وزارت دادگستری آمریکا گفت که با حداکثر سرعت دویدن T-Mobile ادغام تصویر

 از موبایلها و با حداکثر سرعت دویدن آرم بالا خانه

  • ایالات متحده وزارت دادگستری به توافق ادغام بین با حداکثر سرعت دویدن و T-Mobile در حال بررسی است گفت: در حال بررسی است.
  • بخش کوچکتر اپراتورهای بی سیم نظرات خود را در رسیدگی درخواست می شود تصور است.
  • در حالی که برخی از مردم می گویند معامله می تواند منجر به قیمت های بالا در بازار اعتباری، دیگران می گویند که آن می تواند کمک به شکستن تسلط Verizon و T-Mobile AT&T.

و با حداکثر سرعت دویدن هستند مانع مهم بالقوه راه ادغام پیشنهادی خود را به عنوان نزدیک شدن وزارت دادگستری آمریکا چگونه معامله می تواند بر اپراتورهای بی سیم کوچکتر می پردازد.

به گزارش رویترز، ، که با استناد به افراد آشنا با این موضوع وزارت دادگستری نظرات کوچکتر از اپراتورهای بی سیم است که فروش عمده فروشی دسترسی به شبکه های بی سیم بزرگتر جمع آوری شده است.

تحقیقات مانند یک اینترنتی همیشه پیش بینی شد و بخشی طبیعی از فرآیند ادغام را از طریق رفتن هستند. مقاله رویترز هیچ اشاره به احتمال زیاد منجر به مشکلات با ادغام، بودن تحقیقات اگر چه معامله شده بود قبلا به دست آوردن تصویب انتظار می کند.

بررسی احتمال زیاد به اینکه ادغام می تواند منجر به قیمت های بالاتر در بازار اعتباری که در آن با حداکثر سرعت دویدن و T-Mobile ترکیب 54 درصد سهم بازار را به دنبال دارد. به عنوان پیش پرداخت خدمات عمدتا توسط مصرف کنندگان درآمد پایین تر استفاده می شود قیمت های بالاتر به خصوص مشکل ساز خواهد بود. مقاله مرتبط

کسانی که حمایت از معامله فکر می کنم که که ادغام می تواند کمک به شکستن تسلط AT&T و ورایزون، دو نوع تصویر اصلی در ایالات متحده در سه ماهه چهارم 2017، دو شرکت را تا حدود 70 درصد از سهم بازار کل اشتراک بی سیم ساخته شده.

با حداکثر سرعت دویدن و AT&T ادعا می کنند که ادغام آنها را به ارائه سریع ترین شبکه 5 g در جهان و ایجاد هزاران شغل کمک خواهد کرد.

معامله خود را دید که دو شرکت ادغام نام T-Mobile. انتظار می رود که در اوایل سال 2019 نزدیک است.

تا بعد: چه معنی ادغام با حداکثر سرعت دویدن T-Mobile برای شما?