به روز رسانی آینده YouTube می تواند منوی بالا نونما کردن نوار

 را تصویر برجسته برای نرم افزار youtube ماده گوگل

  • به نظر می رسد بروز YouTube است که برخی از چیزهایی که در مورد رابط کاربر را تغییر می دهد آزمایش شود.
  • قابل توجه ترین تغییر نوار جستجو بسیار برجسته و حذف آیکون بازیگران است.
  • ترفند دیگر شامل فونت و رنگ, اما همه کوچک.

به نظر می رسد که گوگل نوار منوی بالا تازه طراحی شده برای نرم افزار YouTube خود آزمایش است. اول گرفتار پلیس اندیشه ، نوار جدید بالا، با نوار جستجو بسیار برجسته ساده است.

اگر شما برای باز کردن برنامه YouTube، شما ممکن است طراحی مجدد را ببینید و یا شما ممکن نیست. اگر چه گوگل است با صدور بیانیه ای در این موضوع، آن را از طراحی جدید با تصادفی کاربران تست می رسد. آنچه در آن ارزش, من نرم افزار YouTube در حال اجرا بر روی آندروید 8.1 Oreo هنوز ویژگی های طرح اصلی به عنوان تصویر در تصویر بالا.

قابل توجه ترین تغییر در نسخه test برنامه برجستگی نوار جستجوی جدید است. چه یک بار شد نماد ذره ساده است که شما آمار و گسترش، در حال حاضر در نوار جستجو سنتی است که طول می کشد تا بخش عمده ای از منو:

 A ضربه بالقوه بروز رسانی YouTube است که نوار بالایی را وصله پینه می تواند روی صفحه نمایش. پلیس اندیشه

به شما هم اطلاع می دهد که نماد بازیگران رفته است. از آنجا که اکثر مردم می خواهم به بازیگران فیلم خاصی نیست کل تجربه YouTube این احتمال زیاد است. نماد بازیگران نیز از نوار منو مشاهده کانال های خاص حذف می شوند.

غیر از این دو تغییر عمده بقیه تغییرات انجام شده به نظر می رسد tweaks جزئی UI. در حالی که آن استفاده می شود برای مطابقت با پس زمینه سفید به عنوان مثال، ویژگی های صفحه پس زمینه خاکستری برای عبارت جستجوی شما نتایج جستجو (نگاه کنید به تصویر بالا). همچنین، برخی از فونت متفاوت ظاهر می شود.

آن معلوم نیست اگر این تغییرات گسترده آزادی را دریافت کنید و یا اگر گوگل به سادگی انجام برخی از A / B تست. با این حال، اگر در چند هفته آینده برنامه YouTube کمی متفاوت به نظر می رسد تعجب نمی شود!

بعدی: در موسیقی های جدید YouTube (دست)

ببینیم