من نوعی سوئیچ کشتن با هشدار صوتی با صدای بلند می شوید؟ ایجاد یا خرید? در صورت امکان نرم افزار خاص و یا وب سایت خاص killswitch.

برای windows10 برای لینوکس اوبونتو 16.04، برای هر اندیشه است در عرصه دانش خود را. ایده آل چیزی است که زمان زیادی برای راه اندازی را نمی کند و ترجیح می دهم به خرید و یا استفاده از برخی از راه حل کامل یا نیمه کامل. پس از من می خواهید به دنبال ارائه دهنده VPN به همراه که من ارائه دهنده VPN من به هر حال، در حال تغییر دادن کنید. Openvpn نیاز و یا هر چیز دیگری استفاده کنید.

برنامه خاص کشتن سوئیچ برای فقط در مرورگر (و یا حتی سایت) بهتر است به جای اتصال به اینترنت برای همه چیز را به قتل خواهد بود.
پسوند مرورگر می تواند نظر گرفته یا سرویس دهنده VPN است که ارائه می دهد برنامه خاص کشتن سوئیچ.
تا من از خواب بیدار و به دلیل نیاز به حفظ اتصال تونل VPN 24/7 به آن وب سایت خاص به کامپیوتر برای رفع هر گونه مسائل اجرای ایده آل بسته به معتاد هشدار.

بهتر است, می خواهد بزرگ به منطق زیر کار هم با برخی از سرویس دهنده VPN و یا دیگر ابزار، اسکریپت ها، تنظیمات: اگر VPN تونل می رود پایین، قطع اتصال به وب سایت داده شده فقط. سپس به طور خودکار اتصال به VPN دوباره سعی کنید. اگر VPN وصل مجدد، اتصال به وب سایت دوباره. VPN اگر نتواند به وصل پس از تلاش های 2 و سپس صدای هشدار به من از خواب بیدار:).
اما من با برخی از راه حل های جزئی خوشحال می شود. شاید سرویس دهنده VPN قابل اعتماد است که خودکار انجام تونل و نشانی از برخی یا بسیاری از منطق فوق وجود دارد.

خوب به گزینه ای برای ارسال ایمیل علاوه بر این و یا به جای آن (و سپس هشدار ایمیل من بیدار می تواند-اما ایمیل های دریافت شده می تواند در حمل و نقل با تاخیر). در سمت به علاوه، ایمیل از دسکتاپ به تلفن همراه به هشدار من قسمتهای مختلف خانه فرستاده می.
سپاس!
د.

خرید فیلترشکن