چه 3 پیکسل نشت ما در مورد استراتژی سخت افزار گوگل

نشت 3 پیکسل ارسال شوند فراوان این روزها و کمی ظاهر آنهایی که قابل اعتماد را در اختیار ما نگاهی اجمالی به دید گوگل آندروید گوشی کامل.

ما هنوز مدتی از اعلام رسمی، اما ما در حال ساخت به تدریج تا تصویر از آنچه گوگل 3 پیکسل خواهد همان. چه انتظار که آیا هیچ انقلابی آینده پایین لوله و طرفداران گوگل با ارائه آینده راضی خواهد شد اینجا است.

بی نظیر است اینجا به اقامت

لازم نیست شما بگویید چگونه ستیز این سال بی نظیر صفحه نمایش طراحی شده است و آن شبیه 3 پیکسل يا در حداقل یکی از مدل های شایعه با شکاف آمده است.

به عنوان پلت فرم توسعه دهنده برای آندروید, آن را حس برای گوگل برای حمایت از ویژگی های شرکای آن سخت افزار استفاده می کند. حمایت از ویژگی های بریدگی داخل پیش نمایش توسعهدهنده P آندروید ساخته شده حس بدون در نظر گرفتن اینکه آیا ویژگی جدید پیکسل یا نه بود. اگر چه قطعا اضافه وزن بیشتر به گوگل با استفاده از طراحی بیش از حد.

به عنوان زشت است برای برخی از, بی نظیر از نفع کوچک برای صفحه نمایش املاک و مستغلات، حرکت نمادهای اعلان نزدیک دوربین جلو و از راه است. تا زمانی که شکاف آنقدر بزرگ نیست آن اتاق کوچک برای اعلان زمان و چه که برگ — که می توانید نقطه شکست.

توسط حفاری شکاف در گوگل نرم افزار و سخت افزار شرکت به وضوح آن طراحی ما خیلی بیشتر از در آینده از دیدن معتقد است.

دوربین نرم افزار به جای سخت افزار

پیکسل 3 نقطه به شایعات تنظیمات دوربین عقب است که در سال جاری روند چند دوربین، با فقط یک سنسور در پشت باک می است.

زمانی که هر شرکت عمده شاخص دست کم نوعی دو اتخاذ کرده است، اگر نه دوربین عقب سه تنظیمات گوگل پشت آن الگوریتم نرم افزار برتر برای انجام کارها ایستاده است. این به این معنی هیچ تک رنگ، زوم اپتیکال یا زاویه شات گزینه 3 پیکسل اما که تلفن های گوگل از برخی از بهترین snappers که در گذشته متوقف نشده است. مقاله مرتبط

وحی این همچنین به معنای ما ممکن است برخی از سیلیکون پردازش تصویر سفارشی نسل دوم از گوگل در 3 پیکسل به کمک تصویر ضبط و پردازش پشت صحنه را ببینید. سال گذشته پیکسل 2 هسته بصری پیکسل طراحی شده در همکاری با اینتل است که گوگل برای سرعت بخشیدن به یادگیری ماشین با استفاده از داده ها به طور مستقیم از دوربین استفاده عرضه.

ویژگی های تکرار شونده هر سال

سال گذشته پیکسل 2 همه چیز ممکن است به گوشی عوض بهبود مداوم تکرار شونده ساخت بیش از محصول نسل اول پرتاب نیست. نسل گذشته معرفی ویژگی فشار که در راه دیگری برای ارتباط برقرار کردن با دستگاه اضافه شده. 2018 است علاوه بر این به نظر می رسد به شارژ بی سیم، به سختی برش لبه نوآوری اما یکی دیگر از ویژگی در چک است که ممکن است مصرف کنندگان چند بیش از اردوگاه گوگل در نوسان بودن.

این مورد دیگر گوگل یکی از ویژگی های آن احتمالا می خواهد برای دیدن داخل بیشتر اندیشه تلفن های نمایشگاه است. رک و پوست کنده زباله در سراسر اکوسیستم بی سیم شارژ اتخاذ شده است. تنها سامسونگ همواره آن ارائه شده است. حالا که اپل تا به استاندارد چی داخل آی فون خود را 8s و X، گوگل ممکن است احساس نیاز به فشار اندیشه به استاندارد به پشتیبانی بیشتر معنی داری. تنها اشکال این معنی این 3 پیکسل احتمالا به پشت شیشه فلز پوشش برخی از مصرف کنندگان به دوست بسیار فرار از سوئیچ بیش از است.

این ویژگی های ثابت و آهسته قطره اي تکرار شونده احساس می کند اما این تقریبا همتراز برای دوره در بازار امروز بالا پایان. حتی بیشتر فناوری بسته بندی, 3 پیکسل باقی می ماند قفل شده در یک نقطه قیمت بالا محدود است. امیدوارم به این معنی طراحی مشابه دسترسی بهتر خواهد بود در سال های گذشته، اما ما احتمالا باید نفس ما را نگه دارید.

گوگل می خواهد زبان طراحی خود

شاید جالب ترین مورد نشت 3 پیکسل چیست و ارائه می که ما تا کنون دیده ام چگونه مشابه نظر می رسد این گوشی تا 2 پیکسل است. دوربین عقب و فلش و اسکنر اثر انگشت برای اقامت قرار داده، به عنوان نوار رنگی بالای و لوگوی گوگل در پایین پشت ظاهر می شود. جلوی بلندگو قرار دادن آن تا حدودی به دلیل شکاف را تغییر دهید, اما طراحی به طور کلی جلو بیش از حد به نظر می رسد بسیار شبیه به نظر میرسد. این واقعا تعجب آور نیست — گوگل به دست آورد تیم طراحی از HTC که با پیکسل قبلی بعد از همه کمک کرد. خیلی زود به انتظار این تیم به نگاه کاملا جدید به عمل قرار داده است. شاید که در یک سال دیگر رخ خواهد داد اما گوگل ممکن است تغییرات بنیادی مورد نظر.

محدوده پیکسل در صنعت به طور فزاینده ای توسط “گودی کمتر” کلون یا کپی آشکار (بدتر) اپل آخرین طرح های جمعیت می ایستد. محدوده پیکسل ممکن است sleekest, اما آن را شناسایی، کاربردی و گوگل می دهد مجزا به دنبال نام تجاری در بازار به طور فزاینده ای همگن. مصرف کنندگان می دانیم آنها در حال گرفتن تجربه گوگل و این پیام قدرتمند در بازار امروز. آن است به همین دلیل است که سامسونگ چوب با به نظر می رسد مشابه برای چند نسل و به همین دلیل است که آی فون اپل به سختی تغییر در همه قبل از X.

حال حاضر 3 پیکسل به نظر می رسد در واقع فقط می تواند 2S پیکسل و هیچ کار اشتباهی با آن وجود دارد. اگر کاملا درست در محدوده پیکسل است که بسیار مورد مؤثر بر سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند آندروید هست مورد فروش گوشی های زبان متمایز طراحی مناسب اهداف گوگل مشکوک هستم. مقاله مرتبط

انقلابی هیچ چیزی در شود؟

حداقل دور نمای طراحی و سخت افزار می رود، نسل بعدی پیکسل برای تلفن های موبایل بسیار آشنا. گوگل زبان طراحی و تمرکز بر روی دوربین نرم افزار پردازش باقی می ماند همان — شرکت نداشته است علاقمند به تغییرات رادیکال در این نقطه. بی نظیر مسلما مسئله ستیز با پیکسل آینده خواهد، اما این به سختی بازی تغییر گنجاندن. شکاف در اطراف تقریبا یک سال در حال حاضر است.

اگرچه این گوشی بسیار آشنا به نظر می رسد، ما هم ممکن است دیدن برخی از بزرگترین تغییرات و پیشرفت را در قالب نرم افزار آمده. گوگل را در آن تلاش های “هوش مصنوعی” در سال گذشته دو برابر شده و دستیار موظف است به طور فزاینده ای تبدیل به هسته به پیکسل و اندیشه تجربه رفتن به جلو. هنوز چیزی به عنوان وحشی به عنوان دوبلکس در دنیای واقعی فقط رتبهدهی نشده است می بینیم ممکن است، اما ما قطعا عنوان نسبت به ادغام دستیار عمیق تر با برنامه و هسته سیستم عامل. بسته سخت افزار ثابت frees تا منابع گوگل را برای تمرکز بر روی ساخت اصلی مبارزه در نرم افزار، و این است که که در آن ما به احتمال زیاد بزرگترین تغییر در نسل بعدی شدند flagships گوگل را ببینید.

3 پیکسل می رسد ادامه پس از آن، که چیزی بد نیست وقتی که گوشی های قبلی بسیار خوبی بود.