نرم افزار اینفورمر به رسمیت می شناسد IPVanish با دو جایزه

در تاریخ 30 مه سال 2018 نرم افزار اینفورمر مرجع صنعت در نرم افزار اخبار و روند IPVanish افتخار با دو جایزه: ویرایشگر نرم افزار اینفورمر را انتخاب کنید و نرم افزار اینفورمر ویروس رایگان جایزه.

انتخاب سردبیر IPVanish به عنوان ‘انتخاب خوب”برای شبکه اختصاصی مجازی خدمات به رسمیت می شناسد. جایزه رایگان ویروس تایید می کند که برنامه های IPVanish رایگان از هر سخت افزار یا ویروس ها هستند. دو جایزه دیگر افتخارات معتبر از سال گذشته از جمله ‘VPN بهترین’ که جوایز 2017 T3 و ‘راه اندازی سال”در سال 2016 جهانی تعالی جوایز را دنبال کنید.

‘ ما می خواهم برای تشکر از نرم افزار اینفورمر برای ما با جایزه نه تنها یکی است، اما دو تجلیل. ما پرشور در مورد آنچه ما هستیم و در حالی که ما در آن برای به رسمیت شناختن نیست، آن را تصدیق کرد، خوب است “Crysta جی تیمرمان بازاریابی نماینده IPVanish گفت.

درباره نرم افزار اینفورمر

نرم افزار اینفورمر پروژه توسط شرکت اطلاع دهید نرم افزار شرکت اختصاص داده شده به توسعه و پیشرفت مختلف وب 2.0 و پروژه های 3.0 است. طراحی شده است برای کاربران در مورد آخرین روند و توسعه نرم افزار، در حالی که ارائه آنها را با یک پایگاه برای تبادل نظرات و مکانی متعلق به عنوان بخشی از شبکه اجتماعی مطلع نگه دارید.