رسانه های اجتماعی حفظ حریم خصوصی | بهار تمیز اجتماعی زندگی با این راهنمای شما

بی خطر می گویند که بسیاری از ما رابطه عشق و نفرت با رسانه های اجتماعی است. عشق ما را به سند و بهترین نقاط خودمان را با جهان به اشتراک بگذارید اما ما نفرت FOMO معاری عادی ای که دیگران انجام همان. ما را هم دوست دارم — و نفرت — دسترسی فوری به آن ارائه می دهد ما نزدیک آنهایی که. و حتی اگر ما از آنها بدم میاید که آلت برای بازاریابان، ما دو دوست که فقط فروش حق می آیند راه ما اعتراف. اما آن تعامل رسانه های اجتماعی اضافه به داده های mineable ابتدا و آماده برای بهره برداری.

طوری که ما می تواند جلوگیری از خطرات خودنمایی به داده های خود را امروز، ما اجزاء اصلی امنیت و حریم خصوصی خود را به حساب های رسانه های اجتماعی 2018 تمیز.

پرش به فیس بوک
پرش به توییتر
پرش به نمایش مشخصات عمومی
پرش به Snapchat

راز رسانه های اجتماعی خود را نگه داشتن اطلاعات حساب خصوصی است برای از بین بردن رسانه های اجتماعی در دسترس نباشد… اما است که نه همیشه واقعی. با ساخت برخی از تغییرات، هر چند، ما ضربه می تواند کاهش دهد که رسانه های اجتماعی را به حریم خصوصی آنلاین شما به ارمغان می آورد. ما بررسی کنید 4 مولفه های کلیدی: رمز عبور شما

شما به یاد داشته باشید آخرین باری که شما تغییر گذرواژه های رسانه های اجتماعی است؟ کلمه عبور منحصر به فرد، می تکراری رمز? اگر پس از آن است که احتمالا مورد آن زمان شما در گفت: ‘نه’ به هر یک از این سوالات، اول ما در حال رفتن به در زدن رسانه های اجتماعی مشخصات پاک چیزهای تنظیم مجدد کلمه عبور خود را. با استفاده از ابزار مانند ما ژنراتور رمز عبور ایجاد یک رمز عبور منحصر به فرد، دشوار به حدس. سپس در صورت اطمینان به ذخیره کلمه عبور خود را در جایی امن مانند مدیر رمز عبور رمز شده.

شما 2FA

مقایسه برای ایجاد کلمات عبور هرگز-شده-استفاده دو فاکتور تایید (2FA) را قادر می سازد یک تکه کیک است. 2FA لایه اضافی امنیتی به دیگران جلوگیری از ورود به حساب شما اضافه می کند. به جای استفاده از تنها ایمیل و رمز عبور این فرایند نیاز شما را به دو مولفه اعتبار جداگانه قبل از اعطای دسترسی به حساب کاربری خود شوید. می توانید برنامه های شخص ثالث برای این فرایند (مانند Authy و یا اواز یا موسیقی دو) استفاده کنید، اما ما خواهیم با استفاده از پیش فرض تصدیق ها اس ام اس در این راهنما.

برنامه های خود

اگر شما تا کنون متصل حساب فیس بوک یا توییتر خود را به وب سایت های شخص ثالث و یا نرم افزار، بخش برای شما است. شما مجوز برای برنامه های فردی شما یکپارچه شده با حساب خود را مدیریت و یا شما می توانید در مجموع مجوز لغو. زمان به بررسی مجوز برای برنامه های شما نیست در حالی که استفاده می شود یا مورد، در حال حاضر آنها هنوز هم می تواند دسترسی به داده های زمان واقعی خود را فراموش کنند.

حریم خصوصی (کوچک)

به طور کلی تنظیمات حریم خصوصی شما تعيين مخاطبان برای نمایه محتوا اجازه می دهد و پست. شما همچنین می توانید دیکته خود یافت پذیری: که قادر به تماس با شما است و چگونه مردم شما می توانید نگاه و که می تواند مردم ارتباط برقرار کردن با. ما همچنین برخی از تنظیمات حریم خصوصی منحصر به فرد برای هر پلت فرم از جمله، پروفیل های رسانه های اجتماعی خود را از نتایج جستجو و ردیابی محل زمان واقعی را بررسی خواهیم کرد.


مقاله لوگوی فیس بوک

ما در حال حاضر می دانیم که فیس بوک رابط داده اما شکست مفتضحانه کمبریج Analytica یادآور خوب که فیس بوک بینتیجه هر پست کلیک کنید ارائه می دهد.

قبل از شروع شما به فیس بوک وارد سایت نشده اید، مطمئن شوید.

میز کار: در سمت راست نوار ابزار بالا فلش پایین به راه اندازی منوی کشویی کلیک کنید. پایین به “تنظیمات” و کلیک کنید.
تلفن همراه: در نوار ابزار پایین انتخاب انواع آیکون منوی همبرگر. ‘تنظیمات’ و از دست دادن بروید. همچنان بر روی تنظیمات حساب”.

بازیابی کلمه عبور

تنظیمات را برای تغییر رمز عبور فیس بوک خود را در تنظیمات فیس بوک تحت بند امنیتی و ورود

واقع دسکتاپ: در حالی که در “تنظیمات” را انتخاب کنید “امنیت و ورود” در منوی سمت چپ. دنبال کردن “تغییر رمز”.
تلفن همراه: در نوار ابزار پایین انتخاب انواع آیکون منوی همبرگر. ‘تنظیمات’ و از دست دادن بروید. ادامه به تنظیمات حساب. “امنیت و ورود به سیستم” را از منو انتخاب کنید. دنبال کردن “تغییر رمز”.

دو فاکتور تایید

دسکتاپ & موبایل: از آن همان امنیت و ورود به سایت منوی دنبال استفاده ‘استفاده از دو فاکتور تایید.’

برنامه یکپارچگی &

حرکت به تنظیمات برنامه به بررسی که اشخاص ثالث است یکپارچگی زمان واقعی با مشخصات خود را بوک.

میز کار: از ‘تنظیمات’، ‘نرم افزار’ در پایین منوی سمت چپ نگاه. از آنجا شما می توانید ویرایش و حذف مجوز.
تلفن همراه: از تنظیمات حساب”، به پایین بروید و به دنبال برنامه. از آنجا، ‘Logged با فیس بوک’ را انتخاب کنید بنابراین شما می توانید نرم افزار با مجوز خود را مشاهده و بروز آنها.

بررسی حریم خصوصی عمومی

یک چیز خوب در مورد فیس بوک تنظیمات داده کاربر خود را دارد: خیلی … هدفمند . با تنظیمات مجوز و فعالیت های برچسب گذاشته شده توسط شما بسیار خاص می توانید. متاسفانه، تنها راه از هم خیلی چیزها را به بررسی وجود دارد — اما ما درخواست شما برای شروع!

 توییتر کاغذ

در حالی که فیس بوک را آشکار intrusiveness آنچه باعث می شود آن را مترادف با مجموعه داده های رسانه های اجتماعی، همچنین امکان ما را فراموش کرده ام که این طرح حفظ حریم خصوصی با توییتر و سیستم عامل های دیگر نیز اتفاق می افتد.

ورود به توییتر و سپس حرکت به در تنظیمات حساب و حریم خصوصی .

میز کار: در سمت راست نوار ابزار بالا تصویر مشخصات خود را برای راه اندازی منوی کشویی کلیک کنید. تنظیمات و حریم خصوصی بروید و کلیک کنید. این شما را به تنظیمات حساب خود را.
تلفن همراه: در سمت چپ نوار ابزار بالا تصویر نمایه شما برای باز کردن منوی شیر. تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.

کلمه عبور تنظیم مجدد

حرکت به تنظیمات رمز عبور شما از پنل حساب کاربری خود را.

دسکتاپ: در حالی که در “تنظیمات” را انتخاب کنید “گذرواژه” از منوی سمت چپ.
تلفن همراه: متاسفانه، برنامه تلفن همراه توییتر تغییر رمز عبور خود را از تنظیمات حساب شما اجازه ندهید. اما شما می توانید تنظیم مجدد گذرواژه خود با انتخاب لینک “تنظیم مجدد کلمه عبور”.

دو فاکتور تایید

توییتر فعال 2FA راست از تنظیمات حساب شما تحت ‘امنیتی’.

دسکتاپ & موبایل: از “حساب ‘کلیک کنید’ مجموعه تا تایید ورود’. دفعات بازدید: صفحه مرور کلی سپس کلیک کنید “شروع”.

برنامه یکپارچگی & حرکت

به تنظیمات نرم افزار دو نظر شما اشخاص ثالث که می توانید دسترسی به حساب توییتر خود را در زمان واقعی.

میز کار: از ‘تنظیمات’، ‘نرم افزار’ در پایین منوی سمت چپ نگاه. از آنجا شما می توانید دسترسی به حساب را لغو کند.
تلفن همراه: متاسفانه شما فقط تنظیمات برنامه در دسکتاپ مرورگر شما می توانید بررسی. لعنت به شما نرم افزار توییتر!

بررسی حریم خصوصی عمومی

بررسی تنظیمات حریم خصوصی شما بنابراین شما کنترل که می بیند tweets خود را چگونه مردم حساب شما را پیدا و که شما می توانید تماس بگیرید. آنها ممکن است به عنوان دانه مانند فیس بوک, اما آنها هنوز هم موثر است.

  • زیربخش ایمنی و حریم خصوصی از تنظیمات توییتر خود را به حرکت و دکمه ”حذف اطلاعات مکان را انتخاب کنید. این کار هر محل چک فهم از سابقه تویت ها حذف می نماید.
  • به تنظیمات حساب و حریم خصوصی و درخواست بایگانی توییتر. زمانی که لینک دانلود را به بایگانی توییتر فرستاده می HTML شامل فیلتر از طریق شما Twitstory استفاده کنید.

 نمایش مشخصات عمومی بر روی کاغذ

فرض می کنیم می توانید که اطلاعات جمع آوری شده از طریق نمایش مشخصات عمومی بطور قابل توجهی کمتر از سیستم عامل های دیگر با توجه به ماهیت برنامه است. اما با تاريخ به داده نقض و نسب خود فیس بوک، شک و تردید در اطراف نمایش مشخصات عمومی برای حفاظت از رازداری معقول هستند.

هنگامی که شما به وارد نمایش مشخصات عمومی سر به تنظیمات حساب خود.

میز کار: در سمت راست نوار ابزار بالا روی نماد نمایه خود را به حرکت به صفحه مشخصات خود را. حقه بازی تنظیمات را انتخاب کنید.
تلفن همراه: از نمایش مشخصات عمومی نرم افزار صفحه اصلی، شما می خواهید به حرکت به منوی گزینه ها. در سمت راست پایین منوی آیکون آیکون مشخصات را انتخاب کنید. حقه بازی تنظیمات را انتخاب کنید.

دو فاکتور تایید

2FA برای نمایش مشخصات عمومی تنها از درون نرم افزار نمایش مشخصات عمومی تلفن همراه فعال می شود. از “حساب ‘نگاه’ دو فاکتور تأیید هویت”. ضامن سوئیچ ‘نیاز به کد امنیتی’ به ‘در’ موقعیت و دستورالعمل نصب را دنبال کنید.

تنظیم مجدد رمز عبور

به ‘تغییر کلمه عبور”در نمایش مشخصات عمومی تنظیمات حساب خود بروید.

میز کار: از “تنظیمات” تغییر رمز عبور را در منوی سمت چپ انتخاب و اعلان را دنبال کنید.
تلفن همراه: از منوی “گزینه ها” در پایین حرکت. دنبال کردن “تغییر رمز”.

برنامه یکپارچگی &

احزاب سوم شما ام با توجه به حساب دسترسی در ‘مجاز برنامه پیدا کنید.

میز کار: از ‘تنظیمات’، ‘مجاز کاربردی”در منوی سمت چپ نگاه. از آنجا شما می توانید دسترسی به اطلاعات حساب نمایش مشخصات عمومی را لغو کند.
تلفن همراه: متاسفانه، نمایش مشخصات عمومی تنها به بررسی برنامه های مجاز در کاوشگر دسکتاپ شما اجازه می دهد تا.

بررسی حریم خصوصی عمومی

برنامه نمایش مشخصات عمومی تلفن همراه کنترل بیشتری از پورتال وب را فراهم می کند. این پیشنهادات تنظیمات حریم خصوصی فقط در حدود موبایل

  • در دسترس است بنابراین شما کنترل بررسی گزینه های حساب خود را و برنامه را باز کنید که می توانید نظر در پست ها و عکس های شما را به نمایه خود اضافه کنید.
  • اگر در حال حاضر ندارد حساب خصوصی مد نظر داشته باشید.
  • حرکت به پایین خود گزینه های تنظیمات و غیر فعال کردن “وضعیت فعالیت نشان می دهد”. هیچ کس دیگر نیاز به دانستن زمانی که شما آخرین Instagra بازمحمد

 snapchat روی کاغذ

تنها جایی که از آن شما می توانید مدیریت تنظیمات Snapchat است به طور مستقیم در برنامه تلفن همراه–مطمئن شوید که شما کرده اید وارد سیستم شوید! برنامه و از دست دادن آیکون مشخصات خود را در بالا سمت چپ برای باز کردن صفحه مشخصات Snapchat خود را راه اندازی. از آنجا، از دست دادن حقه بازی تنظیمات بالا سمت راست.

تنظیم مجدد رمز عبور

در حالی که شما در منوی تنظیمات نگاه کنید “رمز عبور”.

فقط دو فاکتور تایید

زیر تنظیمات رمز عبور در منوی تنظیمات “تایید ورود به سیستم” پیدا کنید. تبدیل پیام کوتاه تایید’ تغییر برای روش دو مرحله — آن 2FA ساده ترین از همه آنها است.

برنامه یکپارچگی &

خوشبختانه وجود دارد هیچ یکپارچگی نرم افزار شخص ثالث برای Snapchat. از آنجا که شما نمی تواند ورود به برنامه یا خدمات شخص ثالث با حساب Snapchat، هیچ اجازه ای برای مدیریت اینجا وجود دارد.

مقایسه کلی بررسی حریم خصوصی

به دیگران در این فهرست، عدم Snapchat را ثالث یکپارچگی و محتوا به طور منظم در حال انقضای آن را تر پلت فرم حریم خصوصی آگاه سازد. اما البته، این سرویس بدون آن گناهان نیست. بدون چربی سریع سیاست حفظ حریم خصوصی خود را یادآوری است که این شرکت ها جمع آوری (با استفاده از و است) را فراهم می کند محتوای شما را از طریق آن ارسال کنید.

  • بنابراین شما تا در نقشه ضربه محکم و ناگهانی پایان بررسی مکان من. خود را به روز رسانی محل هر گاه Snapchat در حال اجرا است. بنابراین، که شما برای دیدن محل زمان واقعی اجازه می دهد: شما دوستان چند را انتخاب کنید دوستان و یا هیچ کس در تمام بسته است؟
  • طوری که دوست دوست نمی تواند تلو تلو خوردن بر حساب Snapchat ‘من در اضافه کردن سریع را غیرفعال کنید.
  • که می تواند با شما تماس و مشاهده داستان خود را مشخص کنید.