چه assistant_service و assistantd، و چرا آنها در حال اجرا هستند در مک من?

شما ممکن است متوجه assistantd و assistant_service در حالی که با استفاده از نظارت بر فعالیت و تعجب چه هستند. خوب، وحشت نکنید: این روند هر دو بخشی از macOS و ویژگی های مانند سیری و دیکته را ممکن است کمک.

این مقاله بخشی از سری مداوم ما توضیح پروسه های مختلف موجود در نظارت بر فعالیت مانند kernel_task ب mdsworker installd، WindowServer، blued شده launchd پشتیبان opendirectoryd و بسیاری دیگر است. نمی دانم چه این خدمات هستند? بهتر شروع به خواندن!

مرتبط با: این فرایند چیست و چرا از آن است در حال اجرا در سیستم من?

فرآیندهای امروز در خصوص مستند نیست — حتی صفحه راهنما برای هر یک از آنها وجود ندارد. اما با برخی از آزمایش، ما که هر دو آنها را با اطلاعیه آمده و هر دو مربوط به دانش سیری و انظار را تایید.

اول از همه، خدمات هر دو میزان استفاده از CPU بالا فقط یک کمی که سیری استناد است و یا زمانی که کانون توجه چیزی شبیه به ملاقات تماس یا تقویم جستجو می رود. دوم، هر دو فرآیندهای in/System/Library/PrivateFrameworks/AssistantServices.framework/— مربوط به بسته نرم افزاری است که شامل آیکون برای سیری, در میان چیزهای دیگر به طور مستقیم به دستیار مجازی زندگی می کنند. سوم، نظارت بر فعالیت کرد که این فرآیند در دسترسی به چیزهایی مانند تماس ها و قرار ملاقات تقویم که دقیقا چه سیری نیاز به منظور آدرس ایمیل و برنامه خود را جستجو کنید.

در حالی که ما نمی تواند تایید آنچه انجام می دهند دقیقا این فرآیند، بنابراین ما می توانید با اعتماد به نفس که آنها بخشی قانونی از macOS و که آنها در حال مرتبط به سیری و انظار می گویند.

برخی از کاربران درخواست برای دسترسی به چیزهایی مانند تماس با ما، هر بار که آنها استناد سیری assistantd را گزارش کرده اند. Assistantd دادن دسترسی درخواست شده باید این اعلان ها از این اتفاق جلوگیری.

این دو فرایند نباید استفاده از پردازنده، اما اگر آنها را در نظر سیری به طور کامل غیر فعال کردن سنبله. آن باید کمک.