افتخار 10 نرم افزار بروز رسانی می افزاید: حالت حزب app، دوربین/اثر انگشت خواهی

 10 افتخار افتخار عقب

  • 10 آخرین به روز رسانی نرم افزار شامل حالت حزب جدید app است که اجازه می دهد تا جفت کردن بیش از یک دستگاه.
  • بروز رسانی همچنین شامل پیشرفت به دوربین و سنسور اثر انگشت و بیشتر.
  • بروز رسانی مدتی به زودی رول خواهد شد.

با افتخار مشاهده 10 اشتباه گرفته شود، 10 افتخار دریافت نرم افزار به روز رسانی امروز که برنامه حزب حالت تعداد انگشت شماری از پیشرفت و بیشتر معرفی.

شروع با نرم افزار حالت حزب با استفاده از NFC برای اتصال گوشی های مختلف به یکدیگر و دستگاه های بازی به طور همزمان آهنگ همان. به دستگاه های کار به عنوان یک مرد فقیر صدای فراگیر، هر چند 10 افتخار تک بلندگو ممکن است حالت حزب کمی بد فهمانده شده که احزاب و togethers – است.

10 مشاهده افتخار نیز دریافت حالت حزب app از طریق بروز رسانی نرم افزار، بنابراین ما می دانیم اگر این به این معنی شما می توانید اتصال دستگاه افتخار 10 و 10 مشاهده افتخار به یکدیگر از طریق حدود

به روز رسانی نرم افزار همچنین شامل پیشرفت برای دوربین های هوش مصنوعی قابلیت در نرم افزار دوربین پیش فرض… هنگامی که دوربین های هوش مصنوعی مناظر تشخیص، آن را در حال حاضر پیام های متنی است که نشان می دهد اثر عکس نشان می دهد. عدم تطبیق پذیری هر با فرایند تشخیص صحنه چیزی ما را در بررسی 10 افتخار ما اشاره شده بود، پس خوب ببینم افتخار تا حدودی آدرس آن نقطه. مقاله مرتبط

حتی 10 افتخار اثر انگشت باز روند کردم کمی از عشق. گوشی در حال حاضر تشخیص سازگار خود جريان اثر انگشت یخ و شما را حذف و آن را جایگزین در صورت لزوم شما. که برای آن زمان که حسگر اثر انگشت ممکن است مشکل شناخت اثر انگشت را از زوایای خاصی را در مفید.

نکات برجسته دیگر عبارتند از تم های جدید و پس زمینه زنده و برنامه HiCare در واقع در حال حاضر در صفحه اصلی به جای پوشه ابزار پیشرفته فرآیندهای مصرف برق برای استفاده گسترده و وصله امنیتی مه 2018.

بروز رسانی خواهد رسید به عنوان ستون L29 8.1.0.120 و 10 افتخار در حال حاضر قابل توجه که باید را خیلی بهتر.