10 بهترین نرم افزار برای آندروید ورزشی!

 این تصویر برجسته برای بهترین برنامه های ورزشی برای آندروید است!
ورزشی سرگرمی در سراسر جهان است. شما در هیچ لیگ های ورزشی بیشتر می توانید در تقریبا در هر کشور توسعه یافته و بسیاری از کشورهای توسعه نیافته در سراسر جهان. اساسا غیر ممکن است برای پیگیری همه آنها را، هر چند، حتی با فناوری روز برجسته است. با این حال، بسیاری از افراد است که لذت بردن از ورزش نیز لذت بردن از ورزش بیش از یک. بنابراین، ما یک برنامه ورزشی سبک های مختلف از نرم افزار است که فقط در بیس بال یا فوتبال (توپ فوتبال هر دو) در نظر بگیرید. برنامه ورزشی خوب شما باید تمام انواع چیزهای از تمام رشته های ورزشی نشان می دهد. بنابراین، با توجه به آن، در اینجا به بهترین برنامه های ورزشی برای آندروید! ما باید برنامه های ورزش های انفرادی لیست آشغال اگر می خواهید بیشتر در سراسر مقاله! مقاله مرتبط



Feedly app خواننده آر اس اس است. کسانی محبوب از آنها استفاده می شود نیست. این اجازه می دهد تا شما هر چه وبلاگ سایت و منابع خبری شما می خواهید را دنبال کنید. که با این نسخهها کار بزرگ برای طرفداران ورزش. این اجازه می دهد تا شما به دنبال سایت های مختلف بدون دانلود نرم افزار خود را و نفخ تلفن خود. علاوه بر این، شما می توانید آن مستقل ورزشی منابع خبری است که معمولا از نرم افزار را ندارید. این اجازه می دهد تا شما به دنبال منابع و ورزشی است که شما می خواهید بدون هیچ کرک اضافی. نرم افزار رایگان بدون تبلیغات و یا در برنامه خرید نیز است. سایت های شما هنوز هم شده تبلیغات، هر چند است.






محل وحشتناک پر از نفرت مردم است. با این حال، ورزشی یکی از چند لکه های روشن در شبکه های اجتماعی هستند. به عنوان تیم های بیشتر و بیشتر بازیکنان لیگ بیشتر خود را توییتر مشخصات است. این اجازه می دهد تا شما به دنبال همراه با اساسا هر آنچه را که اتفاق می افتد. برخی از بازیکنان نمایش مشخصات عمومی بیش از توییتر برای موارد شخصی خود ترجیح می دهند. کسانی که به دنبال بازیکنان ممکن است بخواهید سعی کنید نمایش مشخصات عمومی نیز هست. در هر صورت تیم ها و لیگ ها اغلب ثبت نمره به روز رسانی اخبار و برخی از پاپ را میان خود گفتگوی بورسی. یک نقطه خوب برای طرفداران ورزش، فقط مراقب باشید زیرا بسیاری از چیزهای دیگر وجود افتضاح است.






اگر ما از دست رفته هر برنامه ورزشی بزرگ برای آندروید، ما در مورد آنها را در نظرات زیر ارسال! شما هم اینجا برای بررسی از آخرین نرم افزار آندروید و لیست بازی های ما می توانید کلیک کنید!