Wi-Fi به کانون چیست (و آنها را امن برای استفاده است)?

Wi-Fi به کانون واقعا فقط یک نقطه دسترسی بی سیم است. به طور معمول، مکان های عمومی که در آن شما اینترنت از طریق Wi-Fi در دستگاه های تلفن همراه شما می توانید دسترسی را دارند. آنها راحت, اما هم وجود دارد برخی از مسائل امنیتی باید آگاه باشند که با استفاده از آنها.

مشخصات فنی, هیچ چیز Wi-Fi به کانون متمایز از دیگر نقطه دسترسی بی سیم وجود دارد. شما می توانید روتر بی سیم در منزل شما به Wi-Fi به کانون در نظر. هنگامی که ما بحث در مورد نقاط، با این حال، ما معمولا مکان عمومی، فیزیکی که در آن شما می توانید ثبت نام به Wi-Fi صحبت میکنید (اغلب به صورت رایگان). آنها معمولا در کسب و کار مانند کافی شاپ و هتل ها ارائه می، اما گاهی اوقات به عنوان خدمات عمومی ارائه شده است. برای اتصال به کانون چه که گوشی لپ تاپ و یا قرص تنها چیزی که شما نیاز دارید دستگاه با اتصال بی سیم است.

چگونه برای پیدا کردن و اتصال به تاریخچه

اگر تا کنون شما می رفته به قهوه مغازه برای دریافت کم چربی، دو برابر شات، macchiato سویا کارامل و سپس شما در حال حاضر استفاده از کانون به Wi-Fi خود را بر روی لپ تاپ خود متصل. عمومی نقاط مهم را در همه نوع مکان پیدا کنید — شاپ، رستوران ها، هتل ها، فرودگاه ها، کتابخانه ها، کتابفروشی ها، و بیشتر. برای پیدا کردن کانون نیست اگر شما سفر (یا حتی رومینگ در اطراف شهر خود را)–حتی در کشورهای دیگر.

مرتبط با: نحوه پیدا کردن رایگان Wi-Fi نقاط مهم هنگام رفت و آمد

گذشته از مکان های روشن فقط به عنوان رستوران های زنجیره ای بزرگ و کافی شاپ ها که در آن می شما می خواهم انتظار آنها را پیدا کنید، شما فقط چیزی شبیه به جستجو در وب می تواند ” بی سیم در نقاط مهم در شیکاگو “— یا هر شهر شما اتفاق می افتد به در. اگر شما اتصال اینترنت دارید، در همه، البته، جستجو در وب یک گزینه نیست. در آن صورت شما جلوتر از زمان با دانلود یک برنامه مانند Wi-Fi یاب (رایگان برای iOS و اندیشه) آماده می کند. بارگیری و نصب پایگاه داده رایگان و پرداخت نقاط که شما بعد، حتی زمانی که یک اتصال ندارید، می توانید جستجو.

بعد از یافت کانون نزدیک شما اتصال به آن معمولا بسیار آسان است. اگر شما شناسایی خودکار شبکه فعال بر روی دستگاه شما, شما شبکه های موجود پاپ به طور خودکار زمانی که شما آمار تنظیمات Wi-Fi باید ببینید. اگر اینکار را نکنید، شما باید آن را مرور. این است که در آن برنامه — یا جستجوی وب خوب — می آید در دستی. آن معمولا اجازه می دانید نام شبکه رمز عبور و یا شبکه های رایگان و یا مدت زمان محدود است.

مرتبط با: مقدماتی: آی فون آی پاد لمسی یا اندیشه تلفن اتصال به شبکه Wi-Fi

بعضی چیز ها باید آگاه باشند که هر چند اتصال وجود دارد:

  • برخی از نقاط آزاد؛ هستند بعضی نیستند. و برخی به شما یک مقدار محدود از زمان رایگان و سپس شما بابت به زمان بیشتری نیاز است.
  • برخی رمز عبور است که اغلب تغییر داشته باشند. اگر کسب و کار اتصال ارائه است (و شما مشتری)، فقط بخواهید ضد.
  • برخی نیاز به شما برای ورود از طریق پورتال وب شما اول اتصال، و ممکن است نیاز به برخی از اطلاعات اولیه مانند نام و سن.

با این حال، آن سخت به نمره برخی از اینترنت رایگان و در مورد شما نیست — به خصوص اگر شما فقط نیاز به دسترسی سریع به چیزی نگاه کردن.

چه در مورد امنیت

امنیت نگرانی واقعی با Wi-Fi به نقاط مهم است. آنها، بعد از همه شبکه های عمومی موجود است. نگه داشتن تمام اطلاعات حساس خود را خصوصی می باید اولویت به هر کسی با استفاده از یک شبکه عمومی. حتی اگر شما با کلمه عبور (و شاید از طریق پورتال وب)، که کمک می کند تا تنها نام ممکن است مردم ارائه اتصال دسترسی محدود. فعالیت های اینترنتی خود را خصوصی نگه داشتن آن نیست.

مرتبط با: نحوه Snooping در هتل Wi-Fi و دیگر شبکه های عمومی

کاملا ممکن است برای افراد دیگر با استفاده از Wi-Fi به کانون همان برای بدنبال متخلفین قانون گشتن در ترافیک خود را جلوگیری از. این امر به ویژه است که شما با استفاده از شبکه Wi-Fi باز — با بدون رمزگذاری و که نمی کند نیاز به رمز عبور.

وجود دارد، با این حال، چند راه خوب برای حفاظت از خود:

  • استفاده از VPN: A شبکه خصوصی مجازی (VPN) اجازه می دهد تا اتصال امن بالای روابط عمومی. فکر می کنم از آن را مانند یک تونل امن از طریق اینترنت. بسیاری از خدمات VPN خارج وجود دارد وجود دارد و اگر شما هرگز استفاده از یکی، شما قلم مو رنگ کردن در چه VPN است و چرا شما ممکن است یکی نیاز توصیه می شود. راهنمای آن نیز برخی از توصیه های جامد برای خدمات شبکه اختصاصی مجازی امن، قابل اعتماد است.
  • شبکه عمومی مارک: در صورت استفاده از ویندوز، آن باید بپرسید شما اولین بار شما اتصال چه شبکه عمومی و یا خصوصی. ویندوز تغییر برخی از تنظیمات امنیتی مهم بر اساس چه نوع شبکه به آن متصل کنید.
  • استفاده از HTTPS: تضمین دسترسی به یک سایت است که کدگذاری اطلاعات خود را با استفاده از HTTPS (ابرمتن انتقال پروتکل امن) اتصال شما امن است. این چک کردن گواهینامه های امنیتی برای اطمینان از اینکه سایت شما در حال اتصال به سایت صحیح و رمزگذاری ترافیک وب می. شما می توانید بگویید چون نماد قفل کنار URL در نوار آدرس و “https” در ابتدای آدرس خود را می بینید که سایت HTTPS پشتیبانی.

ایجاد موبایل تاریخچه

گذشته از نقاط عمومی, شما نیز خود را می توانید ایجاد کنید. گوشی های هوشمند خود “احتمال تنظیم کانون است که اجازه می دهد تا به شما برای به اشتراک گذاشتن اتصال تلفن همراه خود را با دستگاه های دیگر است. آیا شما دارای تنظیمات بستگی به تلفن و حامل موبایل شما اما در این موارد که شما نیاز به اتصال واقعا مفید می توان آن را چیزی مانند لپ تاپ به اینترنت و گزینه های دیگر ندارد.

چند چیز به یاد داشته باشید، هر چند وجود دارد. فعال کردن این ویژگی را بخورم تا بیشتر باتری در گوشی خود از آن هر دو Wi-Fi و رادیوهای سیار. اگر شما قصد استفاده از آن، ممکن است بخواهید از آن شما وارد تلفن

به پلاگین نیز، ترین حامل محدودیت در چقدر اطلاعات شما می توانید از طریق ویژگی های تلفن همراه کانون استفاده کنید. حتی در برنامه های که در آن شما باید داده نامحدود شما ممکن است پیدا کردن کمک هزینه کانون خود را محدود به چیزی چیزی کمتر. به عنوان مثال، ورایزون کانون استفاده دو 15 گیگا بایت در هر ماه (پس از آن سرعت چشمگیری) محدود می شود. و بله، به نظر می رسد که مانند بسیاری از داده ها، اما واقعا در چه شما از اینترنت استفاده میکنید بستگی دارد.

تصویر های اعتباری: Shutterstock و NicoElNino