کت و شلوار خود را نگرانی های خود را. ما با ارائه زیادی از قالب ها به کاربر ما خیال رفتن. Teramind را می توان به پاسخ با اقداماتی مانند هشدار مدیر یا فقط هشدار به کاربر مسدود کردن کاربر حتی مسدود کردن و هشدار پیکربندی شده است.  بنابراین، بیایید می گویند یک کارمند در رسانه های اجتماعی بیش از 20 دقیقه در روز است انسداد آنها خواهید ممکن است اما ممکن است بخواهید بازشو هشدار نشان می دهد “وقت خود را برای رسانه های اجتماعی دقیقه 20. فراتر رفته است” آن چیز کاربر آموزش ساخت.  شما همچنین می توانید انتخاب کنید که برنامه پس از مقدار زمان بسته خواهد شد.

توجه به قانون، شما می توانید همچنین تغییر جهت کاربران . بیایید می گویند شما باید قانون «هیچ نمایش مشخصات عمومی»–اگر کارمند تلاش برای رفتن دو نمایش مشخصات عمومی، آنها می تواند هدایت می شوید به وب سایت شرکت شما.

اگر کارمند بارگیری های پرونده از شیرپوینت آن را رمزگذاری می کند و سپس zips از Teramind تحلیل محتوا، فایل آن را به ایمیل آن، شرکت می توانید برای جلوگیری از این نوع ایمیل از بیرون رفتن تلاش می کند.

شما حتی می تواند پا زدن کاربر را به طور کامل آنها را از ایستگاه کاری خود را قفل. بنابراین، اقدامات واقعا در چارچوب و قوانین است که هر شرکت بستگی دارد.

یخ فعالیت های کاربر و رفتار به طور مداوم دستگیر شده است؟

Teramind یک موتور بسیار قوی ضبط که قطاری تمام داده ها و فعالیت های کاربر کلید، وب سایت ها، از جمله جستجو، چاپ اسناد، و صوتی تماس مراکز است. در واقع برخی از مشتریان ما را برای انطباق استفاده کنید. اجازه دهید، به عنوان مثال، مورد منشی است که داده های حساس به نظر می رسد تمام طول روز را. در حالی که آن را به عنوان شغل خود را نقض نیست، برخی از مقررات دستور ممکن است که او نیاز دارد در حالی که مشاهده این اطلاعات ثبت شود. بنابراین، ما این شکاف را پر کنید.

با این حال، ضبط همه چیز لازم نیست-شما می توانید ضبط تنها قانون اجرای نقض . ما یک سیستم مبتنی بر نقطه پایانی مگر هشدار باعث شده است تا داده ها به سرور ارسال خواهد شد که در آن نقطه پایانی که با بافر قابل پیکربندی است. برویم به مثال قبل ایمیلی حاوی اطلاعات بیمار و نام مواد مخدر خطاب به نشانی پست الکترونیکی خارج از دامنه این شرکت. هنگام تنظیم یک قانون برای این نوع رفتار نه تنها می تواند شما را انتخاب کنید به این ایمیل مسدود شده، شما می توانید پیکربندی کنید دو رکورد Teramind از پنج دقیقه قبل از تلاش برای ارسال ایمیل و پنج دقیقه پس از. اگر حتی یک قانون و سپس بافر 5 دقیقه را پیکربندی می به عنوان مثال، که ضبط 5 دقیقه قبل از نقض قانون نیاز دارد. بنابراین بله، دائما ضبط اما دائما به جز بافر 5 دقیقه که جای نوشتن است. این است که چه چیزی باعث Termamind فعال و فقط واکنشی .

چگونه Teramind “بهره وری” محاسبه کند؟ 

سوال خوبی. بسیاری از داده ها، مانند کاربران ساعت، تعامل کامپیوتر چگونه سریع آنها، حرکات ماوس، وب سایت های بازدید شده اند نوع بیکار پس ما می تواند چیزهایی را اندازه گیری و برای چه مدت جمع آوری می کنیم. این سنج بزرگ بهره وری کارکنان است که انجام فعالیت های مبتنی بر رایانه مانند ورود اطلاعات، برنامه نویسی، هر کار که شامل تعامل فشرده با کامپیوتر است. Tes جنس داده های این گزارش نشان داده است که زمانی که کاربر کار می کرد، زمانی که آنها وارد شدند و به سمت چپ و طول خود را می شکند.

علاوه بر این، ما به شما تعریف که برنامه ها و وب سایت های سازنده و که نه اجازه دهید ، و شما می توانید تعریف که بیشتر برای هر بخش. در حالی که صرف وقت در سایت های رسانه های اجتماعی بسیار سازنده برای بخش رسانه های اجتماعی است، بنابراین، فعالیت بسیار سازنده برای بخش ورودی داده ها نیست.

علاوه بر این، تفکیک چقدر زمان صرف کارمند تولیدی در مقابل برنامه های nonproductive و وب سایت می توانید. بنابراین، که اگر کارمند کار 9-5 اما 70 درصد وقت خود را صرف شده است در برنامه های کاربردی است که وجودش برای آنها را می بینید.

شما نیز به طور خودکار می تواند تعیین وظایف واجد شرایط چه کاربر انجام شده است. به عنوان مثال، هنگامی که کاربر در CRM خود را و داخل نرم افزار بازاریابی ایمیل، شما می توانید بگویید واجد شرایط آن زمان به عنوان فروش مشغول بودن. سپس شما می توانید تعریف گروه های مختلف برنامه ها و وب سایت ها و اطلاعات حقوق و دستمزد خود را به Teramind را وارد کنید. گزارش ما چقدر زمان نشان می دهد که فرد/گروه/کل شرکت هیجان زده بر روی یک کار خاص و به شما ایده چقدر هزینه هر نوع کار شرکت .