کدام یک از این گروههای راک است که پس از Agriculturalist انگلیسی نام?

پاسخ: بازی پيروزی روسيه

طرفداران راک و کشاورزی تاریخچه امروز روز خود را به درخشش است. کاملا چند از گروههای معروف راک با نام وجود دارد — واقعی یا ساختگی — که صدا مانند نام های انسان مانند آلیس کوپر. اما تنها یک گروه که به نام است که خواستار بازگشت به روزهای انقلاب کشاورزی بریتانیا ورزشی: پيروزی روسيه بازی.

اصلی پيروزی روسيه بازی مزخرف pre-rock-and-roll اگر شما خواهد شد agriculturalist درخشان قرن 18 است که با طلوع در دوره افزایش بهره وری و فضل در بریتانیا بخش کشاورزی با اختراع “مته دانه” اعتبار بود. خود دستگاه کشیده شده توسط اسب، دقت و اقتصادی دانه در کانسارهاى یکنواخت فاصله ردیف های یکنواخت، اجازه می دهد برای کاشت ریشه ای کارآمد تر افشانده شدن می تواند.

دو صد و سی چند سال بعد، گروه های راک بریتانیا در سال 1967 شکل گرفته و رهبری ایان اندرسون، نام او به تصویب رسید. جالب توجه است، بازی پيروزی روسيه بود انتخاب اول خود را. گروه تحت نام “سرمه” و “باران آب نبات رنگ” میان نامهای دیگر به همان اندازه غریب از جمله انواع بازی. در آن زمان رایج برای رزرو عوامل کارکنان به سادگی نام عمل ورودی زدن بود و گروه با آن رول را.

پس چرا “پيروزی روسيه بازی”؟ عضو یک هیات عامل رزرو چرم گاومیش تاریخ بود و انتخاب christen گروه با این نام برای فرفره. مدیر باشگاه دوست خود را نشان می دهد که به اندازه کافی که آنها را دعوت شب به پشت. گروه تصمیم گرفت که اگر آنها را با نام خواسته می شود و سپس ممکن است وجود دارد چیزی به آن و نام گیر. چون حالا همه ما می دانیم که یخ بازی پيروزی روسيه واقعی و ما مطمئن کارمند اصلی رزرو مورد آن خوشحال است حال ما می گویند “شوخی را در عامل رزرو کارکنان با توجه به محبوبیت پایدار پيروزی روسيه بازی!”، اما واقعا، شوخی در همه ما است.

نقاشی از طریق ویکی پدیا ممنون.