چگونه به استفاده از خواندن مشاهده در مایکروسافت لبه

خواندن مشاهده در لبه مایکروسافت تبلیغات و تصاویر غیر ضروری صفحات برای خواندن ساده حذف می کند. برای خواندن مقالات طولانی، جایی که شما نمی خواهید تمام است که درهم و برهمی شما منحرف.

صفری پیشگام این نوع نمای خواندن، اما مرورگرهای دیگر مانند Firefox و لبه به اتخاذ آن آغاز شده است. شما می توانید خواندن مشاهده در نسخه رومیزی لبه استفاده کنید، اما مایکروسافت هنوز به آن اضافه کردن به نسخه موبایل مرورگر است.

فعال کردن نمای خواندن

یک بار شما مقاله ای که می خواهید به خواندن، خواندن مشاهده توسط کلیک کردن بر روی آیکون کتاب سیاه راست نوار آدرس و یا با فشار دادن Ctrl + Shift + R. فعال داشت اگر خواندن مشاهده برای صفحه شما در حال مشاهده در دسترس نیست, آیکون خواهد dimmed.

پس از خواندن مشاهده نماد را کلیک کنید آبی تبدیل و صفحه به طور کامل برای خوانایی بهتر بندی. لبه حذف عناصر ناوبری از صفحه زمان خواندن تخمین زده شده اضافه می کند و اگر شما خواندن کتاب صفحه تقسیم می کند. هنگامی که شما حرکت صفحات بصورت افقی بچرخانید.

اگر شما در هر نقطه در مقاله کلیک کنید, تنظیمات نوار با چند گزینه ظاهر می شود. شما می توانید (از چپ به راست) تنظیم اندازه متن و زمينه نقل صوتی را روشن، دسترسی به ابزار های دستور زبان (که باید به صورت)، چاپ صفحه و حالت تمام صفحه را وارد کنید.


خواننده مشاهده ویژگی های شگفت انگیز است که ساده مشاهده مقالات و اجازه می دهد تا شما را به تمرکز بر محتوا شما در واقع علاقه مند است. علاوه بر به مرورگرهای وب برای کسانی که لذت بردن از فرم بلند خواندن روی وب است.

مرتبط با: چگونه به استفاده از مشاهده خواننده در فایرفاکس