چگونه TunnelBear انتخاب آنالیز ابزار که جهات حریم خصوصی

اکثر شرکت ها معتقدند شما نیاز به مقدار زیادی از داده ها برای ساخت یک محصول خوب. امنیت تعدادی از شرکت هایی مانند Equifax با این حال، ما چگونه مخاطره آمیز آن این است که بیش از حد اطلاعات شخصی ذخیره شده در یک مکان و چه سخت است برای حفظ امنیت آموخته.

که TunnelBear ما اجرای خدمات ما با اطلاعات شخصی مشتری کمی که ممکن است، اما به منظور درک چه ویژگی های توسعه و یا چگونه به مقیاس خدمات ما، ما نیاز به برخی از اطلاعات. ما ممیزی امنیت ما زمانی که شما متصل به شبکه ما چگونه ما حفاظت اطلاعات شما به اشتراک گذاشته. امروز، ما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن چگونه ما ساخته شده جدید پایگاه داده تجزیه و تحلیل است که اجازه می دهد تا به تجزیه و تحلیل محصول روند سریع و ایمن بدون از جمله اطلاعات شخصی ما.

ساختمان پایگاه بهتر

پایگاه داده تولید ما اصل به امن ذخیره رویدادها که کمک به ما در پیگیری از چیزهایی مانند حساب خلق و یا هنگامی که مردم را برای اشتراک پرداخت شده است. این خوب بود که TunnelBear کوچک بود اما حالا که در حال حاضر بیش از 17 میلیون کاربر، ما متوجه است که ما ساخته شده ما پایگاه داده برای استفاده عملیاتی و نه برای تجزیه و تحلیل روند بلند مدت.

ما را قادر به پردازش سریع اطلاعات مورد نیاز و آن حال ما شرایط حفظ حریم خصوصی سختگیرانه در روند.

شش ماه پیش، ما شروع به ساخت جدید انتقال به سرخ تجزیه و تحلیل پایگاه داده با دو هدف: ما را قادر به پردازش سریع اطلاعات مورد نیاز و آن حال ما شرایط حفظ حریم خصوصی سختگیرانه در روند.

انتخاب سطح مناسب ساختمان

جزئیات ابزار جدید برای آنالیز می خواهد اولین بار ما می دادن گروه وسیع تری دسترسی کارکنان به تجزیه و تحلیل محصول. ما می خواستیم تیم ما توانایی نقطه روند و کمک به ما در ساخت محصول بهتر بدون اینکه قادر به شناسایی فرد حساب. در حالی که تصمیم گیری چگونه به درستی تجزیه و تحلیل اطلاعات را ذخیره ما خودمان این سوال:

  • جزئیات رویداد چه نیاز داریم؟
  • هر جا ما می توانید مقایسه از وقایع حذف هست؟
  • مشتریان را می توان از اطلاعات در پایگاه داده های تجزیه و تحلیل ما شناسایی شده است؟
  • چه کسی می خواهد قادر به دسترسی به این اطلاعات
  • هنگامی که داده های ما وارد می تواند حذف شود؟

آنچه ما را راه آمد با راه به نوار اطلاعات شخصی به حداقل تنها زمانی که آن را از پایگاه داده های تجزیه و تحلیل تولید دو ما منتقل شد. ما خط لوله جدید داده های اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و شناسه های توییتر و داده های دستگاه همانطور که مشخص شده در خط مشی حفظ حریم خصوصی را حذف می کند. جدا ما پایگاه داده عملیاتی و آنالیز شده ما در حال حاضر توانایی برای ذخیره اطلاعات در یک محل مرکزی است که به گروه کوچکی از مهندسان ارشد با اجازه دسترسی به آن محدود است.

حالا ما نیاز به مشاهده آن

وقتی که می آید به اطلاعات مربوط به مشتری ترجیح ما این است که هر مرحله از فرایند ساختمان خود ما ابزار کنترل اما گاهی که با ما منابع داخلی امکان پذیر نیست به ما داده، می کردم. خوشبختانه برای ما، چند شخص ثالث تجزیه و تحلیل گزینه های موجود که نگاه امیدوار کننده وجود دارد. دست ما برای چندین شرکت با سوال در مورد خدمات و حفظ حریم خصوصی و امنیت خود را. ما می خواستیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های خود را پس از ما خواسته:

  • آنچه ما برای ارائه به عنوان یک شناسه منحصر به فرد برای حساب های مورد نیاز شما?
  • که در آن داده های ما ذخیره می شود؟
  • آیا که داخل شرکت شما می توانید دسترسی به حساب ما
  • آیا ما خود و کنترل داده های ذخیره شده در سرورهای کنید؟
  • داده های ذخیره شده چه مدت است؟
  • چگونه شما ایمن سازی داده های ذخیره شده
  • شما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با اشخاص ثالث کنیم منع قانونی دارد؟

همانطور که ما راه ما را از طریق فروشنده ما کار ما بر داشت که بسیاری از فروشندگان در پاسخ به پرسش های اساسی قبلی وجود ندارد. آنها ما را به سیاست حفظ حریم خصوصی و یا شرایط استفاده از خدمات مراجعه کنید اما ما را با جزئیات بیشتر در مورد چگونه ما اطلاعات ذخیره شده امن می شود و کمک کند.

از آنجا که آنها تا به حال جامد پاسخ ما را در انتخاب پریسکوپ داده. آنها به ما توانایی پیکربندی نرم افزار خود را به عنوان ابزار نمایش برای دسترسی به و پرس و جو ما تجزیه و تحلیل داده ها، بدون نياز به آن در خود ذخیره می داد.

پریسکوپ داده به ما می دهد توانایی مدیریت دسترسی به پایگاه داده ما و اطلاعات موجود در آن بر اساس هر کارمند. آنها همچنین گواهی SOC2 و HIPPA و حمایت آنها از 2 فاکتور تأیید هویت. همه این اجازه می دهد تا ما را به ایجاد گزارش متمرکز, امن, که فقط افرادی که به آنها نیاز دارید می توانید دسترسی.

چه اتفاقی می افتد زمانی که ما دسترسی به داده ها از طریق تجزیه و تحلیل پایگاه داده ما

با سیستم جدید ما در محل ما ایجاد جریان اطلاعات است که اجازه می دهد تا ما را به مقدار زیادی از داده ها سریعتر، پرس و جو در یک راه بیشتر قابل خواندن. جریان به این شکل:

1 اطلاعات ذخیره شده است در ما اطلاعات رمزگذاری شده توليد
2 ما در باره چه اطلاعات خاص به مهاجرت می کنیم به ذخیره شده در انتقال به سرخ
3 پردازش داده ها می شود، قالب بندی و بررسی خطا
4 داده می شود فرستاده شده به تجزیه و تحلیل پایگاه داده ما
5 ما استفاده از پرس و جوی SQL در پریسکوپ برای پیدا کردن اطلاعات داده ما باید
پریسکوپ 6 انواع داده، کامپایل و “چاپ می کند که نتیجه
” 7 داشبورد پریسکوپ داده اجازه می دهد تا مشاهده و مرتب کردن داده ها در معنی دار ، راه قابل خواندن

ما تجزیه و تحلیل پایگاه داده است دسترسی به بسیار کوچکتر و خوب سرپرستی مجموعه ای از داده ها در پایگاه داده تولید ما موجود است.

ما تجزیه و تحلیل پایگاه داده است دسترسی به مجموعه کوچکتر و سرپرستی خوبی از اطلاعات موجود در پایگاه داده تولید ما است. بدون هیچگونه اطلاعات است. با استفاده از داده های پریسکوپ ما قادر به استفاده از داده های ما بر اساس نقش داخل شرکت تقسیم شده است. مهندسان ما می تواند در تامین امنیت اطلاعات شخصی مانند تیم های بازاریابی و محصول تمرکز می تواند لکه های بزرگتر از روند TunnelBear رشد کمک خواهد کرد که تمرکز می کنند.

تامین اعتماد شما و حریم خصوصی شما

ما ممیزی امنیت گام اول در یک خط طولانی از طرح های که TunnelBear به کسب اعتماد شما بود. ما برای اثبات که اطلاعات شما امن است که جریان آن را از طریق شبکه ما متعهد هستیم. اگر ما در یکپارچه سازی ابزار شخص ثالث به سیستم ما، ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ شرکت خود، نه فقط چگونه ما اطلاعات ذخیره شده و در دسترس نیاز. بنابراین می توانید درک چگونه ما پژوهش خدمات به منظور پیدا کردن شرکت های همکار که دید ما از حریم خصوصی ما این روند را به اشتراک می گذارید.

اگر شما نظری در چگونه ما می تواند شیوه های حفظ حریم خصوصی داده ها ما را بهبود بخشد، ما می خواهیم از شما بشنود و تشویق شما می توانید با ما تماس در [email protected]

صمیمانه rawrs

 TunnelBear_Team_signature