اگر شما بازی های کامپیوتری که مشتاق برای توانایی بازی در رفتن، چگونه به جریان بازی های کامپیوتر خود را به آندروید با لینک بخار

لینک بخار پاسخ شما نظر برای ممکن است. با این کار در گوشی اندروید خود را، شما می توانید بازی از کامپیوتر شما به گوشی شما جریان.

بخار لینک چیست؟

به طور خلاصه، لینک بخار راه به جریان بازی از کتابخانه بخار به دستگاه های دیگر است. لینک اصلی بخار فیزیکی تعیین کادر بالا که شما اتصال به تلویزیون و سپس دو جریان بازی از بازی خود را در کامپیوتر به تلویزیون استفاده شده است. نرم افزار لینک بخار است جدید آندروید app است که اجازه می دهد تا جریان بازی از کامپیوتر شما به دستگاه شما آندروید (گوشی قرص یا تلویزیون اندیشه).

توجه داشته باشید: : لینک بخار بود نیز برای iOS توسعه است، اما اپل app را رد کرد. در این مرحله وجود دارد هیچ کلمه ای در اینکه بخار نرم افزار در آینده resubmit خواهد شد بنابراین در حال حاضر، این اندیشه تنها است.

هنگامی که شما در جریان بازی، هنوز هم قابل اجرا بر روی کامپیوتر شما و با استفاده از سخت افزار کامپیوتر خود را قوی تر. سیگنال های صفحه نمایش و کنترل بیش از شبکه محلی شما را به دستگاه شما آندروید در جریان هستند. بخشی که مهم است. تلفن خود را (یا قرص یا تلویزیون اندیشه) می باید در همان شبکه محلی برای لینک بخار به کار. شما نمی توانید بازی بیش از اینترنت جریان… بخار توصیه می کند اگر شما برنامه ای در جریان بی سیم 5 Ghz Wi-Fi اتصال با استفاده از. اگر شما در حال پخش مستقیم به تلویزیون اندیشه اتصال سیمی حتی بهتر است.

البته، بخار نمی شود شرکت اول ارائه چیزی شبیه به این: انویدیا انجام شده آن در حالی که با خود نرم افزار GameStream است که البته محدود دو انویدیا کارت و دستگاه سپر خدمت تنها طاقچه کوچک از علاقهمندان به بازی.

نیز وجود دارد مهتاب جریان بازی، که اساسا NVIDIA GameStream برای تمام دستگاه های اندیشه دیگر به جای فقط انویدیا را سپر برند محصولات است.

لینک بخار باز می شود بازی بیشتر دو جریان بخار کاربران نمی کند نیاز به دستگاه خاص پردازنده گرافیکی و یا آندروید — اگر شما در حال حاضر استفاده از بخار و دستگاه آندروید, شانس هستند آن برای شما کار خواهد کرد.

توجه داشته باشید: : کنترل کننده بازی سازگار استفاده از بخار لینک توصیه می شود. شما می توانید از کنترل های لمسی، اما کنترل گزینه بسیار بهتر خواهد بود.

بنابراین، برنامه لینک بخار مشکل با ارزش است؟ خوب، به نظر ما بازی های بخار را در دستگاه تلفن همراه خود بازی خیلی باحال است اما شما محدود به بازی در همان شبکه محلی و کامپیوتر شما. که به ارمغان می آورد تا آشکار سوال: چرا که نه فقط بر روی کامپیوتر خود بازی کند؟

شاید شما باید برخی از بازی های شما واقعا می خواهید به پشت پا زدن با و بازی بر روی رایانه لوحی خود را با دوستان. یا شاید شما تلویزیون اندیشه و تجربه بزرگ روی صفحه نمایش را می خواهند. هر چه شما دلیل برنامه است رایگان, پس چرا آن را امتحان کنید?

نحوه راه اندازی و استفاده از بخار لینک

اولین چیزهایی که اول: شما نیاز به نصب برنامه در گوشی و یا قرص خود را. پس پیش بروید و در حال حاضر انجام این کار.

بعد، شما نیاز به راه اندازی جریان بر روی کامپیوتر شما. آتش تا مشتری بخار و بر روی بیش از به بخار > تنظیمات.

در منوی تنظیمات گزینه “جریان In-Home” را انتخاب کنید.

در صورت استفاده از کارت گرافیک انویدیا که “میزبان گزینه های پیشرفته” کلیک کنید و سپس فعال “استفاده NVFBC تصرف در انویدیا پردازنده گرافیکی” گزینه. که باید جریان عملکرد را بهبود بخشد.

“خوب” را از منوی پیشرفته را کلیک کنید و سپس “تأیید” را دوباره در پنجره تنظیمات اصلی.

در حال حاضر، برو جلو و آتش تا بخار لینک بر روی دستگاه شما. اگر شما پناهگاه ‘ تی در حال حاضر زوج کنترل کننده با دستگاه شما آندروید, شما نیاز به انجام این کار در حال حاضر. شما به صورت اختیاری می توانید از کنترل های لمسی در تلفن و یا قرص خود را، اما تجربه که بزرگ نیست. شما هم خیلی بهتر با کنترل کننده واقعی داشته و نرم افزار سازگار با بسیاری از محبوب بلوتوث کنترل کننده است–از جمله کنترل بخار.

لینک بلافاصله خانه اسکن برای رایانه های روی شبکه در حال اجرا بخار بخار. هنگامی که آن است یافت کامپیوتر (یا رایانه های شخصی)، فقط یکی که می خواهید اتصال را ضربه بزنید.

دستگاه شما آندروید پین را ارائه می کنند. مشتری بخار بر روی کامپیوتر شما برای این پین می پرسند پس پیش بروید و کلید آن را در حال حاضر.

برنامه سپس test شبکه سریع اجرا می شود و نتیجه را به شما می دهد — اگر شبکه شما به اندازه کافی سریع نیست، آن را به شما که تجربه خوب ممکن است اطلاع خواهد شد. این همچنین اجازه شما می دانید اگر شما لینک بخار در دستگاه تست نشده در حال اجرا و درباره مسائل مربوط به عملکرد بالقوه هشدار می دهند.

در هر صورت هنوز test را برای اتصال به — حتی اگر لینک بخار بر روی دستگاه شما تست شده است و یا شبکه شما صلاحیت برخوردار نیست. از دست دادن که بازی شروع دکمه آن را به رفتن.

شما راهنمای سریع کنترل کننده اجازه می دانید چگونه به کنترل بخار لینک کنید، اما بسیار بصری. شیر “ادامه” را به حرکت می کند.

اگر هر گونه مسائل با اتصال از راه دور به شما یک یادداشت می کنید. در طول آزمایش، به روز رسانی درایور صوتی بخار را قبل از پیوند بخار، به عنوان مثال کار داشتم.

آتش سوزی حالت تصویر بزرگ بخار است تا پس از اتصال، و شما می توانید بازی درست مثل شما در مقابل کامپیوتر خود نشسته بودند.

بنابراین، چگونه به خوبی بخار App کار لینک کند?

در من آزمایش محدود، لینک بخار پاسخگو به اندازه کافی بود و اکثر بازی های بسیار قابل پخش شد. با وجود برنامه ادعا سرعت شبکه من به اندازه کافی خوب نیست، من قادر به بازی فقط خوب بود.

بدیهی است جزئیات بیشتر بازی دو جریان در سراسر شبکه، دیگر عملکرد آمار بازی کنند. با این حال، حتی بزرگتر بازی خوبی اجرا کنید. هم قراره از دستورات خود را در سراسر شبکه منتقل می شود و پشت کمی تاخیر در پاسخ کنترل شود. به سختی قابل توجه در بازی های گاه به گاه، اما انتظار نداریم که به همان نوع پاسخ در بورس خود را که شما هنگام نشستن در کامپیوتر شما.


احساس ما درباره برنامه لینک بخار است که این تکنولوژی خیلی باحال. فقط خوب برای بسیاری از بازی ها کار می کند، اما احتمالا بهترین راه حل برای کشتن زمان در تلفن خود و یا بازی بازی های گاه به گاه با دوستان در اتاق نشیمن خود را–به خصوص اگر شما در حال پخش تلویزیون اندیشه دو. برای بازی های بزرگتر و بیشتر شدید، شما فقط رفتن به مایل بودید در کامپیوتر شما.