به همین دلیل است که ویروس ها در آندروید واقعا نمی یابی

معمولا که اندیشه است “مشکل ویروس.” پيشنهاد اما در حالی که وجود دارد است ویروس ها و بدافزارها در اندیشه آن ندارد واقعا چیزی است که شما باید نگران — تا زمانی که شما توجه به آنچه شما انجام می دهند.

ذاتا امن

اندیشه خود است بسیار امن سیستم عامل آندروید است — که تنها در طول چند سال گذشته صحت واز. حق خارج از جعبه، اندیشه اصلی گوشی قابلیت بوت لودر قفل شده است برای جلوگیری از دسترسی به پارتیشن سیستم. اختیاری “sideloading” از برنامه های غیر مصوب نیز پیش فرض غیر فعال شده است.

آن دو (bootloaders را کلیک کنید و برنامه sideloading) ها شايع ترين راه مردم دریافت نرم افزارهای مخرب در دستگاه های اندیشه خود و هر دو به طور پیش فرض مسدود شده اند. واقعیت این است که بسیاری از اندیشه های مخرب مسائل فقط وجود دارد زیرا برخی ویژگی های امنیتی پیش فرض غیر فعال شده است. افسوس، که یکی از چیزهای اولیه است که مجموعه آندروید جدا از رقابت است. شما حتی اگر این بدان معناست که تضعیف امنیت را بیشتر از آنچه شما را با گوشی خود می خواهید.

که گفت: گوگل حتی sideloading با اندیشه Oreo ساخته شده است. به جای این قابلیت تنظیم پتو است که به سادگی اجازه می دهد تا یا disallows برنامه های نصب شده از خارج از بازی بزرگ بودن آن در حال حاضر بر اساس برنامه توسط برنامه کار می کند. این بدان معناست که شما می توانید برنامه نصب از چیزی مانند آمازون Appstore اما هیچ چیز دیگری اجازه می دهد. راه های هوشمند به فروشگاه برای این تنظیمات است.

به عبارت ساده: اگر هرگز در باز کردن بوت لودر (که حتی ممکن است در بسیاری از تلفن های نیست) و یا برنامه های sideloading برنامه شما محافظت از شما توسط سیستم تنها بگویید.

بقیه، با این حال، کمی علت سعی و کوشش خود را در بخشی را.

گوگل بازی حفاظت از اسکن برنامه است، اما آن کامل نیست

گوگل دارای سیستم در محل که اسکن تمام برنامه های در بازی بزرگ (و بر روی تلفن خود را). آن است به نام Google محافظت از بازی. فکر می کنم از آن به عنوان حفاظت همیشه، همیشه اسکن تروجان برای تلفن شما.

مرتبط با: چگونه برای جلوگیری از بدافزارها بر روی آندروید

اما مانند هر اسکنر تروجان، کامل نیست. انجام کارهای رسید از طریق ترک و گاهی این برنامه های مخرب دریافت ده ها هزار بار قبل از آنها در حال کشف شده اند. این نوع از چیزی که ترک برداشت که اندیشه نا امن، بدافزارها آلوده سیستم عامل زمانی که توسط رسانه ها پوشش داده شده است است.

و در حالی که آن اتفاق می افتد این تصویر ناعادلانه آندروید به عنوان یک کل است. ما در مورد چگونگی جلوگیری از بدافزارها در اندیشه قبل از صحبت کردیم اما یک نکته کلیدی این است که ارزش تکرار کرد: توجه. که واقعا همه به آن وجود دارد است. حاصل از توسعه دهنده مشروع است، شرح، نگاهی به صحنه های و نظرات را بررسی کنید.

در مجموع اینها چیزهایی است که باید قبل از نصب برنامه به هر حال انجام شد (و نه فقط در اندیشه) و آن واقعا که طولانی انجام نمیگیره. احتمال دارد برنامه شما در حال برنامه ریزی در نصب مشروع است و شما باید چیزی برای نگرانی در مورد اما مصرف چند دقیقه برای خواندن بیش از جزئیات مربوط به قبل از نصب خواهد شد تفاوت بین برنامه های شما به دنبال گرفتن و نصب قطعه مخرب نرم افزار.

مرتبط با: چگونه به نقطه (و اجتناب از) جعلی آندروید نرم افزار در فروشگاه بازی

و هیچ آنتی ویروس برنامه نصب

بسیاری لازم نیست، بسیاری از شرکت های آنتی ویروس را با حروف بزرگ در “مشکل ویروس” با آزاد کردن نرم افزارهای مخرب اسکن برنامه ها برای پلت فرم آندروید است. من را دریافت نمی اشتباه — سرد است که اینها یک گزینه است! اما آنها واقعا قصد داریم برای پیدا کردن هر چیزی را که گوگل در حال حاضر مورد نداند و حفاظت در برابر با حفاظت از بازی است.

البته، بسیاری از برنامه های آنتی ویروس در اندیشه انجام کارهای دیگر، بیش از حد–مانند بلوک spammy تماس های تلفنی، محافظت از تلفن خود از سرقت و بیشتر. کسانی که از مزایای اضافه می شوند، اما همچنین آنها نیز ویژگی های اندیشه در حال حاضر است ساخته شده در

به سادگی عبارت، شما یک برنامه آنتی ویروس استفاده کنید اگر آن را به شما احساس بهتری می سازد اما همه شما واقعا در حال انجام است اجازه می دهد برخی از نرم افزار شخص ثالث به استفاده از منابع انجام چه تلفن در خود ندارد. آن می توانید بسیاری از حس را ندارد.

اگر شما فقط کمی توجه به آنچه شما را از Google Play نصب کنید، شما خوب است. که واقعا همه به آن وجود دارد است.