چگونه به را خود خود پوستر با استفاده از Tiled چاپ

اگر پوستر حفاری که پوسته آوردن نیست تصور کنید و شما نه چیزی بیشتر مجبور به اجرا خود را سفارشی شما می توانید واقع و چاپ پوستر خود را با استفاده از روش tiled نام چاپ.

مرتبط با: چگونه بزرگ می تواند عکس من چاپ از دوربین یا تلفن من است؟

هنگامی که شما نسخه قابل چاپ کردن یک تصویر بزرگ از چند تکه از کاغذ و هر تکه کاغذ اقدام به عنوان “کاشی،” از این رو نام tiled چاپ است. از آنجا، شما تا کاشی به شکل شبکه نتیجه ایجاد پوستر دیوار بزرگ خط.

چند رایگان ابزار آنلاین است که می تواند به تبدیل تصاویر به فرمت مناسب برای چاپ tiled وجود دارد، اما یکی از مورد علاقه من (و محبوب ترین سرویس توسط پدر) Rasterbator است. اما قبل از اینکه ما همچنان که در مورد زن و شوهر از شرایط مهم است.

تصاویر در مقابل Halftoned عکس برداری

قبل از شما می توانید هر تصویر را و آن ضربه ای به دیوار اندازه تکه هنر، شما اول نیاز به تبدیل تصویر به عکس برداری یا تصویر halftoned تصویر به اندازه کافی بالا ندارد زیرا این احتمال وجود دارد قطعنامه بزرگ می شود. عکس گرفته شده با گوشی های هوشمند خود به عنوان مثال، تا اطراف 13″ x 10 از پیش برنامه ریزی (کمی بزرگتر برخی از ویرایش استفاده از ترفندهای) قبل از شروع با کیفیت برای کاهش دمیده می تواند. هر چیزی بزرگتر از آن و وضوح عکس خیلی کوچک است.

بدون رفتن به کل گیج کننده توضیح درباره چگونگی کار این نوع گرافیک من فقط که نفع تصویر برداری است که شما آن بزرگ که شما می خواهید بدون کیفیت در همه درد و رنج را منفجر می گویم. اگر شما به طور منظم. JPG عکس و زوم در راه، شما متوجه این می شود خیلی تار و pixelated خیلی سریع. این است که با تصویر بردار اتفاق نخواهد افتاد.

عکس های اصلی در مقابل معادل تبدیل بردار

تصویر halftoned بیشتر مزایای همان (یعنی شما می توانید تصویر را منفجر و هنوز آن نگاه تیز و ترد) است اما استفاده halftoning تصویر دو تحقق این امر. به عبارت دیگر پیکسل تصویر به مجموعه ای از نقطه های کوچک که هنگام مشاهده از راه دور به نظر می رسد مانند نسبتا-ترد، توجه به اندازه نقطه عکس تبدیل می شوند.

عکس های اصلی در مقابل نسخه halftoned

تصویر شما انتخاب می کنید برای هنر دیوار بردار و یا یک تصویر halftoned باید باشد. Rasterbator ساخته شده در مبدل برای تصاویر halftoning، اما اگر شما می خواهید برای رفتن مسیر بردار، شما نیاز به تصویر شما تبدیل به یک رسم بردار اول. در شخصا مانند Autotracer، که یک ابزار تبدیل بردار های آنلاین رایگان است.

یک کلمه از اخطار، هر چند، همانطور که شما ممکن است از مثال بالا متوجه شده. تبدیل عکس شما را با دوربین یا تلفن یا بردار یا تصویر halftoned صورت گرفت که موجب خواهد شد که آن را کمی متحرک (تقریبا شبیه نقاشی ندارم) و شما برخی از کیفیت را از دست بدهند. این دلیل تکیه گرافیک برداری در خطوط و اشکال (و گرافیک سایه نقطه اى تکیه نقطه) به جای پیکسل است. و تمام پیکسل های آن باید به فرمت مناسب تبدیل می شود.

عکس های halftoned هنوز نگاه می تواند خوب (و اگر تو را به که سبک آنها artsy بیت نگاه کنید)، اما اگر شما مایل به حفظ کامل عکس با کیفیت, این احتمالا برای شما نمی باشد. تا حداقل با تصاویر گرافیکی چوب (زیرا آنها به طور طبیعی vectored تواند) توصیه می شود یا عکس که فوق العاده با وضوح بالا اگر شما می خواهید برای ایجاد تکه های بزرگ از دیوار هنر است. برای این مقاله هر چند، من کنید با استفاده از تصویر سازی گرافیکی (این پوستر فایل تصویر از iFixit) و تنها کند کردن رکوردهای منطقی به اندازه چاپ.

شما هنر های غول پیکر دیوار

شروع ایجاد با مراجعه به وب سایت Rasterbator و کلیک کردن روی دکمه “ایجاد ها” برای بدست آوردن رفتن.

بعد، زیر زمینه “ارسال فایل” کلیک کنید “انتخاب فایل” و انتخاب تصویر خود را. سپس آمار دکمه “ارسال فایل”.

شما در حال حاضر یک پیش نمایش از هنر دیوار نگاه چگونه و چقدر از آن خواهد مراجعه کنید. با این حال، صفحه وب متریک اندازه گیری به طور پیش فرض نشان می دهد. با کلیک بر روی لینک “اینچ” در سمت راست پایین به همه چیز تبدیل به واحدهای پادشاهی.

زمان به سفارشی چگونه هنر دیوار چاپ خواهد شد است. تحت “کاغذ تنظیمات استفاده از منوی کرکره ای به نوع کاغذ را انتخاب کنید. “ما نامه” را انتخاب کنید اگر می خواهید با استفاده از کاغذ چاپگر های منظم، اما شما می توانید اندازه های دیگر نیز هست.

بعد، در مورد اینکه آیا کاشی های افقی یا عمودی گذاشته اند را انتخاب کنید. این واقعا خیلی مهم نیست و بیشتر از اولویت از هر چیز است.

پس از آن، شما می توانید اضافه کردن حاشیه (و تنظیم اندازه)، نیز اضافه همپوشانی. اندازه حاشیه کادر خالی در هر کاشی اداره. حاشیه اجازه می دهد تا شما را به لبه های کاشی در هر یک از دیگر دو چسب روکش و یا آنها را با هم نوار. طوری که شما آنها را خط می تواند بدون خطر peeking مرز خالی از طریق چاپ کف کمی اضافی از کاشی قبلی اضافه کنید. هر دو این گزینه ها ترجیح شخصی است، اما من حداقل توصیه اضافه کردن حاشیه آن را راحت تر همه کاشی کنار هم قرار دادن زمان مجمع رسیده.

قادر به استفاده از بخش “حجم خروجی” به اندازه کلی هنر دیوار با تغییر چند ورق های گسترده ای سفارشی و یا شماره چاپ کنید.

در سمت راست شما پیش نمایش هنر دیوار با ابعاد در چقدر اتاق سوابق، و همچنین چند ورق کاغذ استفاده می شود تبدیل کنید. در این مثال من فقط ساختن سوابق دو پا گسترده ای توسط سه متر ارتفاع، اما شما می توانید شما را به عنوان بزرگ است که شما می خواهید. آمار “ادامه” را به حرکت به مرحله بعدی.

در صفحه بعد سبک هنر دیوار خود را انتخاب کنید. شما می توانید از سبک های مختلف (از جمله halftoning) اما در این مورد از تصویر است که در حال حاضر با وضوح بالا و من هنوز آن فوق العاده بزرگ ساخت، من “بدون عوارض” می روم

اگر شما یکی از سبک های دیگر را انتخاب کنید، می توانید “پیشنمایش” برای دیدن آنچه هنر دیوار در آن سبک به نظر میرسد را کلیک کنید. پس از شما سبک دوست دارید را انتخاب کنید “ادامه” را کلیک کنید.

صفحه بعدی به شما رنگ را انتخاب کنید اگر شما تصمیم به رفتن با halftoning اما از در سپری میکنم برای هیچ عوارض در این مثال من به زحمت با این نیازی اجازه می دهد. آمار “ادامه” را به حرکت می کند.

بعد، شما را انتخاب کنید نوع خروجی و چند از را انتخاب کنید وجود دارد. در مورد من، من فقط قصد دارم برای “بزرگ” را انتخاب کنید اما اگر شما با halftoning رفت، می تواند شما را از گزینه های دیگر برای نگاه بیشتر سفارشی انتخاب کنید.

از قسمت “دیگر” شما علائم محصول (که اجازه شما را بیشتر به راحتی خط تا کاشی) و موقعیت های صفحه که تعداد کمی را در گوشه هر کاشی به شما بگویم که در آن آنها را به مکان می تواند باشد. هر دو از این مفید در مجلس هستند.

هنگامی که شما به پایان رسید “کامل” را کلیک کنید.

آن را چند ثانیه برای ایجاد هنر دیوار و نهایت آن به طور خودکار دانلود کنید. فایل پی دی اف است که می خواهید چاپ کنید. برو جلو و چاپ آن را هر زمان که شما آماده هستید.

نتیجه چاپی دستور داده است به طوری که شما می توانید جدول بالا از پشته و محل آنها را از چپ به راست و بالا به پایین.

بعد، شما نیاز به دور برش مرز برخی از خالی به طوری که شما می توانید تا کاشی خط یکپارچه. شما فقط نیاز به انجام این کار در برخی طرف هر ورق تا شما را از شما یکی بالای دیگری را روکش کنید. قیچی کار خوب برای این اما برش گیوتین کاغذ است که به شدت توصیه می شود. این که می توانید بیش از حاشیه سفید کمی قطع و هنوز هم خوب است که در آن تنظیم “همپوشانی”، می تواند مفید آمده است.

زمان شروع به مونتاژ کاشی است. است آن به شما در چگونه به جای ورق بر روی دیوار خود را با استفاده از چسب مایل، نما tacks پونز مهم, هر چه. من فقط میخوام tacks نما روشن را برای این استفاده کنید. شما از عکس زیر که من دور برش مرز در یک جدول، اما تا من بتوانم وصل شوم آنها با یکدیگر با استفاده از انگشت شست من مرز در ورق بعدی دست نخورده tacks چپ متوجه بود.

نیاز به زمان خود و در حالی که پوشش تا کاشی، اما در نهایت شما سوابق شیرین به دنبال شما با معمولی ورق کاغذ کپی ساخته شده است که در نهایت با صبور باشید.

خارج شده است؟