سرمایه گذاری های HTC می آورید بیشتر استراتژیک می گوید که در 2012 & 2017

  • گفته HTC امروز اعلام کرد که آن را به سرمایه گذاری استراتژیک در حال ظهور فن آوری های به کمک کشتی غرق شدن آن در حال.
  • با این حال، در مقام اندیشه به تنهایی ما دو مقاله از HTC گفت کارهای مشابه در 2012 و 2017 در بر داشت.
  • HTC ممکن است برنامه ای است که کمک خواهد کرد که آن را به گرفتن به بهتر مالی ایستاده اند اما “سرمایه گذاری های استراتژیک” است که احتمالا به کار رفتن.

این هیچ راز است که HTC خوبی است بیش از چند سال گذشته انجام شده است. هفت سال پیش، شرکت سازنده گوشی های هوشمند پنجم بزرگترین در جهان است و در حال حاضر آن حتی کرک نمی ده.

امروز، از طریق عرصه تلفن ، HTC آن که را می توان در “فن آوری های نوظهور” رفتن به جلو، تاکید بر آن بسیار محتاط با مارک های همراه خود برای حفظ آن خواهد بود که می خواهد به حداقل تخلیه از سرمایه گذاری اعلام کرد. با آن اخیر تزریق از 1.1 میلیارد دلار به صورت نقدی از گوگل خرید HTC مهندسین، آن نیاز به پول آخرین به روز رسانی.

فقط یک کمی مشکل اینجا وجود دارد: HTC استراتژی مشابه را در سال 2012 اعلام کرد و هم همین دوباره در 2017. مقاله مرتبط

در سال 2012-به عنوان عصر طلایی HTC فقط شروع به آمدن به نزدیک — شرکت سرمایه گذاری و استراتژیک در سیستم های مغناطیسی، شرکت سازنده نرم افزار اعلام کرد. پس از HTC ساخته شده سرمایه گذاری ضعیف در شرکت بازی OnLive که مدت کوتاهی به تاشو بعد آمد این سرمایه گذاری در پشت شستشو 40 میلیون دلار.

بسیار از HTC را سرمایه گذاری در سیستم های مغناطیسی آمده است; من یک مقاله اخبار مهم در مورد شرکت بعد از 2012 که آن همه از بودجه خود به دنبال را پیدا می کند. آن وبلاگ در دو سال به روز شده است.

به طور مشابه، در 2017، HTC که آن کارخانه آن متعلق به حدود 91 میلیون دلار، بدون بار به کمک به جبران آن ادامه فروش اعلام کرد. آن وعده داده شده برای قرار دادن پول به خود “کسب و کار ما در حال گسترش است.”

در حالی که خط HTC Vive VR محصولات قطعا قابل توجه نوع مضحک به فکر می کنم که HTC هنوز است تلاش برای دلجویی از سرمایه گذاران با گفتن آن می گذرد به حتی بیشتر در شعبه VR سرمایه گذاری… است دوباره.

پس کلاه من در حلقه نیست من نمی سهام در HTC، نگه دارید. اما اگر من، من می خواهم برنامه های بتن خیلی بیشتر از آنچه می گذرد شرکت انجام دهید برای جلوگیری از خونریزی آن. چون ما شنیده ایم که همه این “سرمایه گذاری و استراتژیک” مسائل قبل از و شرکت هنوز غرق، به لحن 55 درصد کاهش در درآمد سال بیش از سال است.

بعدی: ما پرسیده می شود، شما به ما گفت: اما نه داغ, است جدید HTC U12 پلاس