Favicons بالاخره می آیند برای صفری در اینجا این است که چگونه به فعال کردن آنها را در حال حاضر صفری

بهتر از Chome در تقریبا هر راه است مگر اين كه آن favicons در زبانه ها نشان نمی دهد. خوشبختانه که تغییر است.

صفری 12 گزینه برای favicons در زبانه ها، به عنوان بالا نشان داده شده اضافه می کند. آن یک چیز کوچک است اما آن واقعا آن را آسان تر برای دیدن کدام زبانه است که در یک نگاه.

مرتبط با: سعی کنید رتبهٔ جدید صفری ویژگی با صفری تکنولوژی پیش نمایش اولیه

اگر شما صبر کنید نه نه تا زمانی که این مورد، شما می توانید دانلود صفری تکنولوژی پیش نمایش در حال حاضر، با فرض شما با استفاده از macOS سیرا. این پیش نمایش تکنولوژی گاهی اوقات حشره دار اما دادن شما دسترسی به ویژگی های سافاری جدید زود است. پیش نمایش تکنولوژی به عنوان یک برنامه جداگانه معنی اگر کارها حشره دار شما همیشه در نسخه پایدار سقوط می تواند نصب شده است.

بازگشت به Favicons. شما می توانید آنها را در پیش نمایش تکنولوژی با عنوان اولویت های دو فعال کردن > زبانه ها و چک کردن “نشان می دهد وب سایت آیکون در زبانه” گزینه، به عنوان بالا نشان داده شده.

این یکی از ویژگی های طولانی سر رسیده است، و آن را نوع مسخره آن پیش فرض است. همچنین اپل بسیار به این “آیکون وب سایت” به جای “favicons” است، اما من پرت شدن. من فقط خوشحالم من در نهایت می توانید ببینید که تب است که سایت در یک نگاه.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.