دانستن نشانه خودکشی نجات زندگی

 15263985455_ea99849da9_k

“خودکشی نیست پایان احتمال بدتر شدن زندگی، امکان آن همیشه بهتر شدن را حذف می کند.”

من مطمئنم همه این نقل قول (منبع ناشناس) قبل از دیده است، اما به هر کسی که با کسی از دست به خودکشی زده است، حقیقت سخت است. نه تنها سخت است آن را به عنوان حقیقت قبول است، اما آن سخت به فکر این واقعیت است که دوست خود را از دست داده بود به یک نقطه در زندگی خود مثل این پاسخ تنها در زمانی که آنها در قسمت — که هیچ راهی وجود دارد آن همیشه بهتر خواهد بود. خشن است.

این مقاله بخشی از چگونه به گیک روز آگاهی بهداشت روانی است. شما می توانید اطلاعات بیشتری درباره آنچه که ما در اینجا در حال انجام است.

آخرین سه مردم من شخصا شناخته ام درگذشت که توسط خود را از دست داد. نه در تصادفات اتومبیل، نه از علل طبیعی. دست نه با شخص دیگری است. توسط خود . و همه این افراد زير 25 سال بودند.

اخیرا، خانواده عضو بسیار نزدیک من از دست رفته خود مهم دیگر از شش سال به خودکشی. با این انتخاب او دوستان و خانواده خود را با هزاران سوال در سمت چپ–“ چرا؟ “را یک بودن. و این چیز است: هیچ کس واقعا نمی داند. بسیاری از مردم شکسته بسیاری که هرگز همان خواهد شد دوباره، انتخاب کنید تا قطعات با اصل بدون بسته شدن باقی ماندند. آنها البته، تلاش برای قرار دادن قطعات با هم. فایل های حفاری از طریق پروفایل های اجتماعی خود را بر روی کامپیوتر خود — هر چیزی، واقعا — فقط تلاش برای پیدا کردن هر چیز عالی، هر چیزی که کمی، که می تواند احتمالا به آنها بینش چرا او چه او بود. اما احتمالا هرگز وجود خواهد داشت پاسخ قطعی. هیچ کس تا به حال این افراد چه در سر خود را برای ساعت روز و هفته قبل از مرگ او شده بود در جریان بگویید.

یک سال یا بیشتر قبل از آن، پسر عموی خودم در خانه اش خودکشی. او برخی از تصمیمات بد ساخته شده بود — که او به وضوح زمینه برگشت شد — و با چه نتیجه می خواهد زنده کند.

مادرش او را در بر داشت.

فقط مورد که برای یک لحظه فکر می کنم. اگر کودکان تصور کنید یکی از آنها را در اتاق خواب خود را پیدا کردن. با خود را انجام. یکی از سخت ترین چیز در مورد برخورد با او رفته بودن مادر و مادر بزرگ شدن پوسته مردم آنها استفاده می شود او را تماشا می کند. این کوه آنها می هرگز به طور کامل بیش از است — آنها قبلا برای یادگیری نحوه ی به زندگی دوباره. که سه سال پیش بود و تقریبا به عنوان اگر آن را فقط اتفاق افتاده است هفته گذشته مجموعه آن سنگ آنها را به استخوان های خود را.

چند سال تنها ماه پس از او از دست دادن پدر همان راه قبل از آن، دوست خوب من خواهر او به خودکشی، از دست داده. دو نفر در خانواده اش رفته انتخاب خود. در حالی که من نمی دانستم پدر و یا دلایل خود برای انتخاب او، من می دانم که خواهر مقدار بسیار زیادی از گناه را به خاطر مرگ پدرش برگزار شد. او خودش را سرزنش می کردند و تنها در زمینه های خارج شد او به پیوستن به.

اما این جواب نیست. خودکشی هرگز پاسخ است. وقتی کسی خودکشی، افراد نزدیک به آنها را به شکل از چگونه به حرکت به جلو سمت چپ–چگونه برای رفتن با زندگی خود را. و این چیز در اینجا است: شانس است که آنها را انتخاب کنید به جلو حرکت می کند در همه وجود دارد. در بسیاری از موارد، این اثر با گلوله برف زدن است. گلوله برفی تاریک و سیاه و سفید, نا امید کننده.

اگر شما احساس می کنم نا امید کننده و درمانده و بی ارزش, اجازه ندهید آن بدتر. امید است. در حال حاضر بیش از هر زمان، منابع برای کمک به شما در دسترس وجود دارد. خودکشی خط تلفن (1-800-273-8255) همیشه با مراقبت از داوطلبان است که واقعا می خواهید به شما کمک کند زندگی است. آن می شود بهتر است یک منبع بزرگ و در حالی که آن عمدتا بر مردمی همجنسگرایان، آن را نیز با افسردگی و مسائل مشابه دیگر معاملات. و اگر شما فکر می کنم دوست یا یکی ممکن است در این موقعیت، لطفا علائم و در طرح توسعه فرصت. شما می تواند تفاوت بین کسی که زندگی و مرگ.

ای کاش من نشانه پیش شناخته شده بود. من فکر می کنم در مورد برخی از چیزهایی که پسر عموی من گفت قبل از انتقال او و در حال حاضر می دانیم در است که در آن سر خود را. این است که قلب من بیشتر از هر چیزی می شکند — خودکشی قابل پیشگیری اگر شما را برای نشانه تماشای. اما این چیز–بسیاری از مردم نمی دانند چه باید به دنبال “تا زمانی که خیلی دیر است.

پس لطفا در شما، نگه داشتن چشم خود را باز و سازمان دیده بان برای نشانه التماس کردن. دان ‘ ŧ از دست دادن کسی که دوستش دارید به خودکشی. خودتان را به خودکشی از دست ندهید. کسی تماس بگیرید. استفاده از منابع در دسترس. ناشناس ارسال در ق. فروم پیدا کنید. فقط کاری.

اجازه رفتن نیست. انجام دادن نمی شوند.

این پست در تعهد به رابرت شان و ساگان است. تاثیر خود را از دست دادن بی اندازه است. 

عکس های اعتباری: دانیل گرگ مغرب امریکا/فلیکر