اطلاعیه بزرگترین ساخته شده که E3 این هفته بررسی گیک

این. این اعلام بزرگترین است. اما دیگر وجود دارد.

E3 بزرگترین رویداد صنعت بازی های سال, پایین جاری می گذرد. چند روز گذشته سراسیمگی توسعه دهندگان اعلام جدیدترین بازی های آنها شده است و ما آنهایی که بزرگترین اینجا.

هر سال E3 هیولا که مطابق با اطلاعیه ها بازی فکری و ارائه بسیار است و تقریبا هرگز نمی دانید چه قصد دارید برای دریافت. آسان به در زدن را از دست داده است. ، هر چند نگران نباشید. ما تا اطلاعیه بزرگترین گرد است (یا حداقل کسانی که شما به احتمال زیاد به گوش مردم صحبت کردن در مورد در آینده ای نزدیک).

بتسدا

این کتیبه ها بزرگتر ما

بیایید آن از راه دریافت بازی شما مراقبت مورد اینجاست واقعی است و هیچ چیزی در مورد آن می دانیم. در پایان از رویداد مطبوعاتی بتسدا تاد هوارد بازی تیزر بالا است که نشان می دهد، احتمالا، زمین قبل از عنوان بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که در آن کتیبه ما ، محل. که در آن است. برخی گمانه زنی ها که می تواند آن را در بالا سنگ مجموعه و یا سقوط چکش است اما حتی این فقط حدس سست بر توپوگرافی در تیزر 30 دوم. چون بتسدا را خسته نکنید تا اعلام کند که بیرون است به آن نوع شایع و تا حد زیادی بی پایه ی حدس و گمان، استفاده می شود. حتی سال چه به آن وارد خواهد شد. به این معنی که احتمال راه دراز و طولانی می.

زمینه ستاره

صحبت بتسدا بازی که ما احتمالا می کنید بازی برای مدت ها این شرکت همچنین اعلام کرد چیزی واقعا هیجان: حق رای دادن با نام تجاری جدید. تیزر فوق بسیار کمی دور می دهد اما این مفهوم را میرسانند به شدت بازی در فضا با تم فیلم تنظیم خواهد شد. این می تواند یک بازی Fallout/سالمند کتیبه سبک RPG در سبک جدید که، زمانی که پست شما کنار آخرالزمانی و فانتزی، سادگی می بتسدا درخواست تجدید نظر دور. این نوبت از, بتسدا برای یک علامت تجاری برای زمینه “ستاره” در سال 2013، بنابراین، مانند بتسدا اصلی بازی های RPG, این یکی برای تلفن های موبایل مانند آن را در توسعه برای مدت بسیار طولانی شده است واصل. هنگامی که این بازی، بنابراین بیش از حد هیجان زده نمی آمده است مانند سالمند کتیبه ششم، ما مطلقا هیچ تصوری.

خوب، شما می توانید کمی هیجان زده.

خرید اینترنتی 76

به تازگی اعلام بتسدا خرید اینترنتی 76 ، که مانند ورودی اصلی جدید در حق رای دادن خرید اینترنتی صدا، اگر هر کس نه متقاعد شده بود که مورد. تبدیل کرد، که شک و تردید موجه است.  خرید اینترنتی 76 بقا چند نفره آنلاین بازی، که در آن شما خرک ساکنان در اولین روز پس از جنگ آخرالزمان پس از کاوش برای اولین بار بازی خواهد بود. مردم شما را در بازی برخورد می کنید نمی نویسه اما دیگر بازیکنان شود. شما با بازیکنان دیگر برای ساخت شهرک، و یا شخص دیگری را حل و فصل حمله و آن را برای خود کار می کنند. نیز وجود داشته باشد مراکز هسته ای نشسته اطراف, بازیکن می تواند حمله و سپس راه اندازی شهرک که دیگر بازیکنان اتمی. اگر شما چرا جهان به نظر می رسد تا در بازی های دیگر نابود خوبی، بنابراین به دلیل جنگ هسته ای نیست. دلیل VaultSlayer420 n00bs nuking نگه داشته است.

برای یک بار در این نمایش بتسدا هدیه ما برخی اطلاعات آزاد بتن.  خرید اینترنتی 76 در تاریخ 14 نوامبر سال جاری افت خواهد کرد.

عذاب: ابدی

بتسدا اختراع نمی عذاب است، اما پس از آن نرم افزار id را به دست آورد آن توانسته با موفقیت آن را دوباره با رستاخیز مجدد نیمه (2016). احساس کلاسیک تیرانداز اول شخص است که تعریف این ژانر در سال 1993، در حالی که ساختمان در آن با تمام گرافیکی و مظاهر رابط شما می توانید از یک شوتر مدرن انتظار می رود کانال. در حال حاضر، بتسدا در آن با رستاخیز است: ابدی. مانند اصلی دوم عذاب عاقبت این ویژگی شیاطین جهنم حمله به زمین، با هیچ کس برای جلوگیری از آنها را خرید Doomguy. ما نمی دانیم که این بازی آمده است، اما ما احتمال شنیدن به کسب اطلاعات بیشتر در QuakeCon در اوت.

سرود EA

Bioware برای آن مبتنی بر داستان آرپیجی با بی شمار از گزینه های عاشقانه در میان بازیگران متنوع و شخصیت بهترین نمونه توسط سه گانه Mass Effect شناخته شده است. برای پیگیری ضعیف دریافت کردن اثر جرم نیز شناخته شده است: آندرومدا. این گزارش به دلیل شرکت در تخصیص منابع به سرود دوباره subpar دومی بود. به زودی ما می کنید برای پیدا کردن در صورتی که ارزش آن بود. بر خلاف بازی های قبلی سرود سرنوشت- مانند نیمه چند نفره بازی که شما می تواند بازی انفرادی، اما که از داشتن تیم بهره مند است. شما می توانید مجموعه ای از لباس، هر کدام با سلاح های متفاوت و توانایی دو ماموریت های کامل استفاده کنید و شما می توانید بین کت و شلوار بسته به نیاز هر ماموریت مبادله. که گیم پلی مکانیک آشنا به هر کسی که Warframe است ممکن است صدا، و اگر آن را در همه مشابه در عمل، آن خواهد بود جالب گزینه. هنوز, Bioware گفته که سرود به گزینه های عاشقانه بازی مانند اثر جرم عدم است.  بین که downer کوچک و حرکت به پشتیبانی از بازی های چند نفره Bioware است دشوار تقلا کردن پیش از خود را امتحان کنید که این بازی جانشین شایسته به اثر جرم است.

جدی: سفارش

چگونه شما ترشح در کنفرانس بازی بدون نشان کردن هر یک از بازی را افتاده است؟ توسعه دهنده Respawn شما می توانید بگویید، تنها دو کلمه لازم: ستارگان. با قطعه فیلم بدون هیچ فیلم های سینمایی و به سختی هر گونه اطلاعات در تمام Respawn اعلام کرد که بازی جدید خود را در طول آن دوره بین لبخند انتقام Sith برگزار می و های جدید امید . شما بازی به عنوان padawan که جان سالم به ترتیب 66. که است shenanigans زیرا اگر قابل توجه badasses کی آدی Mundi، Aayla Secura و بزرگترین همه زمان Fisto کیت ‘ پاکسازی امپراتور دستور جدی نمی توانستند زنده بمانند، این ایده که padawan تسلیم شده آن را زنده می باعث می شود این داستان مورد فضای جادوگران با شمشیر لیزری بسیار غیر واقعی. ما البته هنوز این بازی کند،.

دریای تنهایی

برای بازی indie ایستادگی E3 که سخت است، اما دریای تنهایی به گرفتن توجه ما. منتشر شده توسط E3 اما توسعه یافته توسط بازی استودیو آلمانی جو مه این عنوان طبیعت پس از جنگ از افسردگی در آینه زیبا داستان بررسی می کند. احتمال بیشتر تریلر برای آن نیست و زمانی که آن در “اوایل 2019.” بیرون می آید خواهیم دید

انجمن مایکروسافت

: بی نهایت

در حالی که سری است شده دنبال کمی طولانی در دندان به عنوان از اواخر هاله گل سرسبد سری بازی برای بازیکنان ایکس باکس است. با هاله بی نهایت، سری قهرمان رئیس کارشناسی ارشد است در عمل احتمالا کنار Cortana — شخصیت، نه صدای دستیار، هر کس را نگه می دارد فراموش کردن به ویندوز ساخته شده است — و حتی Warthog. ما بسیار دیگری در مورد این بازی هنوز تاریخ انتشار کم از همه را نمی دانم اما اگر شما طرفدار حق رای دادن هاله ، و شما ممکن است دلیلی برای بازگشت به آن را به زودی.

قلب ها پادشاهی: 3

آن را سیزده سال پس از پادشاهی قلب دوم کاهش یافته و در حالی که توسعه دهنده اسکوئر انیکس منتشر کرده است برخی از پر کننده بازی های دیگر در ضمن حق رای اصلی شده است در حالی که به روز شده است. به زودی، که در نهایت تغییر خواهد کرد. با وجود تاخیر کوچک (قبلا, اسکوئر انیکس بازی بیرون می آیند در سال 2018 ادعا کرد)، این شرکت در نهایت تاریخ انتشار در صدای جیر جیر در 1:30 یکشنبه در اعلام کرد: شما قادر خواهید بود بازی در تاریخ 29 ژانویه 2019. کنفرانس مطبوعاتی که مایکروسافت — اسکوئر انیکس سعی واقعا سخت به باد از بادبان کنفرانس مطبوعاتی خود را امسال — آنها حتی اعلام کرد که این بازی قابلیت جهان منجمد . امیدوارم که به اندازه کافی به شما را نداشتند به عنوان ماراتن طولانی برای انتشار این بازی را به آرامی به نزدیک می آید است.

علت 4

مانند بسیاری از گودال ماسهبازی بازی قبل از آن، سری فقط علت طراحی شده است به شما اجازه می دهد faff مورد، دمیدن تا چیز در مد های دیدنی و جذاب، احمقانه. عنوان این سری می دهد دور توجیهی برای این تخریب گستاخ.  علت 3 در سال 2015، کاهش یافته است پس از آن به اندازه کافی طولانی که سری می تواند به بروز استفاده شده است. تریلر بالاتر فقط علت 4 بسیاری از نظر گیم پلی نشان نمی دهد اما این ویژگی برخی از تورنادو غول پیکر است که کمک به مطمئن شوید که در از بین بردن چیزهایی. قطره بازی 4 دسامبر سال 2018.

2077 Cyberpunk

Witcher 3 RPGs فانتزی مضمون تحسین ترین اطراف است. زمانی که توسعه دهنده پشت بازی CD Projekt Red اعلام رفتن آنها به ساخت اقتباس از roleplaying تبلتب بازی 2020 Cyberpunk ، پس مردم توجه می پرداخت. که E3، ما در نهایت یک تریلر برای بازی 2077 Cyberpunk کردم. سپس این بازی فقط به عنوان روشن به نظر می رسد اگر شما را با چرخش پا رنگی و دیجیتال بدن انجمن زیبایی آب نبات رنگی برای شما. ما می کنید به هر بازی رتبه دهی نشده است، اما همانطور که ما نا مشخص مقدار زمان آن را برای این بازی به بیرون منتظر پاسخ کمی اعتماد به دست آورده است. بله، مانند بسیاری از بزرگترین بازی اعلام کرد که E3، این یکی نیز تاریخ انتشار فاقد.

یوبی سافت

کیش آدمکش ادیسه

قاتل می تواند کمی از قمار از سری اما قبل از ورود، ریشه های آدمکش های کیش نسبتا خوب دوست است. طبیعیپناهگاه، یک سال بعد، یوبی سافت پیگیری کیش آدمکش ادیسه ، که بازیکن را به یونان باستان دو آویزان با فلاسفه و احتمالا چند کارکنان را اعلام کرد. از همه مهمتر، این نسخه از بازی یک ویژگی جدید در بازی آدمکش کیش قبلی دیده نمی داشته باشد: توانایی سفارشی کردن قهرمان خود را. شما می توانید به عنوان آلکسیوس یا Kassandra, هر دو آنها قادر خواهند بود به دنبال داستان های عاشقانه با دیگر شخصیت های بازی. در مدت زمانی که Bioware شرکت پشت سری Mass Effect افسانه ای دور از RPGs عاشقانه با حق رای جدید خود سرود در حال حرکت است، این است به علاوه بر خوش آمدید به سری بازی است که ویژگی است.

فراتر از خوب و بد 2

هر یک بار در حالی که زندگی به شما می دهد یک شانس دوم. هنگامی که فراتر از خوب و بد در سال 2003 آمد، آن را دریافت کرده وبا. با وجود این، آن فروش نسخه های معدود و نهایت سرعت از بازار ناپدید شد. خوشبختانه, یوبی سافت از امروز حاضر به داستان قوی بازی شانس دوم است.  فراتر از خوب و بد 2 جوان جید در ماجراهای خود را قبل از اتفاقات بازی اصلی دنبال خواهد شد. ، هاشمی رفسنجانی تا اعلام کند که شرکت خود را شریک HitRECord با یوبی سافت به کاربران کمک “موسیقی و تصاویری” به بازی داد. خوب، که بیت آخر کمی عجیب است اما بازی خود را به نظر می رسد بزرگ!

رقص 2019

وجود دارد رفتن به بازی فقط رقص جدید امسال که زیبا داغ از, حتی اگر تمام موسیقی به نظر می رسد هوس بازی منقرض شده، مردم هنوز هم عنوان فقط رقص بازی هستند. بازی جدید در کنسول های مدرن مانند PS4، یک ایکس باکس و سوئیچ آمده است، اما آن را نیز به کنسول های قدیمی تر آمدن. در بسیار قدیمی تر. در ایکس باکس 360 و Wii U و حتی رشته های اصلی در دسترس خواهد بود. بله، با وجود رشته دوازده ساله بودن آن هنوز بازی جدید داره. اگر شما تصمیم به کشتی رشته شما و هنوز تصمیم گرفتم به پوسته از پول نقد برای سوئیچ، حتی شما می توانید به این حزب رقص آمده.

از آنجا که او مجبور شد از کونامی و جدید مرگ طلبى پروژه آغاز شده سونی

مرگ طلبى هیدئو کوجیما جز از مردم گیج کننده انجام شده است. ما بدست ام baffling تریلر پس از baffling تریلر و E3 سال جاری شد. با یک استثنا: ما در نهایت کردم برای دیدن برخی از گیم پلی. مرتب کردن بر اساس از. می بینیم چه فیلم قطعا در بازی شخصیت بازیکن است اما همه او در حال انجام است راه رفتن. در یک نقطه، شخصیت اصلی (بازی توسط نورمن Reedus) از طریق زمینه تلاش برای جلوگیری از گرفتن هیولاها با پوشیدن یک کوله پشتی مجهز… راه رفتن است اگر شما تماشای تریلر خوب، شاید فقط آسان تر است. در هر صورت، کوجیما در مرموز بودن skimping نیست و ما برای این اینجا.

آخرین به روز رسانی ما قسمت 2

اولین تریلر گیم پلی را برای مدتها گذشته از آمریکا بخش دوم ، و دیدیم doozy بود. شروع فیلم با Ellie حلق آویز کردن داخل چه به نظر می رسد مانند کلیسا قبل از او شروع به رقص (و smooching) با شخصیت زن جدید. به عنوان رقص دو فید ویدیویی به نسخه نمایشی سیستم مبارزه برای گذشته از یخ قسمت دوم ، آن را به عنوان سینمایی آن را به عنوان وحشیانه می رسد. Ellie rips ها اشک اینجا راه را از طریق برخی از دشمنان برای حدود پنج دقیقه هم قبل از بازگشت ما به صحنه کلیسا. اگر شما دوست بازی قبلی، آن سخت است تصور کنید که یک تریلر بیشتر رضایت بخش است.

مرد عنکبوتی

شخص بیخواب ساخت بازی مرد عنکبوتی. به نظر می رسد بسیار-منظورم اجازه -مانند بازی بتمن Arkham اما با مرد عنکبوتی. در آن، Spidey در حال شکل گرفتن در شیطانی شش، که شامل الکترو کرگدن کرکس عقرب آقای منفی و ششم, بدون نام تبه کار است که ما در تریلر، اما هر کس دریافت نمی Spidey قدیمی ترس است. ما نمی خواهد که به صبر طولانی برای پیدا کردن، هر چند، به عنوان مرد عنکبوتی هفتم سپتامبر امسال می آید.

شبح تسوشیما،

پاسخ طفل شیرخوار پانچ تیم پشت Infamous را قبلا اعلام آنها می شود ساخت یک سامورایی بازی. در حال حاضر، ما می توانید ببینید چه مانند در عمل نگاه کنید. شما ببینید همیشه تریلر گیم پلی جدید نشان داد شخصیت رخنه، سلاح سرد و کتانا مبارزه راه خود را از طریق ارائه زرق و برق دار ترین ژاپن ممکن است.

نینتندو

سوپر سر و صدا وارنر نهایی

ما به وجود شناخته شده است به جدید سوپر سر و صدا وارنر در حالی که قرار بود و ما در نهایت نگاهی به بازی جدید داشته باشید. و چه نگاه بود. اول، سوال واضح است: این درگاه نیست. این بازی با نام تجاری جدید است برای سوئیچ ساخته شده. نینتندو نیز تایید کرد که فهرست هر نویسه تکی شما همیشه قادر به بازی در یک بازی سر و صدا وارنر بوده باشد. این بدان معناست که شخصیت های مانند یخ کوهنوردان Pichu و جوان لینک و شخصیت های DLC مانند ابر و ریو. نیز وجود خواهد داشت شخصیت های جدید مانند Inklings از Splatoon . به عنوان یک جایزه: بازی جدید خواهد شد سازگار با گیمکیوب کنترل، اگر شما ترجیح می دهید که احساس کلاسیک. این شبیه به روز رسانی بزرگ برای سری که احتمالا چیزی است برای همه نیست. بهترین از همه، ما رو به تاریخ انتشار: 7 دسامبر 2018 قطره بازی.

سوپر ماریو حزب

آخرین ماریو حزب بازی (نیست که بر روی Wii U, که, بیایید واقعی باشد، شما احتمالا پرید) آمد در 2012. شده است در حالی که از آنجایی که بسیاری از ما بازی بازی جدید ماریو حزب ، اما این است که تمام اطلاعات مربوط به تغییر. جدید سوپر ماریو حزب را به سوئیچ در 5 اكتبر 2018 آینده است. بین ماهیت قابل حمل کنسول و تکنولوژی کاملا دیوانه در کنترل سوئیچ، این بازی در حال حاضر به یکی از خلاقانه ترین بازی در سری می رسد.

2

overcooked Overcooked است کوچک, بازی مستقل اما اسیر است دل ما. در این بازی تا چهار بازیکن تیم تا اجرای یک رستوران است که دائما در هرج و مرج است. در نسخه جدید بازیکنان می توانید پرتاب مواد و سطوح را در طی گیم پلی خود را برای چالش های مضحک تر تبدیل خواهد شد. 2 overcooked در اوت 7 قطره و شامل محلی بی سیم و آنلاین چند نفره.


این به هیچ وجه به همه چیز که در E3 اعلام شد اما که باید پوشش برجسته است. هنگامی که شما جمع آوری سراسر استعاره کولر آبی، در حال حاضر حداقل شما چه چیزی صحبت کردن در مورد هر کس می دانم. همچنین، شما بدانید که چگونه به تخصیص بودجه بازی خود را برای سال آینده. فرض کنید شما می توانید صبر کنید که طولانی.