به عنوان دستگاه مخابره ترانزیستوری آمدن بعد این سال

حالت دستگاه مخابره ترانزیستوری در Apple Watch بعد این سال آینده به شما ارسال پیام های صوتی کوتاه به طور مستقیم از سازمان دیده بان خود را به پخش یک کاربر دیگر اجازه استفاده از شما Apple Watch.

Apple Watch است همه چیز در مورد اقدامات ساده و قابل دسترس با از دست دادن تنها یا قرار دادن اعلان ها در یک نگاه. و در حالی که که برای پیام های متنی و فلان چیز خنک است، گاهی چه آسان تر گفتن است شما دو نفر را می خواهم. و با ویژگی دستگاه مخابره ترانزیستوری آینده که با watchOS 5 اجرا باشد، شما قادر خواهید بود به انجام درست آن.

آن را به صورت خیلی ساده به نظر می رسد: آتش تا ویژگی دستگاه مخابره ترانزیستوری بگویم آن است که شما می خواهید برای اتصال به و ارسال آنها به کلیپ صوتی کوتاه. آنها اطلاع رسانی در پایان خود را که در آن آنها را شنیدن پیام و قادر به پاسخ دریافت کنید. فکر می کنم از آن را مانند پیام های صوتی در iMessage… اما ساده تر و بر روی مچ دست خود را. خیلی باحال.


کامرون Summerson طرفداران سر سخت اندیشه، فستيوال متعصب، رئیس فلزی و دوچرخه سوار است. زمانی که او کلید اینجا که HTG، صرف وقت با همسر و بچه پاها بر روی دوچرخه در حال چرخش دور در 6 رشته و یا در حال ناامید در گاو chugging پیداش می تپش است.