Fitbit فروش بیش از 1 میلیون smartwatches درست زیر عکس در دو ماه

  • Fitbit حمل بیش از 1 میلیون عکس smartwatches در کمتر از دو ماه.
  • این اولین smartwatch Fitbit یونی شود که به گفته شرکت اهداف فروش نرسید.
  • عکس جدید است و حدود 100 دلار ارزان تر از یونی است — برخی می گویند بهتر — طراحی.

Fitbit اعلام کرد که آن حمل است بیش از یک میلیون Fitbit عکس smartwatches از دستگاه در تاریخ 16 آوریل در دسترس شد. همچنین گفته که بیش از 2.4 میلیون کاربر در حال حاضر ویژگی های ردیابی زن که معرفی شرکت ماه گذشته استفاده کرده اند.

سازمان دیده بان جدید و ویژگی های جدید به بخشی از تلاش توسط شرکت به کمک دستگاه درخواست تجدید نظر به مخاطبان بیشتری را ظاهر می شود. در بیانیه این شرکت گفت: “با Fitbit عکس ما در وعده ما را برای ارائه درخواست تجدید نظر توده درست smartwatch با درگیر شدن ویژگی های جدید تحویل هستند.”

این چرخش کاملا برای شرکت است که اول smartwatch یونی بود نه به این کار بسیار خوب پس از آزادی به نظر می رسد. در حالی که Fitbit تعداد فروش دستگاه پرده نیست، آن می گویند که یونی موفق به برآورده کردن اهداف فروش تعیین شده توسط شرکت.

بدون ارقام رسمی فروش سخت به مقایسه دقیق ساعت دو است اما این واقعیت که Fitbit بیانیه ای در مورد عملکرد بازار عکس را تا کنون منتشر شد نشان می دهد که شرکت کنون شادتر با چگونه آن را انجام است.

عکس Fitbit تصفیه تجربه ارائه شده توسط یونی در چند راه. آن بالا طراحی کاملا، ساخت آن را کوچکتر و نازک تر، اما با یک صفحه نمایش بزرگتر تغییر کرده. اگر چه این از ساعتهای موجود یونی خیلی نورد شده است علاوه بر این, عکس ساعت Fitbit سیستم عامل 2.0 هنگام آزادی مجهز شدند.

شاید مهم ترین چیزی که بود Fitbit کاهش قیمت 100 دلار است. در حالی که این به این معنی که کاربران دیگر را GPS، این شرکت به میزان قابل توجهی فروختن ساعت از تاسیس شرکت های دولتی smartwatch مانند سامسونگ و اپل اجازه نداد.

تا بعد: Fitbit یونی، انتظار: کاهش از عکس: که باید به شما خرید?