خانم این 20 پیشرو نوآوران که سایبر هفته 2018

بزرگترین نامها در امنیت سایبری با هم در تل آویو، اسرائیل از ژوئن 17 ژوئن در دانشگاه تل آویو 22 گرفتن نیست.

سایبر هفته به یکی از بالا سالانه امنیت سایبری حوادث در جهان تبدیل شده است. این کنفرانس گرد هم آوردن کارشناسان های از بیش از 60 کشور جهان و شامل بیش از 50 پانل کارگاه دور میز، مسابقات و بیشتر. آنها به تعداد رکورد از شرکت کنندگان این رویداد سال انتظار دارند.

سایبر هفته برنامه مربا بسته بندی شده با بیش از 250 زبان در طول هفته برنامه ریزی شده است. ما برجسته شده 20 presenters/شرکت های نوآورانه که حاوی ترکیبی از استارت آپ جوان و تاسیس شرکت های امنیت سایبر دولت است.

ارائه 20 شما نمی خواهید به دست جوان کریس سایبر 2018 هفته

    1. که مدیر عامل شرکت مک آفی
    2. ریک Echevarria معاون رئیس جمهور و مدیر کل سیستم عامل اینتل
    3. مایکل DeCesare، رئیس و مدیر عامل شرکت ForeScout
    4. گیل Shwed بنیانگذار چک نقطه نرم افزار فن آوری
    5. استیو باسی و مدیر عامل شرکت PolySwarm
    6. دکتر هیو تامپسون و CTO Lior Div سیمانتک
    7. و مدیر عامل Eldor کارن Cybereason
    8. ، معاونت مدیریت محصول برای CyberArk
    9. Nadav Zafrir مدیر عامل شرکت Team8
    10. اهل روسیه Dietz رئیس امنیت دیجیتال جنرال الکتریک
    11. سلام اسرائیل، از بنیانگذاران و مدیر عامل از یاد شبکه
    12. Velleca تونی Weinstein دیو مدیر عامل CyberProof
    13. ، معاونت پژوهش تهدید که Claroty
    14. سرگی Shykevich تهدید تیم هوش Satmary ایتان Q6 سایبر
    15. که سایبر و مدیر امنیت اطلاعات که کوستا Nadav Wix
    16. ، سر علم برای فن آوری های SafeRide
    17. مارسل Wendt CTO و بنیانگذار [Digidentity19659006] دکتر امیر Konigsberg مدیر عامل و بنیانگذاران Twiggle
    18. Fred Trotter موسس و CTO CareSet
    19. آندری Eidelman معمار امنیت برای آماده برای

1. کریس جوان، مدیر عامل شرکت از مک آفی

کریس جوان یکی از است به رسمیت شناخته شده و می شود صدای محترم در زمینه امنیت سایبری . مدیر عامل شرکت مک آفی که او نادیده گرفته حفاظت از داده ها برای 90% از فورچون 100 شرکت و بیش از دو سوم شرکت های جهانی 2000 و سیستم های ماموریت بحرانی.

جوان ایجاد اتحاد سایبر تهدید یک سازمان غیر انتفاعی است که سهام تهدید اطلاعات میان اعضای آن برای کمک به جلوگیری از حملات سایبر مقیاس بزرگ کمک.

جوان در اصلی عمومی در چهارشنبه, ژوئن 20th با ارائه خواهد شد. او در بحث با عنوان شرکت خواهد شد “ شروع پایان در ذهن: راه حل های قبل از مشکلات ” و به صحبت می کنند که حدود 9:40 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است.

2. Echevarria ریک، معاون رئیس جمهور و مدیر کل سیستم عامل اینتل

Echevarria ریک که اینتل برای بیش از 20 سال بوده است و در حال حاضر به عنوان خدمت معاون رئیس جمهور و مدیر کل بخش امنیت سیستم عامل اینتل.

او در حال حاضر است منجر شرکت تلاش به بهبود امنیت خود را در همه چیز، از لبه دو ابر . هنگامی که این پیشرفت را به بازار آورده خود پیشرفت خواهد شد زمینه بر روی همه چیز از blockchain و رمز شده و امن ابر دو مستقل وسایل نقلیه.

شما Echevarria در پانل های دو هفته سایبر می تواند بشنود; Blockchain: عصر جدید (پنج شنبه 21 ژوئن که 3:35) و اصلی عمومی (چهارشنبه, ژوئن 20 در 10:50)

3. مایکل DeCesare، رئیس و مدیر عامل

ForeScout

مایکل DeCesare رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت ForeScout است. در زمان او کمک کرده است آنها را تبدیل به یک رهبر در فضای امنیت سایبری . تحت رهبری او، ForeScout کمک کرده است 2.700 شرکت در سراسر جهان به پیاده سازی راه حل امنیت ناهمگن به خنثی کردن حملات سایبر می تواند از طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله سمت چپ تلفن همراه، که لپ تاپ ها و هر دستگاه دیگری که می تواند اتصال به شبکه شما.

قبل از پیوستن به ForeScout DeCesare رئیس امنیت اینتل و معاون اجرایی رئیس جمهور از فروش در سراسر جهان در مک آفی است. شما DeCesare در صبح 20 ژوئن می توانید بشنوید به عنوان او بخشی در میزگرد در داشتن عمومی اصلی که حدود 9:40 در .

Shwed گیل به عنوان در نظر گرفته شده است مخترع اصلی از فایروال مدرن . او همچنین نویسنده ثبت اختراعات مختلف فناوری و دکترای افتخاری از دانشگاه های مختلف اسرائیل اعطا شده.

بررسی نقطه نرم افزار فن آوری های LTD. را در سال ۱۳۷۲ تاسيس و شرکت تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های امنیت سایبر در جهان . نقطه چک چند راه حل را توسعه داده است که محافظت از مشتریان خود را از طیف گسترده ای از حملات سایبر .

Shwed برنامه ریزی شده در پانل در اصلی عمومی در چهارشنبه, ژوئن 20 صحبت می کنند، با عنوان “ A امنیت نقشه راه برای هوش مصنوعی ” شروع که 10:50.

5. استیو باسی مدیر عامل شرکت PolySwarm

استیو باسی مبتکر در زمینه امنیت سایبری برای کار حرفه ای خود را تمام شده است. قبل از باز کردن، PolySwarm باسی اطلاعات تاسیس شرکت امنیتی به نام صنايع بازيافت است که با DARPA (سازمان دولتی برای پیشبرد فن آوری های نظامی را برای وزارت دفاع آمریکا) و چند تا کار کرده فورچون 500 شرکت.

PolySwarm نسل بعدی از نرم افزار ضد ویروس را توسعه داده است. با استفاده از تکنولوژی blockchain ، به آنها ساخته شده اول غیر متمرکز بازار آنتی ویروس است که بهترین ضد بدافزارها متخصصان در سراسر جهان برای شناسایی و خنثی سازی تهدیدات اینترنتی.

باسی خواهد شد صحبت کردن در پنجشنبه, ژوئن 21 Blockchain : جلسه عصر جدید دیجیتال و شرکت در پانل با عنوان “زنجیر Unblockable -Blockchain نهایی زیرساخت های مخرب است؟ “که که 5:00 آغاز می شود.

6-دکتر هیو تامپسون، CTO سیمانتک

دکتر تامپسون هیو است یکی از کارشناسان برجسته امنیت سایبر در جهان . او همکاری نویسندگان چهار کتاب ، چاپ بیش از است 80 مقالات علمی شده برجسته در پروکسی، سی ان ان بار مالی فوربس، وال استریت ژورنال، و به یکی از نام “ صفحه 5 بیشتر متفکران تاثیرگذار در امنیت فناوری اطلاعات “توسط مجله SC در 2006.

او در حال حاضر معاونت فنی در سیمانتک ، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه امنیت سایبری است. مسئولیت های او عبارتند از: هدایت محققان و معماران به عنوان آنها توسعه حفاظت نسل بعدی از حملات سایبر .

دکتر تامپسون خواهد شد صحبت کردن در داشتن عمومی اصلی در پنجشنبه ژوئن 21 ، اما جزئیات هنوز منتشر نشده اند.

Lior Div شروع کار خود را در امنیت سایبری در ارتش اسرائیل به عنوان عضوی نخبگان واحد 8200 اطلاعات اینترنتی واحد . در طول شش سال خود را در واحد 8200 او فرمانده سایبر و برخی از بزرگترین عملیات سایبری علیه گروه های جرم و جنایت سایبر و سازمان ملل را ترتیب دادند. برای اقدامات خود را دیو مدال of افتخار را دریافت کرد.

پس از خروج ارتش اسرائیل از دیو Cybereason نهاده و آن را به شرکت های امنیت سایبر بسیار موفق تبدیل شده است. سال گذشته، Cybereason بیش از اندازه با کارمندان حدود 400 کارمند در سراسر جهان سه برابر شده است.

دیو را دادن ارائه در داشتن عمومی اصلی در چهارشنبه, ژوئن 20th به عنوان بخشی از “بزرگ فکر می کنم ! تامین امنیت جهان “پانل است که 1:30 آغاز خواهد شد.

8-کارن Eldor معاونت مدیریت محصول برای CyberArk

20 سال تجربه در آن و اطلاعات سیستم تجزیه و تحلیل، Eldor کارن است در [زمینهاواحترامبهطورگستردهایمیشود. او اینجا کار در بخش عملیات ارتش اسرائیل که در آن او موفق تیم توسعه و تجزیه و تحلیل سیستم رهبری از سیستم به طور گسترده ای است.از آغاز شد.

از زمان انتقال به بخش خصوصی Eldor تبدیل شده است معاونت مدیریت محصول که CyberArk . او در CyberArk به عطف متمرکز شده است پیشرو شرکت امنیت سایبری ، به طور خاص با توجه به فن آوری که مربوط به انتقال ابر و DevOps .  

Eldor می توان گرفتن بخشی “ ما کجا می رویم؟ آینده از امنیت سایبری “پانل در اصلی Plenary در چهارشنبه 20 ژوئن در 2:40

9. Nadav Zafrir مدیر عامل Team8

Nadav Zafrir است بنیانگذاران و مدیر عامل از Team8 ، یکی از امنیت سایبری متمرکز VC در اسرائیل. Zafrir کردم شروع خود را در ارتش اسرائیل نخبگان واحد 8200 و سرانجام فرمانده واحد شد. واحد 8200 تبدیل به ماشین جوجه کشی برای چاه-اسرائیل بخش فناوری شناخته می شود.

Team8 ساخته شده است با برخی از ترین فناوری درخشان ذهن در اسرائیل و آنها را شناسایی می تواند شرکت هایی که با بودجه مناسب، می توانید نرم افزار را به ساخت جلوگیری از جرایم اینترنتی و یا افزایش امنیت سایبری .

هر چند جزئیات هنوز منتشر نشده است Zafrir در داشتن عمومی اصلی در تاریخ پنجشنبه ژوئن 21 ، صحبت می کنند در برنامه ریزی شده است.

10. اهل روسیه Dietz رئیس امنیت دیجیتال جنرال الکتریک

اهل روسیه Dietz کار کرده است در بخش فنی و امنیتی برای بیش از 30 سال . او CTO موفق برای چندین شرکت های با تکنولوژی بالا بوده است. است یکی از مناطق اصلی خود را از تجربه و تخصص در زمینه ابر محاسبات و مجازی سازی راه حل های امنیتی که او دیده است مبتکر و رویایی .

Dietz در حال حاضر رئیس بخش امنیتی برای ل Digita جنرال الکتریک و مدیر کل صنعتی اینترنت امنیت سایبری قطب . او جنرال الکتریک دیجیتال به آینده با تمرکز قوی در استراتژی امنیت سایبری چشم انداز و اعدام منجر شود.

در حالی که این هفته سایبر Dietz را بخشی از دو جلسه; Blockchain: عصر دیجیتال جدید ( زنجیره Unblockable-Blockchain است زیرساخت های نهایی [مضراست؟) و قله های سیسکو ( صنعت & بحرانی زیرساخت صفحه ).

11. سلام اسرائیل بنیانگذاران و مدیر عامل شبکه یاد

سلام اسرائیل است پیشگام از فریب اساس امنیت سایبری . قبل از شروع تا یاد شبکه های اسرائیل کار می کرد که بررسی نقطه نرم افزار فن آوری که در آن او موفق تیم توسعه از سراسر جهان .

یاد شبکه های توسعه پلت فرم است که اجازه خواهد داد کاربر به را اولین گام در جلوگیری از حمله سایبر قبل از آن اتفاق می افتد.   

سلام می شود گرفتن بخشی در میزگرد بریتانیا و اسرائیل در در تاریخ سه شنبه ژوئن 19 با شروع در 2:00.

12. تونی Velleca، مدیر عامل شرکت CyberProof

Velleca تونی رئیس اداره امنیت اطلاعات است که جهانی UST و مدیر عامل شرکت CyberProof ، شرکت UST. Velleca سایبر راه حل های مبتکر و رویایی و نیروی محرکه خود معراج سریع در عرصه سایبر است.

CyberProof کمک می کند تا مشتریان خود را افزایش سایبر حالت ارتجاعی خود را از طریق خدمات مختلف است که بشود برای مشتری خاص نیاز دارد. Velleca خواهد شد شرکت کنند در صفحه در اجلاس CISO در دوشنبه 18 ژوئن تحت عنوان “ تجاری & خدمات پنل “.

13. دیو Weinstein، معاونت تهدید تحقیقاتی که Claroty

Weinstein دیو است ساخته شده کار خود را در زمینه فن آوری سایبر . او در فرماندهی سایبری ایالات متحده آغاز شده و از آنجا CTO برای دولت جدید نیوجرسی شد. او معاون رئيس جمهور تحقیقات تهدید برای Claroty است.

Claroty حفاظت جامع امنیت سایبری برای مشتریان خود فراهم می کند. با ابزار کنترل ، حفاظت از شناسایی و پاسخ آنها اطمینان به مشتریان خود را امن داده ها و پوشش تمام پایگاه های.

Weinstein خواهد شد حضور : حفاظت از زیرساخت های حیاتی و انعطاف پذیری جلسه در چهارشنبه 20 ژوئن و شرکت در میزگرد .

14. سرگی Shykevich هوش تهدید تیم که سایبر Q6

سرگي Shykevich با تجربه سایبر تهدید متخصص هوش است. او بیش از یک دهه در هر دو اسرائیل ارتش پلیس امنیتی و همچنین کار در بخش خصوصی به عنوان تاکتیکی و تحلیلگر تهدید استراتژیک به سر برد. او در حال حاضر مدیر است از هوش سایبر تهدید تیم که سایبر Q6 .

چند راه حل قابل تنظیم امنیت سایبری را برای مشتریان خود دارند Q6 یکی از شرکت پیشرو امنیت سایبری در جهان است. اکسل ابزار خود را در نظارت “دیجیتال زیرزمینی” به وب تیره، به شناسایی تهدیدات جدید و نحوه شکست آنها قبل از اینکه خیلی دیر است.

Shykevich مصرف خواهد شد قسمت 2.0 FraudCON در در تاریخ سه شنبه ژوئن 19 و ارائه ي “ پشت صحنه صنعت Ransomware ” در 12:45.

15. ایتان Satmary سایبر و مدیر امنیت اطلاعات که Wix

Satmary ایتان را به 15 سال تجربه در بخش امنیت سایبری است. Satmary است با توجه به سخنرانی در امنیت سایبری در دنیا و همچنین عمل به عنوان توصیه برای راه اندازی فناوری چند . او در حال حاضر سایبر و مدیر امنیت اطلاعات که Wix است.

WiX سازنده وب سایت تبادل نظر با کشیدن بصری & قطره ویرایشگر است. با همه چیز، از وبلاگ به سایت های تجارت الکترونیکی، ماندن در بالای هر گونه تهدید امنیت سایبری حیاتی برای موفقیت مداوم است.

او تعدیل کنید پنل فروشندگان در جلسه روز ابر در چهارشنبه ژوئن 18.


16. Nadav کوستا، سر از علم برای تکنولوژی SafeRide

Nadav کوستا با خودروهای شناختی در سال 2014 در حالی که جنرال موتورز که شروع به کار. از آنجا او را به تامسون رویترز که در آن او مشغول به کار به عنوان محقق در استفاده از ماشین و عمق یادگیری تکنیک های ان ال دامنه مشکلات رفت. جایگاه کنونی اش سر علم که تکنولوژی SafeRide که در آن او مدیریت یک تیم کار بر روی راه حل های هوش مصنوعی برای بهبود امنیت سایبری از اتومبیل متصل است.  

Saferide در حال توسعه راه حل امنیت سایبری است که اتومبیل های خصوصی و تجاری از هکرها محافظت می کند.

کوستا بخشی در دو جلسه مصرف می شود. هوش مصنوعی-اختلال در حال آمدن است و سرعت نور در حال حرکت حمل و نقل دو فضای مجازی.

17. مارسل Wendt CTO و بنیانگذار Digidentity

Wendt مارسل است موسس و CTO Digidentity ، یک شرکت که متخصص در [دیجیتالهویتفردحفاظتاز. او بر روی پروژه های سراسر جهان و همچنین مشورت با سازمان های دولتی از با توجه به هویت های دیجیتال کار می کرد.

در طول رهبری Wendt Digidentity چند پیشرفت های فن آوری از جمله eSGNG ، راه را برای مشتریان به امضای اسناد موجود بر روی گوشی های هوشمند و قرص خود را توسعه داده است.

Wendt خواهد بود در سال 2018 BISC جلسه در در تاریخ سه شنبه ژوئن 19 با استفاده از صفحه ارائه با عنوان “ بالا تضمین هویت معاملات ” که 11:10

18. دکتر امیر Konigsberg مدیر عامل و بنیانگذاران از Twiggle

دكتر امير Konigsberg دکترای خود را از دانشگاه عبری و پرینستون در عقلانیت و تعاملی تصمیم گیری دریافت. قبل از Twiggle نهاده Konigsberg در اتومبیل خود مختار که جنرال موتورز کار می کرد و یکی از اعضای اصلی دفتر گوگل اسرائیل بود.

Twiggle است توسعه هوش مصنوعی موتور جستجو برای سایت های تجارت الکترونیک است که کاربران آنلاین خرید بهبود تجربه. Konigsberg دارای اختراعات 30 و در انتشارات علمی متعددی منتشر شده است.

او دادن نمایش با عنوان “ دانش و آینده جستجو” هوش مصنوعی اختلال جلسه آینده است که 1:05 در سه شنبه ۱۹ ژوئن.

19. Fred Trotter موسس و CTO از CareSet

Fred Trotter است بهبود امنیت سایبری در صنعت بهداشت و درمان . او بهداشت هک ، سكولاريسم، کتاب راهنمای در مورد چگونگی فراهم می کند که بهبود شیوه های آن برای پزشکان و بیمارستان .  

او در حال حاضر CTO که سیستم CareSet که در آن او کار می کند در حال توسعه ابزار به به حفاظت از حریم خصوصی بهره مند پزشکی/مدیکر در همان زمان ردیابی پیشرفت بیمار است و آنها را پیدا کردن حق است داروها در کمترین هزینه.

Trotter بخشی در جلسه CyberCure مصرف خواهد شد اما دستور کار هنوز می شود منتشر شده است.

20. آندری Eidelman، معمار امنیت برای آماده برای

Andrey Eidelman است نزدیک به یک دهه از تجربه در صنعت امنیت و در حال حاضر معمار امنیت است که [آمادهبرای. او را مدیریت می کند سیستم های توسعه چرخه حیات (SDLC) ، توسعه امن و امنیت آگاهی در تیم R&D .

آماده برای revolutioni استZed راه ما را به تاکسی و سوار سهم در شهرستانها بیش از 100 در سراسر جهان.

Eidelman در ژاپن-اسرائیل پانل که با تمرکز بر بازار اینترنتی ژاپنی را خواهد شد.

است که در آن محل سایبر هفته مصرف?

هفته سایبر می شود در حال وقوع در Blavatnik میان رشته ای اینترنتی مركز تحقيقات در دانشگاه تل آویو از ژوئن 17th ژوئن 22. شما می توانید پیدا کردن تمام جزئیات و دستور کار کامل را در وب سایت خود را مشاهده کنید.