چگونه به غیر فعال کردن 10 ویندوز زبانه ها نمایش در Alt + Tab

از ویژگی “مجموعه” در بروز رسانی ویندوز 10 Redstone 5 زبانه ها ظاهر می شود در کنار ویندوز در Alt + Tab را باعث سیستمهای. حتی مایکروسافت لبه زبانه مرورگر ظاهر می شود در Alt + Tab. اما شما می توانید این پنهان و بازگرداندن کلاسیک قدیمی + تب رفتار، به جای آن.

ردستون 5 به روز رسانی در حال حاضر در دسترس در فرم پيشنما خودی است. آن گاه در سال 2018 پاییز منتشر خواهد شد و چیز دیگری را به نام — احتمالا “اكتبر 2018 بروز رسانی” یا “به روز رسانی نوامبر سال 2018.”

مرتبط با: ویندوز 10 است تغییر چگونه Alt + Tab آثار، در اینجا آنچه شما نیاز دارید بدانید

برای تغییر این تنظیمات، سر به تنظیمات سیستم >> چند وظیفه ای بر روی کامپیوتر شما.

پایین به بخش “مجموعه” زیر “فشار دادن Alt + Tab جدیدترین نشان می دهد” منوی کشویی کلیک کنید و سپس گزینه “ویندوز” را انتخاب کنید. تنظیم پیش فرض “پنجره ها و زبانه،” که نشان می دهد که پنجره ها و زبانه است.

شما همچنین می خواهید جعبه زیر را کلیک کنید ‘ نرم افزار و وب سایت ها به طور خودکار باز کردن در جدید “را انتخاب کنید و” پنجره “تنظیم وجود دارد برای جلوگیری از باز کردن در زبانه نرم افزار و وب سایت.

10 ویندوز در حال حاضر است هیچ گزینه ای برای غیر فعال کردن مجموعه زبانه این است بسیاری از شما می توانید انجام دهید اگر شما آن را دوست ندارم. شما هنوز هم می تواند در جابجایی بین زبانه ها با استفاده از میانبرهای صفحه کلید مانند Ctrl + ویندوز + Tab، حتی پس از شما پنهان کردن آنها از Alt + Tab سیستمهای.

مرتبط: نحوه استفاده از مجموعه در ویندوز 10 به سازماندهی برنامه ها را در زبانه ها

توجه داشته باشید که زبانه های گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس نمی خواهد در Alt + تب سیستمهای چون نوع سفارشی خود را از زبانه استفاده می کنند. برنامه های کاربردی دیگر که خود را از زبانه استفاده نمی خواهد که زبانه ها خود را ظاهر می شود در دگرساز + سیستمهای، یا تب.

اگر این برنامه ها همیشه فعال کردن پشتیبانی برای مجموعه, آنها زبانه در Alt + Tab، بیش از حد ظاهر می شود.